Wie is OF?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als OF geen troll is, kan alles
nee OF is geen troll ik ga zelfs een site met 'm startenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
of die leroyquote:Op maandag 10 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OmgevallenFlat. 14, vindt zichzelf heel cool, denkt dat ie zakenman is.quote:
bij mij welquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
Bij mij dachten jullie niet dat ik een kloon was:D
Geeft minachting aanquote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer gebruikt men eigenlijk dezeemoticon?
Mijn neef zei altijd dat als iets droog is.
Word wel vaak gebruikt op dit forum zeg, je zou bijna denken dat iedereen hier zich beter voelt dan de restquote:
ik gebruik het gewoon als ik iets grappig vindquote:Op maandag 10 juni 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Word wel vaak gebruikt op dit forum zeg, je zou bijna denken dat iedereen hier zich beter voelt dan de rest
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
"Zaterdagnacht besloot ik met mijn beste vriendinnetje uit te gaan in Groningen, iets wat we al lange tijd niet meer gedaan hadden. (we komen uit Sneek)
Op een gegeven moment kwamen we twee jongens tegen die ons gratis shotjes aanboden, we konden de shotjes halen door middel van een stempel op ons voorhoofd.
Waarom moest ik lachen?
Oh ja, shotjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |