Precies, als Sony er een paar vette games tegenover zet hebben ze de hardcore gamers in hun zakquote:Op maandag 10 juni 2013 20:10 schreef over_hedge het volgende:
Alle spelen die goed waren, waren geen exclusive games.
ik zou het liever neit willen zodat hij dan goedkoper zou zijnquote:
http://www.twitch.tv/blammomedia/ via daar kijk ik. Alleen via een andere laptop kom ik er niet op via die link. beetje raar.quote:
The community has closed this channel due to terms of service violations.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/blammomedia/ via daar kijk ik. Alleen via een andere laptop kom ik er niet op via die link. beetje raar.
Ja, dat dus. Best raar aangezien ik wel kijk via die linkquote:Op maandag 10 juni 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
The community has closed this channel due to terms of service violations.
Yepquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Jimbo het volgende:
Mooi dat we 123eur meer betalen dan de usazeker ook nog regio locked dat ding?
Omdat de US prijs altijd zonder VAT isquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Jimbo het volgende:
ps4 prijs duikt onder xbox zonder eyetoy 450quote:
Dit zat ik me dus ookal te bedenken je zou bijna een import kopen maar jah dan zit je weer dat je al je games daar ook vandaan moet halen...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Jimbo het volgende:
voor import dus ookquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat de US prijs altijd zonder VAT is
snel hacken dat ding :pquote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef Liandri het volgende:
[..]
Dit zat ik me dus ookal te bedenken je zou bijna een import kopen maar jah dan zit je weer dat je al je games daar ook vandaan moet halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef bjorntju het volgende:
PS4 ¤299 believeHaha hihaho denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
killer instinct. Zal vast wel op de ps4 komen ook. Was geen exclusive toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Haque het volgende:
Helemaal afgekeken, had ik niet verwacht. Lekker vlotte uitzending. Heb helaas MGS gemist en andere titels aan het begin. Ben wel benieuwd naar die fighting game en forza zag er wel gvd goed uit!
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef bjorntju het volgende:
PS4 ¤299 believe450 manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
mwah wii u ging ook snel...3ds daarentegen...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:17 schreef Liandri het volgende:
[..]
Gaat wel een paar manen duren vrees ik.
Ik hoop weer een toffe rayman titelquote:
2200quote:
mmoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik hoop weer een toffe rayman titelonline multiplayer rayman zou wel vet zijn
EA om 10 uur. Ubi om 12 uur.quote:
ps3 duurden ook ruim een jaar (zo niet langer?) of heb ik het misquote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah wii u ging ook snel...3ds daarentegen...
ea om 22:00 geloof ikquote:
0000quote:
andersomquote:
geen idee.. Ik koop mn spellen op de ps :pquote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef Liandri het volgende:
[..]
ps3 duurden ook ruim een jaar (zo niet langer?) of heb ik het mis
18:00 – Start E3 2013 livestream: Voorbeschouwing Persconferentie Microsoftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |