Haha ik weet het, en heb ervaren dat lang nadenken ook een 'leuke' invloed heeft op m'n lichaam, dus dat ga ik idd maar niet doenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lichaam is een complext iets. Denk er maar niet al te lang over na
Mis de zon deze ochtend, maar verder gaat die prima hier!
Je gaat dingen voelen die er niet zijn omdat je denkt dat je dat of dat hebt?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha ik weet het, en heb ervaren dat lang nadenken ook een 'leuke' invloed heeft op m'n lichaam, dus dat ga ik idd maar niet doen![]()
Mis het zonnetje ookkomt volgens mij pas om 15.00 weer..
Zover is het gelukkig niet dat ik klachten krijg die er eigenlijk niet zijn. Maar heb een redelijk stressvolle periode achter de rug, en ik bleef vaak in m'n gedachten hangen.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat dingen voelen die er niet zijn omdat je denkt dat je dat of dat hebt?
Maar het is altijd makkelijk gezegd om niet te denken, je lijf voelt niet goed en je wilt weten wat het is.
Gelukkig duren de uitslagen niet zo lang meer tegenwoordig, mits er iets op de kweek gezet moet worden.
En als je het niet vertrouwd, gewoon vragen of je doorgestuurd kan worden.
O, dan pas, hebben we nog even ha ha!!!
Nou, hopelijk valt het allemaal mee . Goed dat je nu onderzocht wordt. Dan weet je iig waar je aantoe bent. Sterkte vanmiddagquote:Op maandag 10 juni 2013 09:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zover is het gelukkig niet dat ik klachten krijg die er eigenlijk niet zijn. Maar heb een redelijk stressvolle periode achter de rug, en ik bleef vaak in m'n gedachten hangen.
Dat had uiteindelijk z'n weerslag op m'n nachtrust, en heb er een vervelend iets aan over gehouden in de vorm van elke ochtend badend in het zweet wakker worden.![]()
Ik wacht de uitslag rustig af, heb het helemaal gehad met stress!![]()
![]()
/R&P
Het zonnetje mag nu wel komen, ik mis m'n kopje koffie en peuk op 't balkon![]()
Moet nog steeds lachen om Blaadjes in het bikinibroekje
Dankje, het zal wel meevallen. Als de mentale rust terugkeert zal het lichaam ook wel weer rustig worden denk ik maar zoquote:Op maandag 10 juni 2013 09:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hopelijk valt het allemaal mee . Goed dat je nu onderzocht wordt. Dan weet je iig waar je aantoe bent. Sterkte vanmiddag
Ja, zie nu dat je een mannetje bent, anders zou ik zeggen je bent in de overgang!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zover is het gelukkig niet dat ik klachten krijg die er eigenlijk niet zijn. Maar heb een redelijk stressvolle periode achter de rug, en ik bleef vaak in m'n gedachten hangen.
Dat had uiteindelijk z'n weerslag op m'n nachtrust, en heb er een vervelend iets aan over gehouden in de vorm van elke ochtend badend in het zweet wakker worden.![]()
Ik wacht de uitslag rustig af, heb het helemaal gehad met stress!![]()
![]()
/R&P
Het zonnetje mag nu wel komen, ik mis m'n kopje koffie en peuk op 't balkon![]()
Morguh Lavenderr!!quote:
Haha, dat zou dan wel erg vroeg zijn! Nog voor m'n 25stequote:Op maandag 10 juni 2013 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zie nu dat je een mannetje bent, anders zou ik zeggen je bent in de overgang!!!!
Ja stress is niet goed voor je lijf.
Peukkie mis ik ook af en toe, ben drie jaar geleden gestopt met roken.
Ha ha die blaadjes hé,
Thnx,quote:Op maandag 10 juni 2013 10:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, dat zou dan wel erg vroeg zijn! Nog voor m'n 25ste![]()
Hopelijk laat m'n penopauze nog lang op zich wachten![]()
Schrijf je vaker verhalen? Of korte verhaaltjes..
Was leuk om te lezen!
Mag ik vragen waarom je geen gedichten meer schrijft?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx,
Ja, dat zou wel erg vroeg zijn idd, en die penopauze, wat daar ook nog maar tig jaar mee.
Nee schrijf eigenlijk nooit, ja soms schrijf ik een gedicht, of moet eigenlijk zeggen schreef doe het eigenlijk niet meer.
Joh, maak je niet dik.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Je kan wel zien dat het maandagmorgen is gaat allemaal fout hier
Lavenderr als jij het kan mag je de laatste 4 posten van mij wel verwijderen
Heb de maandagmorgen kolder denk ik gaat steeds iets mis![]()
Hoe doe je datquote:Op maandag 10 juni 2013 10:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Goedemorgen!![]()
5 uurtjes slaap maar je topfit voelen, heerlijk!
Goeie vraag. Ik zou het niet weten. Ik vind het zelf ook wel bijzonder eigenlijk. Het is niet zo dat ik dit altijd heb.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe doe je datik moet minstens 8 uur anders ben ik niks waard..
Jaja toen ik nog in het broekje zat was het allemaal nog leuk...tot het anker kwam, zag, viel en overwon.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb een hele hele zware periode gehad, daarin schreef ik heel veel gedichten.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je geen gedichten meer schrijft?![]()
Wat is Bio-senseo koffie smerig trouwensbrrrr
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, maak je niet dik.
Je mag gerust grrrrrrr zeggen.
Want maandagochtend
Was dan ook blijven zitten dommiequote:Op maandag 10 juni 2013 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaja toen ik nog in het broekje zat was het allemaal nog leuk...tot het anker kwam, zag, viel en overwon.
Goede les voor de volgende keer. Als je er eenmaal zit nooit meer weggaan.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goede les voor de volgende keer. Als je er eenmaal zit nooit meer weggaan.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je niet gewend he, op je drukke VBL-forum
ik relax altijd met jou tochquote:Op maandag 10 juni 2013 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh! Daar doe ik niet aan![]()
Je kunt hier gewoon lekker relaxen na de hectiek op VBL.
Insomnia heeft een rap gemaakt over #TeamInsomnia_quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ is een hecht team
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen
Ja, tof gedicht he?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Insomnia heeft een rap gemaakt over #TeamInsomnia_
[..]
Daar is het weekend voor toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
Maar Lavenderr ik liet jullie hier niet in de steek hoor, had alleen een ruig weekend achter de rug.
wat deed je daar?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tof gedicht he?
Hij kan het echt heel goed![]()
Was al even op VBL SC. Gezellig
ja toppertjequote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is het weekend voor toch?Was het leuk?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb even gereageerd op het gedicht van Insomnia en toen even blijven hangen. Ja, was leuk![]()
Hoe was het bij de dokter?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha ik weet het, en heb ervaren dat lang nadenken ook een 'leuke' invloed heeft op m'n lichaam, dus dat ga ik idd maar niet doen![]()
Mis het zonnetje ookkomt volgens mij pas om 15.00 weer..
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:17 schreef tribalwars het volgende:
net mooi een komkommer uit de moestuin gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |