fok doet vreemdquote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh je weet helemaal niet hoe het moet? Of doet FOK gewoon raar?
Al zes keer geprobeerd dus .;) morgen nieuwe kansquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen Jacq.
Gaat je lukken
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh je weet helemaal niet hoe het moet? Of doet FOK gewoon raar?
ditquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Veel te weinig inbreng. Beetje met notes dreigen. Meer komt er niet uit.
Vraag Jian dan even die heeft het zo gepiept voor je!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Al zes keer geprobeerd dus .;) morgen nieuwe kans
Ook al gedaan maar doe nog een keerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.
Oh ja en TRU natuurlijk.
Ik kan gewoon op me avatar klikken en dan veranderen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ook al gedaan maar doe nog een keer
Misschien moet je eens uitleggen wat er mis gaat, dan kunnen we het uileggenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ook al gedaan maar doe nog een keer
Ook dat. Hier kunnen vreemde dingen gebeuren . Moehahahahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst uitloggen van BNW. danwerkt alles weer normaal.
Oh ja en TRU natuurlijk.
Vinkje aanklikken en danquote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef jacqhassel het volgende:
Ik heb avaters staan. klik vinke aan enzo
maar niets dus
ja duh nu al tien keer gedaan .;)quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vinkje aanklikken en dan
[ afbeelding ]
Mooie ava heb je !quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien moet je eens uitleggen wat er mis gaat, dan kunnen we het uileggen
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.quote:
alle meisjes zijn domquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef jacqhassel het volgende:
Ben wel een meisje maar ook weer niet zo dom .;)
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.
Dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je ging zeggen: Zal ik anders even langskomen en het voordoen.
Haha lullo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zal ik anders even langskomen en het voor doen?
is goedquote:Op maandag 10 juni 2013 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zal ik anders even langskomen en het voor doen?
Geen zin in.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Tjacka het volgende:
maar a4l ik was serieus hoor over dat ik nog geen topic over van je heb gezien
Ik wil alleen maar Lavenderr d'r avatar veranderen maar dat kan ze heel goed zelf....helaas.quote:
Kan ik nu natuurlijk niet meer zeggen. Het was bij post 115 geloof ikquote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke bedoel je?Ik ging even al m'n ava's door...
Moeten we even iets gaan bedenken hoe je dat wel voor elkaar krijgt....quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Lavenderr d'r avatar veranderen maar dat kan ze heel goed zelf....helaas.
Dit neigt naar minachting.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent voor f'noord dat is niks waard
Waarin wil je die veranderen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar Lavenderr d'r avatar veranderen maar dat kan ze heel goed zelf....helaas.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik nu natuurlijk niet meer zeggen. Het was bij post 115 geloof ik
De middelste!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zegt u het maar.
Pffffrt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent voor f'noord dat is niks waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |