Voorzet heeft nu een erectie.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij heeft hij echt van die zachte tepels als ik het zo zie.
picsquote:
Ik ga dit straks eens eventjes uitcontroleren.quote:
Is dat jandino? Had hem niet herkend.quote:
Ik ook niet. Helaas had ik op het filmpje van spec. geklikt en hoorde ik het.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat jandino? Had hem niet herkend.
Nee dat kan niet, want:quote:
En tja, wat Tem zei, ik ben al sinds 1807 vrijgezel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Die vinden seks niet vies. Die vinden dat seks in een huwelijk hoort.
Ja, ongeveer het enige leuke dat hij heeft gedaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat jandino? Had hem niet herkend.
Erg he. Dat heb ik met Girlsquote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Wat moet ik nu kijkenlaatste aflevering, volgend jaar pas een nieuwe.[ afbeelding ]
Rubbertjes.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Tem het volgende:
Iedereen weet wel beter,Corrie. Je bent ook fan van Rob Geus, wat voor zieke ranzige fetisj moet je dan wel niet hebben.
Hopelijk heb je dat laken daarna wel gewassen he?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:53 schreef Specularium het volgende:
Ik had ook een keer vlekken in mijn bed.
Daar heb ik me toen maar op afgetrokken.
Ben ik niet trots op.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:55 schreef Tem het volgende:
Ik zie de noodzaak niet. Droogt vanzelf weer op.
jawel, de noodzaak tot FA schap droogt vanzelf wel op.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:56 schreef Tem het volgende:
Na mijn toevoeging slaat het nergens meer op, toffe Corrie.
Ik zoek het wel hogerop.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel, de noodzaak tot FA schap droogt vanzelf wel op.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel, de noodzaak tot FA schap droogt vanzelf wel op.
Onbegrijpelijk. Welke pipo keurt zoiets nou af.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat. Ik heb het geprobeerd, maar helaas.
Corrie gaat weer tof doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk met zo een toon wordt het natuurlijk nooit wat.
Misschien kwam het wel doordat ik het vroeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Welke pipo keurt zoiets nou af.
Wel een beetje je best doen natuurlijk. Zouden zij ook voor jou doen moet je maar denken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb het gevraagd, maar mij nemen ze niet serieus
Ik denk niet dat Tem en Specularium hun best voor mij zouden doen hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:10 schreef Kentoet het volgende:
Wat Hexje?
[..]
Wel een beetje je best doen natuurlijk. Zouden zij ook voor jou doen moet je maar denken.
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tem en Specularium hun best voor mij zouden doen hoor.
WTFquote:Op maandag 10 juni 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
Nieuwe hobby gevonden, hexje?
KLB / Hexit !! 3e boekverbranding!!
Volgens mij was dat op dinsdag of woensdag vorige keer. Even kijken.quote:
Oke, bedankt voor het uitzoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou het is iig niet vanavond. Op de nu.nl app kan ik niet vinden wanneer het dan wel is.
Daar weet jij helemaal niets van. Hij gaat weer lekker, Corrie.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tem en Specularium hun best voor mij zouden doen hoor.
Wees gerust: ik zal ook niet om een gunst vragen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van. Hij gaat weer lekker, Corrie.
Straks toch Groeten van Max? Dan vrolijk je weer op.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet boos, gewoon een kutbui. Mag het?
Sorry, amper geslapen vannacht. Ik kan beter even wegblijven.
Maakt niet uit hoor, mag hier allemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet boos, gewoon een kutbui. Mag het?
Sorry, amper geslapen vannacht. Ik kan beter even wegblijven.
Nee, was tot 20:45 ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Vergadering nu al klaar, Tem? Of zat je maar wat interessant te doen?
Oh, dan had je daarna sp3c nog wel een pleziertje kunnen doen he.quote:
Ik heb wel meer verantwoordelijkheden hè?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dan had je daarna sp3c nog wel een pleziertje kunnen doen he.
/nohomoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dan had je daarna sp3c nog wel een pleziertje kunnen doen he.
Goed onder de plak dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef Tem het volgende:
Met andere woorden: net of ik daar toestemming voor krijg op zo'n korte termijn
Dat hoop je maar..quote:
Gewoon geen goede bui, kan toch? En dan kan ik beter even wegblijven omdat ik weet dat ik dan irritant ga doen.quote:
Je moet je niet zo aanstellen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon geen goede bui, kan toch? En dan kan ik beter even wegblijven omdat ik weet dat ik dan irritant ga doen.
Ik weet het, ik heb een hond.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je nog ergens voor moet zorgen verschuiven de prioriteiten.
Ik doe altijd irritant en dat heeft mij nooit weerhouden om hier te komen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon geen goede bui, kan toch? En dan kan ik beter even wegblijven omdat ik weet dat ik dan irritant ga doen.
Nee, is allang zindelijkquote:
Nee Tem ik heb geen huisdier.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Tem het volgende:
De laatste keer dat iemand tegen mij zei dat hij een lange reis ging maken, hing ie de volgende dag aan een boom te bungelen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Tem het volgende:
De laatste keer dat iemand tegen mij zei dat hij een lange reis ging maken, hing ie de volgende dag aan een boom te bungelen.
Waar ga je heen?quote:
Ja. Sommige hebben een tuinslang en best wel veel hebben een broekslang met 1 oog.quote:
Beiden kunnen ook gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja. Sommige hebben een tuinslang en best wel veel hebben een broekslang met 1 oog.![]()
Heb je het tegen mij? Dan word ik weer boos he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:03 schreef Specularium het volgende:
Gaat het weer een beetje, mevrouw Veerkamp?
Graag, dankjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij me, moet je die? Haal ik in de kantine een nieuwe.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja gisteren was een niet al te beste dag. Kan beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Graag, dankje
Wordt dit toch nog een lief topic.
Ik zou gewoon een shitload aan pics met zeepaardjes posten.quote:
Jawel Njos en ik staan achter je. Er kan niks gebeuren.quote:
quote:
Shit wilde net een grap over jou maken mbt het lekkerder vinden van het witte.quote:
Ook maar eens proberen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Die witte vind ik lekkerder.
Ik heb net maiswafels gekocht, smaken een beetje naar popcorn.
Ik wacht nog op een prins.....quote:
flinke open deur iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Shit wilde net een grap over jou maken mbt het lekkerder vinden van het witte.
Ik zag hem ook al van mijlenver aankomen. Had niet op invoeren moeten klikkenquote:
Straks heb je geen zin meer in avondeten.quote:
Ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:41 schreef sp3c het volgende:
hier valt ook een schunnige grap over te maken, hij ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan er niet opkomen
Och, dat kan een vinger wel oplossen hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks heb je geen zin meer in avondeten.
Ik werk intussen mijn 3e maiswafel naar binnen
Ik betwijfel of 100000 mannen haar willen. Alhoewel, het zijn mannen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
Wat is deze
[Upd] Sletje wil seks met 100.000 kerels
Ghehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik betwijfel of 100000 mannen haar willen. Alhoewel, het zijn mannen..
Volgens Gorden Ramsey is ingevroren eten niet lekker. Zie ik hem steeds zeggen in Kitchen Nightmares.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog saus in de vriezer, vorige week gemaakt. Even ontdooien, macaroni koken en klaar. Denk dat ik dat morgen doe.
Macaronisaus is prima in te vriezen. Dus hij moet niet zeiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens Gorden Ramsey is ingevroren eten niet lekker. Zie ik hem steeds zeggen in Kitchen Nightmares.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
En bijna overspel in de liefde vergeten! Stom.
"Dit is mijn stijve en daar zult u het mee moeten doen".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
en daarna Rijdende Rechter naar bed denk ik.
Is dat een oneerbaar voorstel, VS tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Dit is mijn stijve en daar zult u het mee moeten doen".
Dat en ik ben sloom.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, morgen moet er weer gewerkt worden door sommige mensen.
Meester Visser werpt z'n hengeltje graag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat een oneerbaar voorstel, VS toch
[..]
Hehe ik wil het niet voor me zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meester Visser werpt z'n hengeltje graag.
Met zijn meetlat meet hij elk kadaster.quote:
30 cm minstens. Daar moet u het mee doen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met zijn meetlat meet hij elk kadaster.
Op laste dwangsom 10.000 per weigering.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
30 cm minstens. Daar moet u het mee doen!
En als je niet kunt betalen, lijfstraf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op laste dwangsom 10.000 per weigering.
Oehhh meester Visser, wat doet u nu?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je niet kunt betalen, lijfstraf.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oehhh meester Visser, wat doet u nu?!
Aan u de taak pikante Meester Visser pics te ronselen.quote:
Daar kun je vast heel veel geld mee verdienen ALS die er zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan u de taak pikante Meester Visser pics te ronselen.
Helaas is van Tellingen niet meer onder ons. Dus dan maar Tem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kun je vast heel veel geld mee verdienen ALS die er zijn
Van Temmingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas is van Tellingen niet meer onder ons. Dus dan maar Tem.
Voor al uw picante pics van de wat minder picante sterren.quote:
Ik ruik een niche markt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor al uw picante pics van de wat minder picante sterren.
Nieuw katern in Prive.quote:
Zou je wel willen, viespeuk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je je telelens al tevoorschijn gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |