Poetsen, jijquote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Ezell het volgende:
Gamebeurs niks voor mij. Geef mij maar de Huishoudbeurs.
Welke je het leukst lijktquote:Op maandag 10 juni 2013 14:37 schreef Etsu het volgende:
Ohmijn. As zaterdag wilde ik naar een feest in Uutje, maar word net uitgenodigd voor een verjaardagfeest in Roffa. Is wel makkelijker ivm slaapplek. Naar welke zouden jullie gaan?
Nope, daar de nieuwe PS4 en XBOX One checkenquote:
Ik ben echt bizar druk vandaag, thema bijeenkomst en deadlines enzoquote:
correct. Daarna Demtah en dan het gouw ouwe zutphenquote:
Jep, ik ken de route. Ik nam eerst altijd: Almelo - Deventer - Olst - Wijhe - Zwolle - Meppel - Steenwijk - Wolvega - Akkrum - Heerenveen - Grou-jirnsum - Leeuwarden. Dan bus naar Dokkum en dán nog de auto naar een dorp erbovenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
correct. Daarna Demtah en dan het gouw ouwe zutphen
als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woontquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, ik ken de route. Ik nam eerst altijd: Almelo - Deventer - Olst - Wijhe - Zwolle - Meppel - Steenwijk - Wolvega - Akkrum - Heerenveen - Grou-jirnsum - Leeuwarden. Dan bus naar Dokkum en dán nog de auto naar een dorp erboven
Zutphen-Apeldoorn-Amersfoort-Uutje-Gouda-Voorburgquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, ik ken de route. Ik nam eerst altijd: Almelo - Deventer - Olst - Wijhe - Zwolle - Meppel - Steenwijk - Wolvega - Akkrum - Heerenveen - Grou-jirnsum - Leeuwarden. Dan bus naar Dokkum en dán nog de auto naar een dorp erboven
Ik woon niet in een dorp, ik woon in Almelo (beginpunt dus) en dat dorp was het eindpunt. Op zaterdag/zondag reed daar geen busquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woont
Ook een aardig eindje jaquote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zutphen-Apeldoorn-Amersfoort-Uutje-Gouda-Voorburg
Wat moest je in Leeuwarden?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan alsnog 'als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woont'quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een dorp, ik woon in Almelo (beginpunt dus) en dat dorp was het eindpunt. Op zaterdag/zondag reed daar geen bus
Dat van mij was 2 uur en drie kwartier.quote:
Ik weet dan ook dat het niet de beste keus was.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan alsnog 'als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woont'
Dan vertrek je te vroegquote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat van mij was 2 uur en drie kwartier.
Oh ja, ooit was het 5 uur lang. Trein 7.06 - 9.17, bus 10.01 - 10.40 en toen 8 kilometer gelopen om om 12.00 aan te komen...
Ik kon een trein later nemen, maar dan zou ik die bus niet halen, en die reed maar 1 keer per uurquote:
Niet eens Vlissingen meegepakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Etsu het volgende:
Mijn langste reis was Groningen - Assen - Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Den Bosch - Eindhoven - Weert - Roermond - Sittard - Maastricht - Aachen.![]()
5 uur onderweg.
Stom he.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eens Vlissingen meegepakt?
gaat erom HOELANG, dus in tijdseenheden.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Appingedam
loppersum
stedum
bedum
sauwerd
groningen noord
groningen
-
assen
zwolle
amersfoort
utrecht
of hanzelijn:
zwolle
lelystad
almere centrum
duivendrecht
amsterdam zuid
schiphol
-
woerden
bodegraven
alphen a/d rijn
leiden lammenschans
leiden
Bad bentheim klinkt als een setting van een slechte cowboyfilmquote:Op maandag 10 juni 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
Mijn langse TREINreis ooit was vorig jaar: Almelo - Hengelo - Bad Bentheim - Osnabrück - Bremen - Hamburg, dik 3.5 - 4 uur
Je moet het er maar voor over hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar ik reed dat iedere vrijdag en maandag he.
Oh buitenlandquote:Op maandag 10 juni 2013 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee?
Groningen - Aachen (Duitsland) was ik 5 uur onderweg.
als we bij OV houden, dan win jij.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh buitenlandik ging een keer naar antwerpen en ik kwam naar appingedam en moest eerst naar leiden om iemand op te halen.
Dus 4,5 naar leiden, en dan nog 2u naar antwerpen.
ohmijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kom net van een bouwmarkt en ik voel me fucking mannelijk en stoer
ja en verf en lampen fittingenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohmijn.
heb je nu wel een hamer en spijkers?
ohmijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en verf en lampen fittingen
Eerst 1 hoekje doen boven en dan de andere boevenhoek met tape. En dan steeds beetje aanpassenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik ga zometeen die poster ophangen, hopelijk spijker ik 'm niet scheef vast..
ja dacht ik ook al aan, maak wel picsquote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst 1 hoekje doen boven en dan de andere boevenhoek met tape. En dan steeds beetje aanpassen
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dacht ik ook al aan, maak wel pics
zoals ze hier in grunn zeggn'n.. schoif stoat loif
omdat die lijst dan 160x120 moet zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Etsu het volgende:
maar dv waarom niet gewoon een lijstje kopen en dan ophangen.
en dat verkopen ze niet ofzo?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat die lijst dan 160x120 moet zijn
Ik zei ook al, van die kleefklei dingetjes. Soort kauwgomacht spul dat je tussen de poster en de muur druktquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever dat dan gaten maken in een poster.is zo zonde.
desnoods ga je sparen
kan ook ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei ook al, van die kleefklei dingetjes. Soort kauwgomacht spul dat je tussen de poster en de muur drukt
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Pastapipos het volgende:
Ik moet maar weer eens foto's gaan maken.. camera ligt al bijna 2 jaar niks te doen hier
Geef.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Pastapipos het volgende:
Ik moet maar weer eens foto's gaan maken.. camera ligt al bijna 2 jaar niks te doen hier
Wil t wel weer oppakkenquote:
Doe je goed. Ik ben per week gemiddeld 45 euro kwijt aan boodschappen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:23 schreef Ezell het volgende:
Voor 23 euro boodschappen gedaan. Zowat allemaal luxeproducten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou al?
Ik dacht dat je 2 uur moest reizen en je vertrok om 13:46.
Jezus. Wat koop jij allemaal? Ik heb hier nu zalm, rosbief, snacks en nog best veel extra's gekocht.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ben per week gemiddeld 45 euro kwijt aan boodschappen.
Veel.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jezus. Wat koop jij allemaal? Ik heb hier nu zalm, rosbief, snacks en nog best veel extra's gekocht.
Succes!quote:
1 uur drie kwartierquote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou al?
Ik dacht dat je 2 uur moest reizen en je vertrok om 13:46.
quote:
dezequote:
Ja, maar ik moet een beetje reclame maken voor mn show vanavond!quote:
runescapequote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mn studentenhuis?
ruimquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Die is overrated.quote:
Zijn 3 aparte kamers met gezamenlijke woning en keuken met badkamer.quote:
betalen voor pixelsquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn zo alternatief omggggggggquote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lekker naar underground bands zoals the beatles en pink floyd luisteren
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
favo liedje van the radioheads is im a weirdo :p
omg. Nirvana. Smells like teen spirit <3333333quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
favo liedje van the radioheads is im a weirdo :p
Is niet op Habbo he, is op een retro hotel waar ik DJ ben.quote:
oh okquote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is niet op Habbo he, is op een retro hotel waar ik DJ ben.
rockquote:
Geweitje hangt ookquote:
het is smells like team spirit skkl :p :p :pquote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omg. Nirvana. Smells like teen spirit <3333333
Hij is zo recht als maar konquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geweitje hangt ook
Maar vanaf hier lijkt ie scheef
Dan zie ik dat verkeerdquote:
omg sorry lol :p :p xdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is smells like team spirit skkl :p :p :p
volgens youtube wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deze manquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze het zelf wel weten hoor..
Ja, want dat kan ik ook echt ruiken via het internet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moeilijk hè sarcasme, dat probleem had je ook al met mijn pink floyd-grapje
ruikt wel lekker ja browniesquote:
wel goed, inmiddels sinds vrijdag zn slechte 3 uur slaap gepakt, en vanavond doorhalen door de e3quote:
LB, ik ben speciaal voor jou hier!quote:
quote:
vandaar de smileys schatquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, want dat kan ik ook echt ruiken via het internet.
ik over 30 min, eindelijk naar huisquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs geeft Jimbo een stukje Brownie
ik ga dan naar werkquote:
ik ben dan eindelijk klaarquote:
Buuh..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel goed, inmiddels sinds vrijdag zn slechte 3 uur slaap gepakt, en vanavond doorhalen door de e3
kan niet wachten morgen avond te pitten
AH cassierequote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan eindelijk klaar
wat voor werk doej e ?
ah, dus jij bent het meisje wat lief lacht als ik pinquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah, dus jij bent het meisje wat lief lacht als ik pin
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
With the lights out, it's less dangerous
tnx boii van de week komen er foto's o facebook van de current situatiequote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Trollscience het volgende:
dv ik ben zo hard jaloers op je kamer
ik betaal 380 pm huur incl water/gas/electro en daarnaast is internet en wasmachine iets van 20 eu.quote:
hm misschien dat je gratis een nieuwe kan krijgen bij je bank als ie niet zichtbaar beschadigd is, moet je ff vragenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik kom hier te weinig, dus ik ga proberen hier meer te zijn, jullie hebben me vast gesmist.
Dus ehhh ik ging net naar de supermarkt, en mijn pinpas werkt heel slecht, eigenlijk doet hij dat al een tijdje. Moet ik dan een nieuwe kopen ofso?
Wie ben jij?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik kom hier te weinig, dus ik ga proberen hier meer te zijn, jullie hebben me vast gesmist.
Dus ehhh ik ging net naar de supermarkt, en mijn pinpas werkt heel slecht, eigenlijk doet hij dat al een tijdje. Moet ik dan een nieuwe kopen ofso?
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Ja ik ben hier ook helemaal niet zo vaak geweest, dus kan begrijpen dat je me niet kent. Maar geen zorgen binnekort ken je me beter dan je ouders.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Gewoon even naar de bank gaan.
je mag niet dreigenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook helemaal niet zo vaak geweest, dus kan begrijpen dat je me niet kent. Maar geen zorgen binnekort ken je me beter dan je ouders.
waarom gelijk vertellen dat je maagd bentquote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Maar om me even voor te stellen;
Ik ben Ryan, 16 jaar. Examen havo pas gedaan, makkelijk geslaagd, al hoor ik dat pas over 3 dagen. Ik ga volgend jaar vwo doen.
Ik ben eeh een maagd denk ik of soort van ja. En ik heb soms wat problemen met sociaal zijn, maar het gaat al een stuk beter. Ik ehh vind mezelf saai en wil minder saai worden en daarna de wereld verbeteren op 1 of andere manier. Ik game vaak en ehhh ik vind Fok! een hele leuke site, bijna net zo goed als reddit.
Nou, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook helemaal niet zo vaak geweest, dus kan begrijpen dat je me niet kent. Maar geen zorgen binnekort ken je me beter dan je ouders.
Vinden ze in dat programma ook handigquote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom gelijk vertellen dat je maagd bent
Welkom terug danquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ehhh, ja ik weet niet dat schept toch een band met de meeste hier denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom gelijk vertellen dat je maagd bent
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben Ryan, 16 jaar. Examen havo pas gedaan, makkelijk geslaagd, al hoor ik dat pas over 3 dagen. Ik ga volgend jaar vwo doen.
Ik ben eeh een maagd denk ik of soort van ja. En ik heb soms wat problemen met sociaal zijn, maar het gaat al een stuk beter. Ik ehh vind mezelf saai en wil minder saai worden en daarna de wereld verbeteren op 1 of andere manier. Ik game vaak en ehhh ik vind Fok! een hele leuke site, bijna net zo goed als reddit.
Zou best kunnen. Maar ik heb geen idee wie je bent, dus als je nou eerst een zegt wel school enzo.quote:
Mijn godquote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ibn Ghaldounquote:Op maandag 10 juni 2013 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar ik heb geen idee wie je bent, dus als je nou eerst een zegt wel school enzo.
Oh, is dat niet die school van die gejatte examens? Nee ik zit daar niet op, geen zorgen dus.quote:
Nee, ik ben geen troll, ja ik weet dat ik niet altijd even serieus ben, maar in dit topic wel.quote:
ik ook nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, is dat niet die school van die gejatte examens? Nee ik zit daar niet op, geen zorgen dus.
ik geloof je hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen troll, ja ik weet dat ik niet altijd even serieus ben, maar in dit topic wel.
Wie is OF?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als OF geen troll is, kan alles
nee OF is geen troll ik ga zelfs een site met 'm startenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
of die leroyquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OmgevallenFlat. 14, vindt zichzelf heel cool, denkt dat ie zakenman is.quote:
bij mij welquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
Bij mij dachten jullie niet dat ik een kloon was:D
Geeft minachting aanquote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer gebruikt men eigenlijk dezeemoticon?
Mijn neef zei altijd dat als iets droog is.
Word wel vaak gebruikt op dit forum zeg, je zou bijna denken dat iedereen hier zich beter voelt dan de restquote:
ik gebruik het gewoon als ik iets grappig vindquote:Op maandag 10 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Word wel vaak gebruikt op dit forum zeg, je zou bijna denken dat iedereen hier zich beter voelt dan de rest
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
"Zaterdagnacht besloot ik met mijn beste vriendinnetje uit te gaan in Groningen, iets wat we al lange tijd niet meer gedaan hadden. (we komen uit Sneek)
Op een gegeven moment kwamen we twee jongens tegen die ons gratis shotjes aanboden, we konden de shotjes halen door middel van een stempel op ons voorhoofd.
Waarom moest ik lachen?
Oh ja, shotjes
Je hebt FOK! zojuist samengevatquote:Op maandag 10 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Word wel vaak gebruikt op dit forum zeg, je zou bijna denken dat iedereen hier zich beter voelt dan de rest
De climax:quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De climax:
We gingen in op het voorstel en lieten allebei een stempel op ons gezicht zetten, de shotjes waren af te halen in ‘Café Het Paleis’.
De rest van de nacht zag er als volgt uit: Non-stop mensen die ons uitlachten, een zoektocht naar een kroeg die niet bestond en een penis afbeelding op ons voorhoofd.
Zondagochtend kregen we de penis stempels met veel moeite van ons gezicht af, maar je ziet het zelfs nu nog vaag een beetje.. Daarom willen we hier even aangeven dat deze jongens twee enorme klootzakken zijn (eentje had een witte broek en ze hadden allebei een petje op) en we benieuwd zijn of meer mensen dit ook hebben meegemaakt? Dit kan echt niet.
xx Twee boze verneukte meisjes."
Nou ehh, ik denk dat je een jongen bent en ehh, ik ben heteroseksueel, dus sorry. Nee.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De climax:
We gingen in op het voorstel en lieten allebei een stempel op ons gezicht zetten, de shotjes waren af te halen in ‘Café Het Paleis’.
De rest van de nacht zag er als volgt uit: Non-stop mensen die ons uitlachten, een zoektocht naar een kroeg die niet bestond en een penis afbeelding op ons voorhoofd.
Zondagochtend kregen we de penis stempels met veel moeite van ons gezicht af, maar je ziet het zelfs nu nog vaag een beetje.. Daarom willen we hier even aangeven dat deze jongens twee enorme klootzakken zijn (eentje had een witte broek en ze hadden allebei een petje op) en we benieuwd zijn of meer mensen dit ook hebben meegemaakt? Dit kan echt niet.
xx Twee boze verneukte meisjes."
Hoe weet je zo zeker dat ik een jongen ben en hoe weet je zo zeker dat je heteroseksueel bent?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, ik denk dat je een jongen bent en ehh, ik ben heteroseksueel, dus sorry. Nee.
Ehhh. Ik ben een meisje. Ehhh, daten?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, ik denk dat je een jongen bent en ehh, ik ben heteroseksueel, dus sorry. Nee.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ehhh. Ik ben een meisje. Ehhh, daten?![]()
![]()
![]()
![]()
Heteroseksuele jongens heeft Etsu voor een avondje geen enkel probleem mee hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben jaloersquote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg ik heb VA gezien vanmiddag omg omgomg
Ik weet het allemaal niet zeker, maar jouw profiel geeft aan dat je een jongen bent, en ik heb me nog nooit aangetrokken gevoelt tegenover mannen, ook kijk ik bij porno alleen naar de vrouwen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ik een jongen ben en hoe weet je zo zeker dat je heteroseksueel bent?
ik ga hem meetenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg ik heb VA gezien vanmiddag omg omgomg
Mijn profiel kan ook aangeven dat ik een seriemoordenaar ben, ben ik dat dan ook?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet zeker, maar jouw profiel geeft aan dat je een jongen bent, en ik heb me nog nooit aangetrokken gevoelt tegenover mannen, ook kijk ik bij porno alleen naar de vrouwen.
Trollen zou ik het niet noemen, het is meer schapengedrag. Ik zie vaak termen als kad en hont, en dacht dat doe ik na in mijn profiel met de provincie waar ik in woon.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Etsu het volgende:
Spatieloos met zijn 'Zuid-Hollant' op z'n profielTroll.
Jaaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was jij diegene die mij groetjes moest doen?
Wacht maar tot je mij meetquote:Op maandag 10 juni 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA is wel lang hoor.
De kleinste die ik tot nu toe gemeet heb, is Ezell.
Nou, dat seriemoordenaar is wat moeilijker te geloven, en dat je een man bent is toch ook helemaal niet zeker, maar ik neem het wel gewoon aan, want welke vrouw wil nou als een man behandeld worden op een forum, vast wel wat. Maar die vrouwen vragen niet om dates.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn profiel kan ook aangeven dat ik een seriemoordenaar ben, ben ik dat dan ook?
En ik kijk ook naar porno met vrouwen erin, ben ik dan nu biseksueel?
ezell :s :s :squote:Op maandag 10 juni 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, dat seriemoordenaar is wat moeilijker te geloven, en dat je een man bent is toch ook helemaal niet zeker, maar ik neem het wel gewoon aan, want welke vrouw wil nou als een man behandeld worden op een forum, vast wel wat. Maar die vrouwen vragen niet om dates.
En ik weet niet, ik denk wel dat je biseksueel bent dan, ligt eraan of je je ook aangetrokken voelt tot vrouwen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of jullie Marcel kennen van het programma; Ik heb het nog nooit gedaan. Maar spatieloos lijkt daar verdacht veel op
Alleen omdat ik zei dat ik maagd was!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of jullie Marcel kennen van het programma; Ik heb het nog nooit gedaan. Maar spatieloos lijkt daar verdacht veel op
en veel gamedquote:Op maandag 10 juni 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Alleen omdat ik zei dat ik maagd was!
gemenerik!
Oh, dan ken je FOK! nog niet zo goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, dat seriemoordenaar is wat moeilijker te geloven, en dat je een man bent is toch ook helemaal niet zeker, maar ik neem het wel gewoon aan, want welke vrouw wil nou als een man behandeld worden op een forum, vast wel wat. Maar die vrouwen vragen niet om dates.
En ik weet niet, ik denk wel dat je biseksueel bent dan, ligt eraan of je je ook aangetrokken voelt tot vrouwen.
euh en osuchi danquote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, de eerste die mij meet moet nog komen
quote:“Wij, 4 vriendinnen uit het westen van het land, willen ons graag richten tot de dronken jongen die we op Koninginnedag zagen bij de Vismarkt.
Toen we even rustig aan de rand van de Vismarkt gingen zitten hoorde ik mijn vriendin het volgende zeggen: “Gadverdamme er loopt water in mijn schoenen” (ze had een soort sandalen aan).
Toen we ons omdraaiden stond er een jongen in het steegje achter ons te plassen…
Mijn vriendin heeft daarna de hele dag op blote (stinkende) voeten moeten lopen. Daarnaast moest ze ook nog ergens binnen in een café haar voeten wassen, ronduit gênant.
Als de desbetreffende jongen (lang, bruin haar en een pretbek) dit leest hopen we dat hij beseft dat dit geen leuke grapjes zijn. Opletten de volgende keer a.u.b!”
Donderdag ben ik klaar met m'n tentamens en dan wil ik door heel Nederland reizen met m'n OV.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, de eerste die mij meet moet nog komen
Waarom nietquote:
Na de meet dan maar?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan ken je FOK! nog niet zo goed.
Toch blijft mijn aanbod staan en kunnen we best een bioscoopje pakken. Ik heb tot nu toe zover gekregen dat hetero's op mij gingen vallen, dus ik ga graag de uitdaging aan. Wanneer schikt het jou?
ohquote:Op maandag 10 juni 2013 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dat doen miljoenen mensen...
En zoveel game ik nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |