quote:"Hallo meisje (ik denk niet ouder dan 16) op de Grote Markt in Groningen omstreeks 00:30 op 30 april 2013.
Jij; Te zwaar opgemaakt (niet eens oranje) met sletterig witblond haar en met zeer weinig oranje kleren aan (wel veel zwart), hebt mij; Keurige 25 jarige jongen in een wit overhemd met oranje vlinderstrik, cognac kleurige schoenen en windblocker aan, in het kruis gegrepen op de Grote Markt aan de kant van de Drie Gezusters.
Toen je mij in het kruis greep voelde ik geen enkele vorm van affectie voor jou, omdat ik gelukkig getrouwd ben ik dit soort praktijken ronduit asociaal vind.
Ik besefte op dat moment dat je waarschijnlijk dronken was en waarschijnlijk Jezus (onze verlosser) nog niet ontmoet hebt en daarom draaide ik mij om en gaf jou een boze blik met een opgetrokken schouders gebaar (dit heet non verbale communicatie).
Ik liep verder en heb er over nagedacht wat ik eigenlijk had moeten doen, maar dit was de beste beslissing i.p.v. jouw vingers breken, omdat dit simpelweg niet in mijn aard ligt en ik een leuke avond wilde hebben.
Geachte kruisgrijper; Ik vergeef je, want je wist niet beter.... Bij deze ook het verzoek je te gedragen en niet aan iemands edele delen te zitten de volgende keer.
Met vergevende groet,
Henk, Leeuwarden"
Na de meet het bed in? Is goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Na de meet dan maar?
Nee, ik wil niet zo snel, we doen het langzaam, na de film maak ik pas zo'n keuze. Heb je al een film in gedachte?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na de meet het bed in? Is goed.
Zie, het is me weer gelukt.
Een romantische film natuurlijk. Jij mag kiezen, alles om jou gerust te stellen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet zo snel, we doen het langzaam, na de film maak ik pas zo'n keuze. Heb je al een film in gedachte?
Ja dat was een foto van tijdje geleden, toen was het warm, nu heb ik wel gwn kleren aan.quote:
wat is dat voor kutsmoesquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat was een foto van tijdje geleden, toen was het warm, nu heb ik wel gwn kleren aan.
Pardon?quote:
Ja leuk, weekend waarin ik lekker voor de andere deel van de toetsweek kan lerenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stay strong bro, weekend is coming soon
Wat speel je zoalquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha niet stiekem hoor. Ik game af en toe
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
WIE heeft VA ontmoet?
WIE heeft VA ice tea gegeven?
WIE heeft mijn koelkast aangeraakt en gezien?
WIE heeft met VA 2 peukjes gerookt?
IK.
blijf van 'm af.
nou en ik ga lekker met hem naar de biosquote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
WIE heeft VA ontmoet?
IK.
blijf van 'm af.
De koelkast moet het hoogtepunt geweest zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
WIE heeft VA ontmoet?
IK.
blijf van 'm af.
Alles wat ik vandaag heb gedaan met VA > naar de bios met VA.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
nou en ik ga lekker met hem naar de bios
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat ik vandaag heb gedaan met VA > naar de bios met VA.
race games, want in cod etc. ben ik echt een drama haha. Et toi?quote:
stuur foto met klerenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geen smoes, is gewoon de waarheid.
Hij heeft de batterijen gezien + aangeraakt!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef nodig het volgende:
[..]
De koelkast moet het hoogtepunt geweest zijn![]()
![]()
dat is gelijk heel andersquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze is nog wat ouder, hier had ik nog haar.
http://puu.sh/3cAG9.jpg
jij hebt slechte invloed op hemquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg alles voor elkaar met m'n charmes hè.
volgens mij hebben wij hetzelfde bedquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze is nog wat ouder, hier had ik nog haar.
http://puu.sh/3cAG9.jpg
Hmm laatste tijd een beetje games uit Playstation plusquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
race games, want in cod etc. ben ik echt een drama haha. Et toi?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft de batterijen gezien + aangeraakt!
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
M'n ogen ontploffen bijna.
NODIG PICS VAN JOU OM MN OGEN WEER TE LATEN KALMEREN DOE HET OMG
Ik heb wel Alone In The Dark gespeeld daar was ik echt goed inquote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm laatste tijd een beetje games uit Playstation plusPaar puzzel en platform spellen de laatste tijd dus
![]()
Ik ben nu bezig met Thomas is Alone![]()
Vroeger speelde ik heel veel battlefield 3 en cod (schietspellen)
Daarom DM.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Zodadelijk krijg ik heel de SC slijmend achter me aan
Neem Playstation plusquote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb wel Alone In The Dark gespeeld daar was ik echt goed in
Ik moet nog wat nieuwe games halen
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Maar om me even voor te stellen;
Ik ben Ryan, 16 jaar. Examen havo pas gedaan, makkelijk geslaagd, al hoor ik dat pas over 3 dagen. Ik ga volgend jaar vwo doen.
Ik ben eeh een maagd denk ik of soort van ja. En ik heb soms wat problemen met sociaal zijn, maar het gaat al een stuk beter. Ik ehh vind mezelf saai en wil minder saai worden en daarna de wereld verbeteren op 1 of andere manier. Ik game vaak en ehhh ik vind Fok! een hele leuke site, bijna net zo goed als reddit.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, ik blijf van zwerty hoor
Valt ook weer mee denk ik. Ben vooral een prater.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
Etsu lijkt mij een enorm vrolijke jongen in het echte leven
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPUUG DIE ICE TEA UIT EN IK WIL 2 NIEUWE SIGARETTEN VAN JEquote:Op maandag 10 juni 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KOM ER AL AAN GRquote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
SPUUG DIE ICE TEA UIT EN IK WIL 2 NIEUWE SIGARETTEN VAN JE
Wat, hoezo nee, ik ken je niet. Omdat ik maagd ben betekent niet dat ik zo wanhopig ben dat ik vreemde mensen ga daten. Sorry.quote:
Hoi ik ben Hypo. Nu kennen we elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, hoezo nee, ik ken je niet. Omdat ik maagd ben betekent niet dat ik zo wanhopig ben dat ik vreemde mensen ga daten. Sorry.
Hoi hypo, vertel eens wat meer over je zelf, dat is toch fijner dan alleen een naam.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo. Nu kennen we elkaar.
Hypocriet is van mij. Denk maar niet dat je d'r kunt krijgen, Spatieloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi hypo, vertel eens wat meer over je zelf, dat is toch fijner dan alleen een naam.
Ik ben Hypo. Ik ben een schatje. Ik hou van eten en slapen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi hypo, vertel eens wat meer over je zelf, dat is toch fijner dan alleen een naam.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben Hypo. Ik ben een schatje. Ik hou van eten en slapen.
wie is dit waarom post je nou ga nou weg doe nou niet ik wil geen nieuwe mensen hierquote:
Oh ik houd ook van slapen!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben Hypo. Ik ben een schatje. Ik hou van eten en slapen.
wat is een sixpackquote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
wie is dit waarom post je nou ga nou weg doe nou niet ik wil geen nieuwe mensen hier
Eerst daten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik houd ook van slapen!
Wil je samen met mij slapen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik houd ook van slapen!
Wil je samen met mij slapen?
Goede comebackquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
wie is dit waarom post je nou ga nou weg doe nou niet ik wil geen nieuwe mensen hier
Etsuquote:
Goedquote:
Mooi zoquote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goedof ja. Met de ziektes is het slecht. Die zijn er niet meer en zo
maar met mij is het goed
En heppie dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij weet![]()
VA en Hypo schatjes fur evahhh.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi zoDus je bent weer gezond en gelukkig en je huppelt weer vrolijk op straat enzo?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar met mij is het goed
Wat had je dan!?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar met mij is het goed
Dus ik ben maar ''een schatje''quote:
Nah, ik heb weer keelontsteking te pakkenquote:
jij bent ook een groot schatjequote:Op maandag 10 juni 2013 17:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik ben maar ''een schatje''
snap ikquote:Op maandag 10 juni 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent ook een groot schatjemaar heppie is een groter schatje
dat moet
anders wordt ie boos en zo
alweer ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, ik heb weer keelontsteking te pakkenMorgen naar de huisarts en dan hopen dat die zegt dat m'n amandelen eruit moeten, da's de oorzaak van alles denk ik.
Leuke UI!quote:
Waar houd je van?quote:
dankquote:
*willekeurigquote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben niet zo van de genre, ik luister alle genres kieskeurig.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
Is dat gespeeld, of zijn die mensen echt zo?quote:
Greg Laswell - Comes and Goes, How the day soundsquote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Ja hij zegt dat hij alles leuk vindtquote:
Hoe was het op het werk sof?quote:
Nee, ik vind alle genres leuk, niet alle muziek. Eerste 2 waren gewoon niet zo goed in mijn mening, maar is niet erg hoor! luister lekker wat je wil!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat hij alles leuk vindt
Chillquote:
het is niet letterlijk zoals jij t zeiquote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag dingen van dm's niet zomaar in het forum plaatsen![]()
![]()
![]()
alle genres is dan toch alle muziek.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind alle genres leuk, niet alle muziek. Eerste 2 waren gewoon niet zo goed in mijn mening, maar is niet erg hoor! luister lekker wat je wil!
Ja dus, nu denk iedereen dat ik verliefd op je ben!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
het is niet letterlijk zoals jij t zei
Je mag dingen uit dm's niet in het forum plaatsen!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatieloos vraagt aan mij pics van jou zwerty
maar die heb ik niet hoor :S
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel isquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag dingen uit dm's niet in het forum plaatsen!
Ik vind sommige muziek uit ongeveer alle genres leuk, ik vind niet alle muziek leuk.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alle genres is dan toch alle muziek.
is toch ook zoquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dus, nu denk iedereen dat ik verliefd op je ben!
hihi liegebeest xquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatieloos vraagt aan mij pics van jou zwerty
maar die heb ik niet hoor :S
HAHAHAquote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel is
Ja oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind sommige muziek uit ongeveer alle genres leuk, ik vind niet alle muziek leuk.
Zo dan?
Ja, maar ik heb dat toch niet op het forum gezegd...quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zei tegen jou dat ze bikinimodel is
ik snap het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dat toch niet op het forum gezegd...
Nou ik vertel/vraag jou dingen in het prive via dm, die dingen mogen niet openbaar op het forum gepost worden, dat zijn forum regels...quote:
ja maar ik postte niet dm's, ik zei alleen in m'n eigen woorden wat er was gebeurdquote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik vertel/vraag jou dingen in het prive via dm, die dingen mogen niet openbaar op het forum gepost worden, dat zijn forum regels...
Ja, dat mag dus ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ik postte niet dm's, ik zei alleen in m'n eigen woorden wat er was gebeurd
wat liefquote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GEeft niet man, ik bescherm je alleen tegen een ban.
Dat heb ik ook heel erg vaakquote:Op maandag 10 juni 2013 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ChillHeb wel een wondje midden op het midden van mijn hand
En het bleef maar bloedden
Niet heel erg ofzo. En pleister bleef niet lang zitten dus moest telkens een nieuwe halen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:03 schreef supersof het volgende:
nodig zegt elke dag dat hij verliefd is op mij.
victoriassecret.comquote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze is bikinimodel, heb je haar site niet ??
Ja maar deze was echt vervelendquote:Op maandag 10 juni 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg vaakGewoon uit het niets ontdek je dat je opeens een wondje aan je hand hebt
7 tegelijk? huh? Hoe krijg je dat dan weer voor elkaarquote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar deze was echt vervelenden ik heb er altijd wel een stuk of 7 tegelijk
Ja gewoon op random plekken op mijn handquote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
7 tegelijk? huh? Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar
kom met een voorstel dann.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien, maar wat zou je op een eerste date willen doen?
wpquote:Op maandag 10 juni 2013 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
Heuj eerste stageperiode afgerond, na de vakantie weer verder.![]()
maar tot dan vrijheid van kledingsuiting
twitter:REAL_SATAN_666 twitterde op maandag 10-06-2013 om 18:01:17Historically accurate storyGod: Satan, why are you so mean?Satan: Because you're a faget God: Pls stop SatanRT if you want herpes reageer retweet
wolvenshirts allesquote:Op maandag 10 juni 2013 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
Heuj eerste stageperiode afgerond, na de vakantie weer verder.![]()
maar tot dan vrijheid van kledingsuiting
Omg speciaal een badkamerfoto van jou.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort shirts vooral
Dan voel ik mij wel een beetje thuis, jaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je mag hier wel een keertje komen plassen hoor![]()
![]()
Hopen dat je de keuken ook leuk vindquote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan voel ik mij wel een beetje thuis, ja
Slipknotquote:Op maandag 10 juni 2013 18:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort shirts vooral
quote:
Ik ga daar over 10 jaar ook aan mee doenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
Noooooo way!
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #6 Marc is geen acteur
Alleen maar lache toch als ie dat niet is?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
Noooooo way!
Vind ik niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hopen dat je de keuken ook leuk vind![]()
![]()
Mwah, valt mee. Heb wel eens vreemdere bandshirts gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Mja dit soort shirts kunnen niet op een basisschool![]()
kinderen kunnen daar aanstoot aan nemen enzo
Hij is dat welquote:Op maandag 10 juni 2013 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen maar lache toch als ie dat niet is?
Wacht, ik dacht dat hij geen acteur was in dat programma. Had de posts nog niet gelezen:@quote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij is dat welZie die foto en zijn reacties
Kan altijd erger natuurlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Heb wel eens vreemdere bandshirts gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal zo wel even foto whappenquote:
Marcel is dat idd, die gamerquote:
WAUW!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
Noooooo way!
Dit keer ook daadwerkelijk doen pls.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan altijd erger natuurlijk
[..]
Zal zo wel even foto whappen
En die salsa gozer, en die gozer uit Groningen ook!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Marcel is dat idd, die gamer![]()
Klik maar op die link die ik postte daar heeft hij een foto van zichzelf met een papiertje met FOK! erop
oh Marcel haha. Ik ga m hosselenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Marcel is dat idd, die gamer![]()
Klik maar op die link die ik postte daar heeft hij een foto van zichzelf met een papiertje met FOK! erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echtquote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En die salsa gozer, en die gozer uit Groningen ook!
Donequote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit keer ook daadwerkelijk doen pls.
Ja, in de OP van het laatste deel!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
[..]
EchtIk ga eens even wat topics doorlezen!
Ga fietsen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
Marcel is heel anders dan ik, hij is bijna mijn dubbele leeftijd, en Larpt!
Ik game gewoon wel eens, Vergelijk me niet met hem!
heb ik ook maar 1 keer gedaan. Was een flauw grapje joh..quote:Op maandag 10 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
like we carequote:Op maandag 10 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, meestal heb ik die grappen wel door, maar jij klinkt gewoon zo serieus forsomereason.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
heb ik ook maar 1 keer gedaan. Was een flauw grapje joh..
én dvquote:Op maandag 10 juni 2013 18:52 schreef Renesite het volgende:
Ik was dus zomaar bij VoornaamAchternaam en Etsu in de buurt gisteren enz
Ik, serieus? Neequote:Op maandag 10 juni 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, meestal heb ik die grappen wel door, maar jij klinkt gewoon zo serieus forsomereason.
Thema oid?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Help!
Ik heb een stelling van de dag nodig!
Jij was er ook? Ik was gisteravond in de stad en de auto stond in dezelfde straatquote:
To be or not to bequote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Help!
Wachtgeld moet verboden worden!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
Help!
huh nee va was bij mij? etsu's hw ging niet doorquote:Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij was er ook? Ik was gisteravond in de stad en de auto stond in dezelfde straat![]()
Ooow geen huiswerk?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
huh nee va was bij mij? etsu's hw ging niet door
Wat leuk!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, zaterdag de sleutels van mijn huiske gekregen
Ja zoiets.. Wat zou ik daarmee kunnen doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien iets over de CSE's en stelen van de toetsen?
Ontmaagd worden na je 15e is te laat.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moet voor kinderen/tieners aantrekkelijk zijn (15-)
nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontmaagd worden na je 15e is te laat.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ontmaagd worden na je 15e is te laat.
- Er is te weinig controle op de bewaring van CSE's.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja zoiets.. Wat zou ik daarmee kunnen doen?
Ja die eerste is wel goed!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
- Er is te weinig controle op de bewaring van CSE's.
- CSE's moeten worden afgeschaft.
Ik zit niet zo in het onderwerp, dus ja... Op meer kom ik eventjes niet.
Klein draaiboekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |