Eerst 1 hoekje doen boven en dan de andere boevenhoek met tape. En dan steeds beetje aanpassenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA ik ga zometeen die poster ophangen, hopelijk spijker ik 'm niet scheef vast..
ja dacht ik ook al aan, maak wel picsquote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst 1 hoekje doen boven en dan de andere boevenhoek met tape. En dan steeds beetje aanpassen
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dacht ik ook al aan, maak wel pics
zoals ze hier in grunn zeggn'n.. schoif stoat loif
omdat die lijst dan 160x120 moet zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Etsu het volgende:
maar dv waarom niet gewoon een lijstje kopen en dan ophangen.
en dat verkopen ze niet ofzo?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat die lijst dan 160x120 moet zijn
Ik zei ook al, van die kleefklei dingetjes. Soort kauwgomacht spul dat je tussen de poster en de muur druktquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever dat dan gaten maken in een poster.is zo zonde.
desnoods ga je sparen
kan ook ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei ook al, van die kleefklei dingetjes. Soort kauwgomacht spul dat je tussen de poster en de muur drukt
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Pastapipos het volgende:
Ik moet maar weer eens foto's gaan maken.. camera ligt al bijna 2 jaar niks te doen hier
Geef.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Pastapipos het volgende:
Ik moet maar weer eens foto's gaan maken.. camera ligt al bijna 2 jaar niks te doen hier
Wil t wel weer oppakkenquote:
Doe je goed. Ik ben per week gemiddeld 45 euro kwijt aan boodschappen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:23 schreef Ezell het volgende:
Voor 23 euro boodschappen gedaan. Zowat allemaal luxeproducten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou al?
Ik dacht dat je 2 uur moest reizen en je vertrok om 13:46.
Jezus. Wat koop jij allemaal? Ik heb hier nu zalm, rosbief, snacks en nog best veel extra's gekocht.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ben per week gemiddeld 45 euro kwijt aan boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |