waarom gelijk vertellen dat je maagd bentquote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Maar om me even voor te stellen;
Ik ben Ryan, 16 jaar. Examen havo pas gedaan, makkelijk geslaagd, al hoor ik dat pas over 3 dagen. Ik ga volgend jaar vwo doen.
Ik ben eeh een maagd denk ik of soort van ja. En ik heb soms wat problemen met sociaal zijn, maar het gaat al een stuk beter. Ik ehh vind mezelf saai en wil minder saai worden en daarna de wereld verbeteren op 1 of andere manier. Ik game vaak en ehhh ik vind Fok! een hele leuke site, bijna net zo goed als reddit.
Nou, daar zit ik niet op te wachten.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook helemaal niet zo vaak geweest, dus kan begrijpen dat je me niet kent. Maar geen zorgen binnekort ken je me beter dan je ouders.
Vinden ze in dat programma ook handigquote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom gelijk vertellen dat je maagd bent
Welkom terug danquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik kom hier te weinig, dus ik ga proberen hier meer te zijn, jullie hebben me vast gesmist.
Dus ehhh ik ging net naar de supermarkt, en mijn pinpas werkt heel slecht, eigenlijk doet hij dat al een tijdje. Moet ik dan een nieuwe kopen ofso?
Ehhh, ja ik weet niet dat schept toch een band met de meeste hier denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
waarom gelijk vertellen dat je maagd bent
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben Ryan, 16 jaar. Examen havo pas gedaan, makkelijk geslaagd, al hoor ik dat pas over 3 dagen. Ik ga volgend jaar vwo doen.
Ik ben eeh een maagd denk ik of soort van ja. En ik heb soms wat problemen met sociaal zijn, maar het gaat al een stuk beter. Ik ehh vind mezelf saai en wil minder saai worden en daarna de wereld verbeteren op 1 of andere manier. Ik game vaak en ehhh ik vind Fok! een hele leuke site, bijna net zo goed als reddit.
Zou best kunnen. Maar ik heb geen idee wie je bent, dus als je nou eerst een zegt wel school enzo.quote:
Mijn godquote:Op maandag 10 juni 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ibn Ghaldounquote:Op maandag 10 juni 2013 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar ik heb geen idee wie je bent, dus als je nou eerst een zegt wel school enzo.
Oh, is dat niet die school van die gejatte examens? Nee ik zit daar niet op, geen zorgen dus.quote:
Nee, ik ben geen troll, ja ik weet dat ik niet altijd even serieus ben, maar in dit topic wel.quote:
ik ook nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, is dat niet die school van die gejatte examens? Nee ik zit daar niet op, geen zorgen dus.
ik geloof je hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen troll, ja ik weet dat ik niet altijd even serieus ben, maar in dit topic wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |