Nee, er is niet veel op de tv. Kijk ook niet zoveel naar dat kastje!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Moet eerlijk zeggen dat dat toen toevallig op tv was..Kijk amper tv, alleen voetbal en als iets me écht interesseert. En da's niet zo vaak zo..
Dan zit je hier wel goed Jacq,!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef jacqhassel het volgende:
Dank je. Ben wel toe aan gezellige topics enzo
Ik kan maar 1 iemand verzinnen: Tribalwars...die is met veel meer dingen bezig dan z'n onbespoten moestuintje. Ouwe ronselaar dat ie is.quote:
Hoi hoi Ajaciedjequote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het juiste adres, welkom.
Goedenavond allemaal.
Hoi ajacied4lf. Ik ga je naam afkorten hoor. Mag ik er aja4 van maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het juiste adres, welkom.
Goedenavond allemaal.
Nee, ik ken me zelf soms niet ha ha ha !!!!quote:
Uhuhquote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 iemand verzinnen: Tribalwars...die is met veel meer dingen bezig dan z'n onbespoten moestuintje. Ouwe ronselaar dat ie is.
Waarom niet A4quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi ajacied4lf. Ik ga je naam afkorten hoor. Mag ik er aja4 van maken?
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is hier best gezellig hoor alleen die nieuwe mod is kut
Alles goed met Dot?quote:
Jij mag alles, maar de rest doe a4lf. Kijk maar wat je doetquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi ajacied4lf. Ik ga je naam afkorten hoor. Mag ik er aja4 van maken?
Nee hoor. Is best een schattiequote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt hulpmodquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die heeft gelukkig geen invloed op me, haaahquote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 iemand verzinnen: Tribalwars...die is met veel meer dingen bezig dan z'n onbespoten moestuintje. Ouwe ronselaar dat ie is.
Doe ik ook a4lfquote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles goed met Dot?
[..]
Jij mag alles, maar de rest doe a4lf. Kijk maar wat je doet
ik heb nog geen knap topic van jou gezien. dit zou je echt moeten gaan veranderen hoor jongen.quote:
Ja hoor alles goed met mij jou, met jou ook?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles goed met Dot?
[..]
Jij mag alles, maar de rest doe a4lf. Kijk maar wat je doet
Wacht maar af. Ik ben bezig met een onderzoek over vrijmetselaars. Tribalwars is mijn assistent (eigenlijk ben ik zijn assistent, maar oke) en binnekort komen we met een publicatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb nog geen knap topic van jou gezien. dit zou je echt moeten gaan veranderen hoor jongen.
Met mij gaat alles inderdaad goed. Met jou ook?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed met jou, met jou ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |