A4lf is druk bezig met een topic over de Vrijmetselarij. Geef hem even de tijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja zeker! Als jood4lf alleen mod was geweest hier was ik al lang vertrokken.
echt?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
A4lf is druk bezig met een topic over de Vrijmetselarij. Geef hem even de tijd.
Komt goed![]()
Hij heeft het in zich
Buiten bereik?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
robbie is hot en lekker en en en
Wow, tofquote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
http://www.thisiscolossal(...)as-by-mike-olbinski/
Wow. Meer iets voor WKN maar toch..
Ja dat ookquote:
I know, beetje pesten moet kunnen. Vroeger mocht dat niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
A4lf is druk bezig met een topic over de Vrijmetselarij. Geef hem even de tijd.
Komt goed![]()
Hij heeft het in zich
als je daar serieuze info over kan vindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of toch maar: 'Illuminati & Soccer'?
Dit. Maar kan het me haast niet voorstellenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je daar serieuze info over kan vinden
dan sta ik er altijd voor open
Ook een interessante invalshoek, dus waarom niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst jezelf blootgeven voordat je aan anderen gaat vragen hoe ze eruit zien?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat ookhier misschien een dubbelganger van robbie aanwezig?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je daar serieuze info over kan vinden
dan sta ik er altijd voor open
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit. Maar kan het me haast niet voorstellen
Ik zal binnenkort eens kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook een interessante invalshoek, dus waarom niet?
Nou daar zou best wat over te maken zijn. Iets met brood en spelen en bakken met geld. Leef je uit!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
is in mijn string ook goed?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eerst jezelf blootgeven voordat je aan anderen gaat vragen hoe ze eruit zien?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is in mijn string ook goed?
En game fixing. Over complotten gesprokenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou daar zou best wat over te maken zijn. Iets met brood en spelen en bakken met geld. Leef je uit!
leef je uitquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou daar zou best wat over te maken zijn. Iets met brood en spelen en bakken met geld. Leef je uit!
Voor of achterkant?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is in mijn string ook goed?
Gelukkig vind geheel bloot wel beetje te vroegquote:
Ja he? Ongeloofelijk dat daar nog geen topic over is.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En game fixing. Over complotten gesproken
Er is wel ergens niet in BNW een topic over matchfixing in Tennisquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Ongeloofelijk dat daar nog geen topic over is.
naja, de fifa heeft wel een grote vinger in de pap toch.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En game fixing. Over complotten gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |