fok doet vreemdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh je weet helemaal niet hoe het moet? Of doet FOK gewoon raar?
Al zes keer geprobeerd dus .;) morgen nieuwe kansquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen Jacq.
Gaat je lukken
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh je weet helemaal niet hoe het moet? Of doet FOK gewoon raar?
ditquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Veel te weinig inbreng. Beetje met notes dreigen. Meer komt er niet uit.
Vraag Jian dan even die heeft het zo gepiept voor je!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Al zes keer geprobeerd dus .;) morgen nieuwe kans
Ook al gedaan maar doe nog een keerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.
Oh ja en TRU natuurlijk.
Ik kan gewoon op me avatar klikken en dan veranderen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ook al gedaan maar doe nog een keer
Misschien moet je eens uitleggen wat er mis gaat, dan kunnen we het uileggenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ook al gedaan maar doe nog een keer
Ook dat. Hier kunnen vreemde dingen gebeuren . Moehahahahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.
Oh ja en TRU natuurlijk.
Vinkje aanklikken en danquote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef jacqhassel het volgende:
Ik heb avaters staan. klik vinke aan enzo
maar niets dus
ja duh nu al tien keer gedaan .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vinkje aanklikken en dan
[ afbeelding ]
Mooie ava heb je !quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien moet je eens uitleggen wat er mis gaat, dan kunnen we het uileggen
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.quote:
alle meisjes zijn domquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef jacqhassel het volgende:
Ben wel een meisje maar ook weer niet zo dom .;)
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |