wat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk heb ik meer gegeten dan dat.
Heb je die komkommer zelf gekweekt?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk heb ik meer gegeten dan dat.
Goedenavond, ennuhhhhhhhhhhh Blaadjes, komt niet meer binnen waaien, ligt helemaal verknispert op het strand, onder het ankerquote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je die komkommer zelf gekweekt?
En goedenavond Tjacka en Tribalen wie er straks nog binnen komt druppelen
of waaien in het geval van Blaadjes
En ik maar denken dat het een groen Blaadje was .quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedenavond, ennuhhhhhhhhhhh Blaadjes, komt niet meer binnen waaien, ligt helemaal verknispert op het strand, onder het anker
goed nummerquote:
leuke meisjes wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Maar ik denk zomaar dat jij het filmpje minstens zo leuk vindt als de song
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een groen Blaadje was .
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedenavond, ennuhhhhhhhhhhh Blaadjes, komt niet meer binnen waaien, ligt helemaal verknispert op het strand, onder het anker
Niet treuren hoor Blaadjes. Groen of bruin, het maakt niet uit . Jij bent gewoon onze Blaadjesquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet treuren hoor Blaadjes. Groen of bruin, het maakt niet uit . Jij bent gewoon onze Blaadjes
Mooi filmpje, allemaal blaadjes,quote:
Daar was ik om 8.50 vanmorgen al hoorquote:
Nou, omdat het lekker isquote:
coke op tafel pillen bij het etenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, omdat het lekker is![]()
Zouden dan ook wel meer mensen mee mogen, de hele VBL-SC bijvoorbeeld.
Oh, ik dacht dat je om 3 uur moest.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar was ik om 8.50 vanmorgen al hoor![]()
Moet nu wachten op de uitslag van het bloedprikken/urine-onderzoek![]()
Goedenavond allen![]()
Tip van de dag van mij: ga nooit uit eten met een vreetkick, 40,- kwijt![]()
Zit wel érg vol nu..
M lekker, nu maar snel die 35 miljoen winnen danquote:
Haha, nee.. Dat ging over wanneer de zon zou komen vanmiddagquote:Op maandag 10 juni 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je om 3 uur moest.
Nou, afwachten dan maar he? Hopelijk valt het allemaal erg mee.
Denk dat ik het aan de regering geef, die doen er vast iets goeds meequote:
Kun je wel vergeten is allemaal nep. Soms heb je wel eens een winnaar maar dat zijn allemaal acteurs.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
M lekker, nu maar snel die 35 miljoen winnen dan![]()
Aan de regering ppfff die plukken al genoeg van ons.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik het aan de regering geef, die doen er vast iets goeds mee![]()
Oh wacht..
Toch maar uit eten met jullie, maar dan op Ibiza, mijn hypotheek helemaal afbetalen en verder weet ik het nog niet.
Ja e r gaan miljoenen uit, maar ik ken niemand die een miljoen gewonnen heeftquote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je wel vergeten is allemaal nep. Soms heb je wel eens een winnaar maar dat zijn allemaal acteurs.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kun je wel vergeten is allemaal nep. Soms heb je wel eens een winnaar maar dat zijn allemaal acteurs.
Avond, een nobel streven!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef jacqhassel het volgende:
avond ik zou veel geld verdelen onder mijn familie en vrienden.
Avond, nieuw hier?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef jacqhassel het volgende:
avond ik zou veel geld verdelen onder mijn familie en vrienden.
die was zo blauw als een aapquote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Soms heb je van die mensen die totáál niet kunnen acteren. Dan zijn ze zo nep-verbaasd als die kerel voor de deur staatEn helemaal mooi als ze zich verlullen zoals 1 zo'n man toen met de postcode loterij. Die baalde dat hij van een feestje was geplukt omdat hij een prijsje had gewonnen. Bleek iets van 750.000 te zijn ofzo
Daarna wassie wel blij
![]()
Kijk helemaal niet naar dat soort programma's eigenlijk!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Soms heb je van die mensen die totáál niet kunnen acteren. Dan zijn ze zo nep-verbaasd als die kerel voor de deur staatEn helemaal mooi als ze zich verlullen zoals 1 zo'n man toen met de postcode loterij. Die baalde dat hij van een feestje was geplukt omdat hij een prijsje had gewonnen. Bleek iets van 750.000 te zijn ofzo
Daarna wassie wel blij
![]()
quote:
Moet eerlijk zeggen dat dat toen toevallig op tv was..quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk helemaal niet naar dat soort programma's eigenlijk!!
Wie zit hier achterquote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
De BNW SC trekt steeds meer mensen aan. Het is een complot ik zeg het je!
We komen allemaal blaadjes zoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
De BNW SC trekt steeds meer mensen aan. Het is een complot ik zeg het je!
Hey lieverd jou ken ik welquote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van RLS naar BNW. Hele verandering![]()
Welkom Jacq
Dan ben je hier aan het juiste adres, welkom.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Dank je. Ben wel toe aan gezellige topics enzo
Nee, er is niet veel op de tv. Kijk ook niet zoveel naar dat kastje!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dat toen toevallig op tv was..Kijk amper tv, alleen voetbal en als iets me écht interesseert. En da's niet zo vaak zo..
Dan zit je hier wel goed Jacq,!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Dank je. Ben wel toe aan gezellige topics enzo
Ik kan maar 1 iemand verzinnen: Tribalwars...die is met veel meer dingen bezig dan z'n onbespoten moestuintje. Ouwe ronselaar dat ie is.quote:
Hoi hoi Ajaciedjequote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het juiste adres, welkom.
Goedenavond allemaal.
Hoi ajacied4lf. Ik ga je naam afkorten hoor. Mag ik er aja4 van maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het juiste adres, welkom.
Goedenavond allemaal.
Nee, ik ken me zelf soms niet ha ha ha !!!!quote:
Uhuhquote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 iemand verzinnen: Tribalwars...die is met veel meer dingen bezig dan z'n onbespoten moestuintje. Ouwe ronselaar dat ie is.
Waarom niet A4quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi ajacied4lf. Ik ga je naam afkorten hoor. Mag ik er aja4 van maken?
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is hier best gezellig hoor alleen die nieuwe mod is kut
Alles goed met Dot?quote:
Jij mag alles, maar de rest doe a4lf. Kijk maar wat je doetquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi ajacied4lf. Ik ga je naam afkorten hoor. Mag ik er aja4 van maken?
Nee hoor. Is best een schattiequote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt hulpmodquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die heeft gelukkig geen invloed op me, haaahquote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 iemand verzinnen: Tribalwars...die is met veel meer dingen bezig dan z'n onbespoten moestuintje. Ouwe ronselaar dat ie is.
Doe ik ook a4lfquote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles goed met Dot?
[..]
Jij mag alles, maar de rest doe a4lf. Kijk maar wat je doet
ik heb nog geen knap topic van jou gezien. dit zou je echt moeten gaan veranderen hoor jongen.quote:
Ja hoor alles goed met mij jou, met jou ook?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles goed met Dot?
[..]
Jij mag alles, maar de rest doe a4lf. Kijk maar wat je doet
Wacht maar af. Ik ben bezig met een onderzoek over vrijmetselaars. Tribalwars is mijn assistent (eigenlijk ben ik zijn assistent, maar oke) en binnekort komen we met een publicatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb nog geen knap topic van jou gezien. dit zou je echt moeten gaan veranderen hoor jongen.
Met mij gaat alles inderdaad goed. Met jou ook?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed met jou, met jou ook?
Helemaal mee eens. Veel te weinig inbreng. Beetje met notes dreigen. Meer komt er niet uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb nog geen knap topic van jou gezien. dit zou je echt moeten gaan veranderen hoor jongen.
Dubbeldotquote:
Alweer??/ waar zijn die mods als je ze nodig hebt of niet danquote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha idd. Alweer lazerus waarschijnlijk.
Wil jij nog een Grimbergen dubbel dot?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer??/ waar zijn die mods als je ze nodig hebt of niet dan
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wil jij nog een Grimbergen dubbel dot?
Laten we dat maar niet doen ha ha haquote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wil jij nog een Grimbergen dubbel dot?
Schaamte komt bij die man niet voor in zijn vocabulaars...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie de laatste stunt van Johan Vlemmix gezien?
NWS / Johan Vlemmix met 'kontfluit' in Duitse talentenshow
![]()
![]()
Niets gaat die man te ver.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
Ja gezien vanmorgen, maar is volgens mij toch niet nieuw?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
wtf.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
![]()
Ik wou er nog een opmerking over maken maar ja ik dacht ze is nieuw...hou het maar even voor me.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schaamte komt bij die man niet voor in zijn vocabulaars...
Vocabulaire, sorry!
Ff Jian vragenquote:
maar niet nieuw op fok kan wel een stootje hebben hoor.;)quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wou er nog een opmerking over maken maar ja ik dacht ze is nieuw...hou het maar even voor me.
Met een fluit in je aarsquote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]in dit geval klopt het helemaal Ferdi
Met een fluit in je aars
ben je een hele baas
quote:
quote:
fok doet vreemdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh je weet helemaal niet hoe het moet? Of doet FOK gewoon raar?
Al zes keer geprobeerd dus .;) morgen nieuwe kansquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen Jacq.
Gaat je lukken
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh je weet helemaal niet hoe het moet? Of doet FOK gewoon raar?
ditquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Veel te weinig inbreng. Beetje met notes dreigen. Meer komt er niet uit.
Vraag Jian dan even die heeft het zo gepiept voor je!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Al zes keer geprobeerd dus .;) morgen nieuwe kans
Ook al gedaan maar doe nog een keerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.
Oh ja en TRU natuurlijk.
Ik kan gewoon op me avatar klikken en dan veranderen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ook al gedaan maar doe nog een keer
Misschien moet je eens uitleggen wat er mis gaat, dan kunnen we het uileggenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ook al gedaan maar doe nog een keer
Ook dat. Hier kunnen vreemde dingen gebeuren . Moehahahahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.
Oh ja en TRU natuurlijk.
Vinkje aanklikken en danquote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef jacqhassel het volgende:
Ik heb avaters staan. klik vinke aan enzo
maar niets dus
ja duh nu al tien keer gedaan .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vinkje aanklikken en dan
[ afbeelding ]
Mooie ava heb je !quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien moet je eens uitleggen wat er mis gaat, dan kunnen we het uileggen
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.quote:
alle meisjes zijn domquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef jacqhassel het volgende:
Ben wel een meisje maar ook weer niet zo dom .;)
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.
Dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.
Haha lullo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zal ik anders even langskomen en het voor doen?
is goedquote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zal ik anders even langskomen en het voor doen?
Geen zin in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Tjacka het volgende:
maar a4l ik was serieus hoor over dat ik nog geen topic over van je heb gezien
Ik wil alleen maar Lavenderr d'r avatar veranderen maar dat kan ze heel goed zelf....helaas.quote:
Kan ik nu natuurlijk niet meer zeggen. Het was bij post 115 geloof ikquote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke bedoel je?Ik ging even al m'n ava's door...
Moeten we even iets gaan bedenken hoe je dat wel voor elkaar krijgt....quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Lavenderr d'r avatar veranderen maar dat kan ze heel goed zelf....helaas.
Dit neigt naar minachting.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent voor f'noord dat is niks waard
Waarin wil je die veranderen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Lavenderr d'r avatar veranderen maar dat kan ze heel goed zelf....helaas.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik nu natuurlijk niet meer zeggen. Het was bij post 115 geloof ik
De middelste!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zegt u het maar.
Pffffrt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent voor f'noord dat is niks waard
Trouwe leden als jou willen we niet kwijtquote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat ik ontslagen zou worden
fijn we moeten eigenlijk zo'n link als lr in zijn sig heeft en dan linken naar jouw gedichtquote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trouwe leden als jou willen we niet kwijt
Blad blazer is beterquote:
Why?quote:
pppfffff moet ik nog aan het werk ookquote:
Vakman.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugd
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dit verhuld
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhuld
VBL / [VBL Slowchat] #2168 Jimbo Heeft Koekjesquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hyperlinken? naar wat?
hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
sjonge was heel mijn account kwijt geheel nieuwe moeten aanmaken
#TeamInsomnia_quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2168 Jimbo Heeft Koekjes
en dan #TeamInsomnia_ als link
Lach niet wilde ww veranderen kwam er niet meer op hequote:
Wat een gedoe of niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef jacqhassel het volgende:
Ben wel een meisje maar ook weer niet zo dom .;)
ja je zag dat het vreemd ging he ook toen jij het deedquote:
Ja was idd heel vreemd,quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja je zag dat het vreemd ging he ook toen jij het deed
Maar de belangrijkste vraag is: kan je je avatar veranderen?!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ach heb nu me mooiere naam aangemaaktben nu een kloon van jacqhassel
dat ga ik niet eens meer proberen vandaag fok doet engquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is: kan je je avatar veranderen?!
Familie van dé Hasselbaink?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat ga ik niet eens meer proberen vandaag fok doet eng
Ontiegelijke baasquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja je zag dat het vreemd ging he ook toen jij het deed
Nee hoor. BNW hequote:
yeppquote:
Inloggen was niet op BNWquote:
Ja, vind ik ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Blaadjes het volgende:
Dat gedicht moet voortaan wel in de SC op vind ik!
Ja dat doen we allemaal hé hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Vind het heel fijn dat de VBL'ers zich hier ook thuis voelen op onze gezellige SC. Al zijn we aluhoedjes, ze nemen ons zoals we zijn . Top
wij minachten niemandquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Vind het heel fijn dat de VBL'ers zich hier ook thuis voelen op onze gezellige SC. Al zijn we aluhoedjes, ze nemen ons zoals we zijn . Top
quote:
ik kom vanaf nu ook dagelijks hierheen .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Divje het volgende:
BNW is tofIk zet dan ook graag m'n alu-hoedje op
Nou ja als je kan inloggen bedoel je?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kom vanaf nu ook dagelijks hierheen .;)
Volgende x met een UI?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja als je kan inloggen bedoel je?
Ja zeker! Als jood4lf alleen mod was geweest hier was ik al lang vertrokken.quote:
Gezellig!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja als je kan inloggen bedoel je?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
doet mijn ava het nu eindelijk?
ja wat een leuke manquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jaaaaaaaa!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja is robbiequote:
robbie is hot en lekker en en enquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Robbie 3 vingers in de lucht de W van Williams
A4lf is druk bezig met een topic over de Vrijmetselarij. Geef hem even de tijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zeker! Als jood4lf alleen mod was geweest hier was ik al lang vertrokken.
echt?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
A4lf is druk bezig met een topic over de Vrijmetselarij. Geef hem even de tijd.
Komt goed![]()
Hij heeft het in zich
Buiten bereik?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
robbie is hot en lekker en en en
Wow, tofquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
http://www.thisiscolossal(...)as-by-mike-olbinski/
Wow. Meer iets voor WKN maar toch..
Ja dat ookquote:
I know, beetje pesten moet kunnen. Vroeger mocht dat niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
A4lf is druk bezig met een topic over de Vrijmetselarij. Geef hem even de tijd.
Komt goed![]()
Hij heeft het in zich
als je daar serieuze info over kan vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of toch maar: 'Illuminati & Soccer'?
Dit. Maar kan het me haast niet voorstellenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je daar serieuze info over kan vinden
dan sta ik er altijd voor open
Ook een interessante invalshoek, dus waarom niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst jezelf blootgeven voordat je aan anderen gaat vragen hoe ze eruit zien?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat ookhier misschien een dubbelganger van robbie aanwezig?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je daar serieuze info over kan vinden
dan sta ik er altijd voor open
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit. Maar kan het me haast niet voorstellen
Ik zal binnenkort eens kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook een interessante invalshoek, dus waarom niet?
Nou daar zou best wat over te maken zijn. Iets met brood en spelen en bakken met geld. Leef je uit!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
is in mijn string ook goed?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst jezelf blootgeven voordat je aan anderen gaat vragen hoe ze eruit zien?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is in mijn string ook goed?
En game fixing. Over complotten gesprokenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou daar zou best wat over te maken zijn. Iets met brood en spelen en bakken met geld. Leef je uit!
leef je uitquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou daar zou best wat over te maken zijn. Iets met brood en spelen en bakken met geld. Leef je uit!
Voor of achterkant?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is in mijn string ook goed?
Gelukkig vind geheel bloot wel beetje te vroegquote:
Ja he? Ongeloofelijk dat daar nog geen topic over is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En game fixing. Over complotten gesproken
Er is wel ergens niet in BNW een topic over matchfixing in Tennisquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Ongeloofelijk dat daar nog geen topic over is.
naja, de fifa heeft wel een grote vinger in de pap toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En game fixing. Over complotten gesproken
Hoppa, Blatter over de knie in BNWquote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, de fifa heeft wel een grote vinger in de pap toch.
nemen met wk/ek hele landen over dit dat/
Maar in BNW nog niet. Dus hoog tijd nietwaar?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is wel ergens niet in BNW een topic over matchfixing in Tennis
Kan best maar weet niet in hoeverre het BNW materiaal is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar in BNW nog niet. Dus hoog tijd nietwaar?
Klopt, maar in BNW zal 'illuminati' erbij komen, dus een andere kijk erop.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan best maar weet niet in hoeverre het BNW materiaal is.
Het is tamelijk bekend dat er enorm veel fixed is in sport.
Komt die foto? Dan moet ik een string regelen..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig vind geheel bloot wel beetje te vroeg
oke w8 ffquote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt die foto? Dan moet ik een string regelen..![]()
Haha jij weet al wat we kunnen verwachten?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zoek alvast dekking.
Na Johan Vlemmix en zijn kontfluit kan ik niet veel meer hebben
haha jullie dachten dat ik ook donker wasquote:
ik heb geen nep tietenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Die met die neptieten? Of zag ik een andere voorkant
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Die met die neptieten? Of zag ik een andere voorkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Sorryquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit weer op verkeerde sites te kijken zie ik al.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Daar sta ik gelukkig ook niet sta alleen op fokquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht ook niet dat jij op een Poolse lingerie-site zou staan hoor.
![]()
Hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daar sta ik gelukkig ook niet sta alleen op fok![]()
![]()
![]()
dat staat lavenderr welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als ik zo mooi was stond ik in de playboy![]()
![]()
ach ik ben maar een simpel meisje uit leerdam .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maar nu heb ik de echte jij nog niet gezien..
O je hebt in je profiel staan dat je een man bentquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ik ben maar een simpel meisje uit leerdam .;)
nu dat weerquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt in je profiel staan dat je een man bent
Daarom geen voorkant hequote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen die Jaqueline heten moet je voor oppassen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Kan je zo veranderen als je op profiel kliktquote:
sta ik nu als dame?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zo veranderen als je op profiel klikt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |