Voorbeschouwing gamekings denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
22:00 toch ?
ik weet niet waar jij woont, maar hier is het pas 20:52
Dat zal wel iddquote:
voorbescouwing.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.gamespot.com/e3/ea-press-conference/
oh daar stond het
Maar je koopt hem dus wel. Blijkbaar toch niet zo kut als je beweert.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Jimbo het volgende:
forza 5 lijkt me kut.
heel de One lijkt me kut
ik koop hem in de budgetbak
tot zo ver deze dienstmededeling
ik heb hier ook een atari 2600 staan die niet aan staat sinds 5 - 6 jaarquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je koopt hem dus wel. Blijkbaar toch niet zo kut als je beweert.
quote:
Maar dat geldt voor elke console, dat 500 het niet waard is. Heb als early adopter de Xbox en de 360 gekocht, ik wacht nu wel tot hij gewoon betaalbaar is. Datzelfde geldt voor de Playstation 4 trouwens. Grappig, jaren geleden deed ik net zo hard mee met het "het is kut", "wat een faal", en nu zit ik hier me hier facepalmend te vermaken met al de fanboyposts hier. Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb hier ook een atari 2600 staan die niet aan staat sinds 5 - 6 jaar
ik spaar consoles ofzoTuurlijk wil ik de one ook eens spelen, maar ik wacht wel tot ie 200 is of iets... 500 is het ver van waard
en toen was t nog fpsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het erg typerend dat ryse volgens de vorige e3 eerst een kinecttitel zou worden en nu volledig met de controller bestuurd werd.
meh als ie t waard was kocht ik hem wel voor 5-600. maar vind het gewoon echt kut momenteelquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor elke console, dat 500 het niet waard is. Heb als early adopter de Xbox en de 360 gekocht, ik wacht nu wel tot hij gewoon betaalbaar is. Datzelfde geldt voor de Playstation 4 trouwens. Grappig, jaren geleden deed ik net zo hard mee met het "het is kut", "wat een faal", en nu zit ik hier me hier facepalmend te vermaken met al de fanboyposts hier. Wie de schoen past, trekke hem aan.
als je geen exclusive had kocht iemand maar 1 console ipv beide.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom zou exclusive een goed iets zijn
vanuit een consumenten perspectief is exclusief toch achterlijk of niet
Valt wel tegen hoor. Zijn niet zoveel mensen die hun console zo snel weg doen dus prijzen blijven wel aardig rond de 80% hangen denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Jimbo het volgende:
dan maar een jaar later op marktplaats met 15 games erbij voor een prikkie
dat ding gaat voor het eind van volgend jaar 150eur minder kosten zeg ik je.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Haque het volgende:
[..]
Valt wel tegen hoor. Zijn niet zoveel mensen die hun console zo snel weg doen dus prijzen blijven wel aardig rond de 80% hangen denk ik.
precies, scheelt weer 500 euroquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Jimbo het volgende:
d
[..]
als je geen exclusive had kocht iemand maar 1 console ipv beide.
sony zal weinig info geven wbt 2nd hand games ect, maar ze laten wel de ps4 zien en wat games en de prijsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Daftastic het volgende:
Vond het een solide presentatie. Niet heel erg bijzonder, maar vermakelijk. Moet ook zeggen dat de lat niet zo hoog lag na afgelopen jaren (). Ben benieuwd naar wat Sony gaat presenteren.
voor ons zou t relaxter zijn, maar als MS/Sony heb je gewoon nodig dat mensen je console kopen. daarh eb je die exclusives / system sellers voorquote:
Ik kocht mijn xbox om gta te kunnen spelen bij launch dus ja het werkt wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor ons zou t relaxter zijn, maar als MS/Sony heb je gewoon nodig dat mensen je console kopen. daarh eb je die exclusives / system sellers voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |