omg sorry lol :p :p xdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is smells like team spirit skkl :p :p :p
volgens youtube wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deze manquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze het zelf wel weten hoor..
Ja, want dat kan ik ook echt ruiken via het internet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moeilijk hè sarcasme, dat probleem had je ook al met mijn pink floyd-grapje
ruikt wel lekker ja browniesquote:
wel goed, inmiddels sinds vrijdag zn slechte 3 uur slaap gepakt, en vanavond doorhalen door de e3quote:
LB, ik ben speciaal voor jou hier!quote:
quote:
vandaar de smileys schatquote:Op maandag 10 juni 2013 16:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, want dat kan ik ook echt ruiken via het internet.
ik over 30 min, eindelijk naar huisquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs geeft Jimbo een stukje Brownie
ik ga dan naar werkquote:
ik ben dan eindelijk klaarquote:
Buuh..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel goed, inmiddels sinds vrijdag zn slechte 3 uur slaap gepakt, en vanavond doorhalen door de e3
kan niet wachten morgen avond te pitten
AH cassierequote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben dan eindelijk klaar
wat voor werk doej e ?
ah, dus jij bent het meisje wat lief lacht als ik pinquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah, dus jij bent het meisje wat lief lacht als ik pin
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
With the lights out, it's less dangerous
tnx boii van de week komen er foto's o facebook van de current situatiequote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Trollscience het volgende:
dv ik ben zo hard jaloers op je kamer
ik betaal 380 pm huur incl water/gas/electro en daarnaast is internet en wasmachine iets van 20 eu.quote:
hm misschien dat je gratis een nieuwe kan krijgen bij je bank als ie niet zichtbaar beschadigd is, moet je ff vragenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik kom hier te weinig, dus ik ga proberen hier meer te zijn, jullie hebben me vast gesmist.
Dus ehhh ik ging net naar de supermarkt, en mijn pinpas werkt heel slecht, eigenlijk doet hij dat al een tijdje. Moet ik dan een nieuwe kopen ofso?
Wie ben jij?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik kom hier te weinig, dus ik ga proberen hier meer te zijn, jullie hebben me vast gesmist.
Dus ehhh ik ging net naar de supermarkt, en mijn pinpas werkt heel slecht, eigenlijk doet hij dat al een tijdje. Moet ik dan een nieuwe kopen ofso?
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Ja ik ben hier ook helemaal niet zo vaak geweest, dus kan begrijpen dat je me niet kent. Maar geen zorgen binnekort ken je me beter dan je ouders.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Gewoon even naar de bank gaan.
je mag niet dreigenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook helemaal niet zo vaak geweest, dus kan begrijpen dat je me niet kent. Maar geen zorgen binnekort ken je me beter dan je ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |