Ik ben echt bizar druk vandaag, thema bijeenkomst en deadlines enzoquote:
correct. Daarna Demtah en dan het gouw ouwe zutphenquote:
Jep, ik ken de route. Ik nam eerst altijd: Almelo - Deventer - Olst - Wijhe - Zwolle - Meppel - Steenwijk - Wolvega - Akkrum - Heerenveen - Grou-jirnsum - Leeuwarden. Dan bus naar Dokkum en dán nog de auto naar een dorp erbovenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
correct. Daarna Demtah en dan het gouw ouwe zutphen
als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woontquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, ik ken de route. Ik nam eerst altijd: Almelo - Deventer - Olst - Wijhe - Zwolle - Meppel - Steenwijk - Wolvega - Akkrum - Heerenveen - Grou-jirnsum - Leeuwarden. Dan bus naar Dokkum en dán nog de auto naar een dorp erboven
Zutphen-Apeldoorn-Amersfoort-Uutje-Gouda-Voorburgquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, ik ken de route. Ik nam eerst altijd: Almelo - Deventer - Olst - Wijhe - Zwolle - Meppel - Steenwijk - Wolvega - Akkrum - Heerenveen - Grou-jirnsum - Leeuwarden. Dan bus naar Dokkum en dán nog de auto naar een dorp erboven
Ik woon niet in een dorp, ik woon in Almelo (beginpunt dus) en dat dorp was het eindpunt. Op zaterdag/zondag reed daar geen busquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woont
Ook een aardig eindje jaquote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zutphen-Apeldoorn-Amersfoort-Uutje-Gouda-Voorburg
Wat moest je in Leeuwarden?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dan alsnog 'als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woont'quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon niet in een dorp, ik woon in Almelo (beginpunt dus) en dat dorp was het eindpunt. Op zaterdag/zondag reed daar geen bus
Dat van mij was 2 uur en drie kwartier.quote:
Ik weet dan ook dat het niet de beste keus was.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan alsnog 'als er geen bus naar jouw dorp rijdt weet je dat je verkeerd woont'
Dan vertrek je te vroegquote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat van mij was 2 uur en drie kwartier.
Oh ja, ooit was het 5 uur lang. Trein 7.06 - 9.17, bus 10.01 - 10.40 en toen 8 kilometer gelopen om om 12.00 aan te komen...
Ik kon een trein later nemen, maar dan zou ik die bus niet halen, en die reed maar 1 keer per uurquote:
Niet eens Vlissingen meegepakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Etsu het volgende:
Mijn langste reis was Groningen - Assen - Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Den Bosch - Eindhoven - Weert - Roermond - Sittard - Maastricht - Aachen.![]()
5 uur onderweg.
Stom he.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eens Vlissingen meegepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |