Ja dat was een foto van tijdje geleden, toen was het warm, nu heb ik wel gwn kleren aan.quote:
wat is dat voor kutsmoesquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat was een foto van tijdje geleden, toen was het warm, nu heb ik wel gwn kleren aan.
Pardon?quote:
Ja leuk, weekend waarin ik lekker voor de andere deel van de toetsweek kan lerenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stay strong bro, weekend is coming soon
Wat speel je zoalquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha niet stiekem hoor. Ik game af en toe
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
WIE heeft VA ontmoet?
WIE heeft VA ice tea gegeven?
WIE heeft mijn koelkast aangeraakt en gezien?
WIE heeft met VA 2 peukjes gerookt?
IK.
blijf van 'm af.
nou en ik ga lekker met hem naar de biosquote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
WIE heeft VA ontmoet?
IK.
blijf van 'm af.
De koelkast moet het hoogtepunt geweest zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pardon?
WIE heeft VA ontmoet?
IK.
blijf van 'm af.
Alles wat ik vandaag heb gedaan met VA > naar de bios met VA.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
nou en ik ga lekker met hem naar de bios
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles wat ik vandaag heb gedaan met VA > naar de bios met VA.
race games, want in cod etc. ben ik echt een drama haha. Et toi?quote:
stuur foto met klerenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geen smoes, is gewoon de waarheid.
Hij heeft de batterijen gezien + aangeraakt!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef nodig het volgende:
[..]
De koelkast moet het hoogtepunt geweest zijn![]()
![]()
dat is gelijk heel andersquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze is nog wat ouder, hier had ik nog haar.
http://puu.sh/3cAG9.jpg
jij hebt slechte invloed op hemquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg alles voor elkaar met m'n charmes hè.
volgens mij hebben wij hetzelfde bedquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Deze is nog wat ouder, hier had ik nog haar.
http://puu.sh/3cAG9.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |