Ja sowieso haar fysiekquote:
niks tegen A-J trouwens. ze is tofquote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft Panzer dat toen gedaan.
Vrouwen die langzamer moeten fietsen omdat jij hun niet bij kan houdenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen die met hun benen mijn pelvis tot pulp kunnen knijpen.![]()
Deze man weetquote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen die met hun benen mijn pelvis tot pulp kunnen knijpen.![]()
Haha, die moet ik nog tegenkomenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen die langzamer moeten fietsen omdat jij hun niet bij kan houden.
Hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha, die moet ik nog tegenkomen.
Alleen als ze een wielrenster is gaat dat verhaal op
Beetje rust als ik aan het spacen ben, anders moet je me maar achterop nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben kenkertje snel met rennen en fietsenquote:
Haha ja ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben kenkertje snel met rennen en fietsen. Al ben ik het liefst gewoon de luie lamlul op de bank
Ik fiets ook iedereen voorbij andersquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben kenkertje snel met rennen en fietsen. Al ben ik het liefst gewoon de luie lamlul op de bank
zegt mevrouw scooterquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik fiets ook iedereen voorbij anders
Samen fietsen?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik fiets ook iedereen voorbij anders
Die 2e keer spacede je niet eensquote:Op maandag 10 juni 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje rust als ik aan het spacen ben, anders moet je me maar achterop nemen.
doe ik ook, ben mn billen aan het samenknijpenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zegt mevrouw scooterga eens sporten
Wil jouw pelvis weleens crushen met mijn dijen.quote:
Van die dikke wijven op fietspadscooters, die door hun gewicht niet sneller gaan dan de gemiddelde fietser.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hahaha deze jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zo hard lachen om die slechte shops.
wow rustig aanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw pelvis weleens crushen met mijn dijen.![]()
![]()
![]()
Of in scootmobiels en dan uitstappen om iets te pakken in de supermarkt enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die dikke wijven op fietspadscooters, die door hun gewicht niet sneller gaan dan de gemiddelde fietser.
Sorry.quote:
Echt jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die dikke wijven op fietspadscooters, die door hun gewicht niet sneller gaan dan de gemiddelde fietser.
Dat is anders, dan heb je vaak een spierziekte of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Of in scootmobiels en dan uitstappen om iets te pakken in de supermarkt enzo
Ja, als ik 150 kilo zou wegen, zou ik ook een 'spierziekte' hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is anders, dan heb je vaak een spierziekte of zo.
Heb toch vaak genoeg mijn twijfels gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is anders, dan heb je vaak een spierziekte of zo.
Gvd.quote:
Nee dan heb je beschadigde gewrichten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als ik 150 kilo zou wegen, zou ik ook een 'spierziekte' hebben.
of zware botten, of maagaandoening, of dankzij medicijnen....quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als ik 150 kilo zou wegen, zou ik ook een 'spierziekte' hebben.
Medicijnen waar je vreetbuien van krijgt ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
of zware botten, of maagaandoening, of dankzij medicijnen....
Ik krijg honger van die Chinees.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vrouwen die eindelijk met de Panzer in de sportschool staan en na 2 sets squats, bench presses en wat zieke strekoefeningen er als een haas vandoor gaan en mij in een vreemde omgeving achterlaten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij kent mij niet.quote:
Niet echt nee. Maar denk niet dat ze gingen slapen met 60 kilo en wakker werden met 150. Rond de 80 moet er toch al lang een lampje gaan brandenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar 150 kg meezeulen is iig niet bevorderlijk voor je gewrichten.
Het lampje van de magnetron.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar denk niet dat ze gingen slapen met 60 kilo en wakker werden met 150. Rond de 80 moet er toch al lang een lampje gaan branden
Crispy microwave bacon.quote:
quote:
quote:
Dat snap ik ook nooitquote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar denk niet dat ze gingen slapen met 60 kilo en wakker werden met 150. Rond de 80 moet er toch al lang een lampje gaan branden
Weet dat er uitzonderingen zijn hoor, maar bij de meesten is het toch echt veel troep eten en weinig bewegen.
Ook zonder troep eten kun je prima dik worden. Ongezond eten is overrated. Als jij elke dag bij je pappie en mammie een half bord aardappelen en sperziebonen meer eet dan je eigenlijk nodig hebt kun je ook kg's per jaar aankomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet dat er uitzonderingen zijn hoor, maar bij de meesten is het toch echt veel troep eten en weinig bewegen.
Zeer herkenbaar, dan wil ik kaken hoeken en mondhoeken uit elkaar scheuren.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die docu's over mensen van >300kg. En dan familie die het probeert goed te praten en zo. Zó smerig die mensen. Ik ruik ze dan bijna door de tv heen. Vind dat gewoon nog viezer om naar te kijken dan onthoofdingen of zo.
Godver die haatquote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die docu's over mensen van >300kg. En dan familie die het probeert goed te praten en zo. Zó smerig die mensen. Ik ruik ze dan bijna door de tv heen. Vind dat gewoon nog viezer om naar te kijken dan onthoofdingen of zo.
Meeste mensen ervaren heel veel machteloosheid. Dan eten ze een tijdje goed en bewegen ze iets meer en zien geen resultaat. En bij sommige mensen kan het eerste resultaat ook een behoorlijke tijd duren.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meestal de moeder ook hequote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Was een keer zo'n broer van zo'n walvis die even 2 "geruchten de wereld uit wilde helpen":quote:
Ze op een vloeibaar dieet zetten, vind ik erg lief van je.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
Zeer herkenbaar, dan wil ik kaken hoeken en mondhoeken uit elkaar scheuren.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was een keer zo'n broer van zo'n walvis die even 2 "geruchten de wereld uit wilde helpen":
- Dikke mensen stinken niet
- Dikke mensen eten helemaal niet zo veel
Volgende shot zie je haar in bed liggen met overal vieze gele zweetplekken en shit, en vervolgens de buckets KFC en weet ik veel die aan worden gesleept door iemand anders![]()
![]()
.
BITE ME XOXOquote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Krijg honger van al dat gepraat over fatty's.
Eerst drie glazen water drinken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Krijg honger van al dat gepraat over fatty's.
Dikke mensen stinken niet, yeah rightquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was een keer zo'n broer van zo'n walvis die even 2 "geruchten de wereld uit wilde helpen":
- Dikke mensen stinken niet
- Dikke mensen eten helemaal niet zo veel
Volgende shot zie je haar in bed liggen met overal vieze gele zweetplekken en shit, en vervolgens de buckets KFC en weet ik veel die aan worden gesleept door iemand anders![]()
![]()
.
Jammer voor ze. Niemand anders gaat het voor je doen en zo moeilijk is het allemaal niet. Eerder had ik een soort begripvolle instelling richting die mensen, maar nu zeg ik ze meteen hoe het zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen ervaren heel veel machteloosheid. Dan eten ze een tijdje goed en bewegen ze iets meer en zien geen resultaat. En bij sommige mensen kan het eerste resultaat ook een behoorlijke tijd duren.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen kan in een jaar of twee mijn huidige fysiek halen )
Graag, haha.quote:
Heb net drie glazen chocomel op, telt dat ook?quote:
Troep moest ook tussen haakjes. Maar het gaat erom dat zoiets niet van de ene op de andere dag gebeurt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook zonder troep eten kun je prima dik worden. Ongezond eten is overrated. Als jij elke dag bij je pappie en mammie een half bord aardappelen en sperziebonen meer eet dan je eigenlijk nodig hebt kun je ook kg's per jaar aankomen.
Uitkotsen die handel, fatty.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Graag, haha.![]()
![]()
[..]
Heb net drie glazen chocomel op, telt dat ook?
Ik heb het zelf in 1 jaar gedaan en dat wijt ik aan hogere testosteronlevels, excessief vreten en sickening intense workouts.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
Heb net drie glazen chocomel op, telt dat ook?
Tsja ik ben ook ooit een kilo of 7-8 aangekomen, toen wist ik toch dat er een aantal dingen moesten veranderen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen ervaren heel veel machteloosheid. Dan eten ze een tijdje goed en bewegen ze iets meer en zien geen resultaat. En bij sommige mensen kan het eerste resultaat ook een behoorlijke tijd duren.
Jij had dan ook geen overgewichtquote:Op maandag 10 juni 2013 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb het zelf in 1 jaar gedaan en dat wijt ik aan hogere testosteronlevels, excessief vreten en sickening intense workouts.
Meningen zijn verdeeldquote:
Honey boo boo's moeder zal dat echt niet lukken idd. Die is dan nog niet droog genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af waar je mee begint natuurlijk.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Precies, het stapelt zich op, dag in dag uit. Kcal overschot van 100 + kcal overschot van 170 + kcal overschot van 30 + kcal overschot van 50. 3500 kcal is een pound vetmassa. Rekenen maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Troep moest ook tussen haakjes. Maar het gaat erom dat zoiets niet van de ene op de andere dag gebeurt.
Hou uw smoelquote:
Alsof die het überhaupt luktquote:Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Honey boo boo's moeder zal dat echt niet lukken idd. Die is dan nog niet droog genoeg.
Kkr.quote:
Aankomen in de vorm van spier dan wel ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aankomen is moeilijker dan afvallen. Ik was vel over been.
Nee, nooit.. Try me, eikelbijtertjequote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou uw smoel
Dikkertjes ruiken naar gesmolten kaas.
Ook blij met jouw lichaam.quote:
die gaat dan halverwege gewoon dood denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Honey boo boo's moeder zal dat echt niet lukken idd. Die is dan nog niet droog genoeg.
Ja maar als dikkerdjes niet afvallen en ze dan weer frusti worden en weer gaan eten en weer meer aankomen komt het nooit goed maar als dunnetjes niet aankomen en frusti worden wat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Aankomen is moeilijker dan afvallen. Ik was vel over been.
Nee. Als alles gelijk is (dus je weet hoeveel kcal je moet hebben voor je goals en hoeveel alles is) dan is het gemakkelijker om gewoon 'niets' te doen (en dus minder te eten) dan eten te kopen, klaarmaken, naar binnen schuiven, etc.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Aankomen in de vorm van spier dan wel ja.
Welke?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Straks een megadik broodje bij de Subway halen.
Zin in meatball sub.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Dan toch niet, ijskoninginquote:Op maandag 10 juni 2013 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, nooit.. Try me, eikelbijtertje
Jij ook, wat is je punt?
Ja dat tweede is dus makkelijker.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Als alles gelijk is (dus je weet hoeveel kcal je moet hebben voor je goals en hoeveel alles is) dan is het gemakkelijker om gewoon 'niets' te doen (en dus minder te eten) dan eten te kopen, klaarmaken, naar binnen schuiven, etc.
Meeste mensen weten gewoon totaal niet waar ze mee bezig zijn en schuiven sloten eten naar binnen terwijl hun zwakke lichaampje dat nooit nodig gaat hebben. Resultaat: opgeslagen als vetreserves.
Een van de weinigen die ik nog nooit gehad hebquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een van de weinigen die ik nog nooit gehad heblijkt mij ook niks.
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.quote:
Ik begin echt zin te krijgen om inderdaad in je haar te kotsen, met je nare gedrag altijd.. Doe gewoon eens normaal johquote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan toch niet, ijskoningin
Ik niet hoor, gisteren wel toen had ik macaroni met meerdere soorten melted cheese
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)quote:
Freakquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meatball marinara toch? Die is nasty
Haal je er ook eentje voor mij? Blijf ik in bed liggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.![]()
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.![]()
Dan moet je dat gewoon eens doen, met je grote praat altijd.. stomme verhalenkoninginquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin echt zin te krijgen om inderdaad in je haar te kotsen, met je nare gedrag altijd.. Doe gewoon eens normaal joh
Ok ik wil het ook
Wat wil je nou dan.. Wat verwacht je nou godverdomme, met je kleine babynootjes in je broekquote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.
[..]
Alleen extra tomaat?
[..]
Dan moet je dat gewoon eens doen, met je grote praat altijd.. stomme verhalenkoningin
Dat dacht ik ook. "zompig broodje, kan nooit chill zijn"quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.
Luiwammes.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haal je er ook eentje voor mij? Blijf ik in bed liggen.
Wel sla, komkommer en augurk, maar met kkveel tomaat en olijven dus.quote:
Wow, hoe scheef zit jijquote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
Waarom kan ik wel gewoon FOK!ken maar niet even naar FB of google? I don't.. What
[..]
Wat wil je nou dan.. Wat verwacht je nou godverdomme, met je kleine babynootjes in je broek
Keertje legen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, hoe scheef zit jijmijn ballen zijn ziek groot
quote:
Voor ecto's ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)
Minder moeite, minder kosten, etc.
Eerst zien, dan geloven.. Naar mannetjequote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, hoe scheef zit jijmijn ballen zijn ziek groot
hahahahhhaahah ;pquote:
Hmmmm. je wekt mijn interesse.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. "zompig broodje, kan nooit chill zijn"
Maar fuck.![]()
Wel op tijd opeten.
Tsja maar of je dan mooi afvalt is een tweede.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)
Minder moeite, minder kosten, etc.
Prima voer en rekent makkelijk qua macro's. Met een beetje toewijding cut ik op een dieet van Subway en volle chocolademelk naar 8-9% bodyfat. Zodra je dat eenmaal gezien hebt begin je dingen te snappen. Het is zo easy allemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Waarom?quote:
Mooi om te horen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tsja maar of je dan mooi afvalt is een tweede.
Ben twee jaar geleden door medicijnen best veel afgevallen. Nu wilde ik sowieso wel wat kwijt, maar was er niet echt blij mee. Nu ben ik wat zwaarder dan toen, maar ziet er toch beter uit. Kost inderdaad meer moeite, maar dan heb je ook wat.
Dikkerds moeten moeite doen om niet te eten.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prima voer en rekent makkelijk qua macro's. Met een beetje toewijding cut ik op een dieet van Subway en volle chocolademelk naar 8-9% bodyfat. Zodra je dat eenmaal gezien hebt begin je dingen te snappen. Het is zo easy allemaal.
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikkerds moeten moeite doen om niet te eten.
Om dat fastfood niet te eten ja, die verslaving is het probleem.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook aan het cutten.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prima voer en rekent makkelijk qua macro's. Met een beetje toewijding cut ik op een dieet van Subway en volle chocolademelk naar 8-9% bodyfat. Zodra je dat eenmaal gezien hebt begin je dingen te snappen. Het is zo easy allemaal.
Krijg hier hele enge horrorbeelden bijquote:
Waarom is "nadenken en niet eten in je mond schuiven" gemakkelijker dan eten kopen, klaarmaken, in je mond schuiven, kauwen en kauwen en repeat ad infinitum? Bovendien was het voor mij in het begin ook erg moeilijk om zoveel eten weg te krijgen, werd er dagelijks misselijk van.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zit een hele psyche achter. Is een soort verslaving.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is "nadenken en niet eten in je mond schuiven" gemakkelijker dan eten kopen, klaarmaken, in je mond schuiven, kauwen en kauwen en repeat ad infinitum? Bovendien was het voor mij in het begin ook erg moeilijk om zoveel eten weg te krijgen, werd er dagelijks misselijk van.
Ja, vrouwen zijn veelvraten meestal.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Robophatt het volgende:
Maakt trouwens ook nog wel wat uit of je een man of vrouw bent wat dat betreft.
Gekkie.quote:
Chloro een emo noemenquote:
Precies en mannen drinken alleen maar bierquote:
En sjokomelquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies en mannen drinken alleen maar bier
tis maar een vraagquote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Chloro een emo noemen.. Ik hoop dat ze je pakt
Doe s normaal met je knipoog ;squote:
Hahaha ja down the road eh niet across the street jajaja hahahah ahhaquote:
good girlquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja down the road eh niet across the street jajaja hahahah ahha
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zit een hele psyche achter. Is een soort verslaving.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om dat fastfood niet te eten ja, die verslaving is het probleem.
Gelul, gewoon zwakte. Ik zou wel zo'n iemand in mijn directe omgeving willen hebben, gewoon naast me op het werk ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zit een hele psyche achter. Is een soort verslaving.
Tering chloroquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja down the road eh niet across the street jajaja hahahah ahha
Jij kent zeker ook bijna alle lines uit die mov uit je hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul, gewoon zwakte. Ik zou wel zo'n iemand in mijn directe omgeving willen hebben, gewoon naast me op het werk ofzo.
Bang, bang, bang, ik zou blijven slaan.
Ja sorry, de gedachte dat ik straks een lekker broodje ga verorberen doet gekke dingen met me. Misschien heb ik ADHD.quote:
Die gedachtes had ik vorige week ook, moest toch naar een winkel en dan kom ik langs de subway, nou denk ff broodje halen IS DIE TOKO GESLOTEN, hele subway weg daarquote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorry, de gedachte dat ik straks een lekker broodje ga verorberen doet gekke dingen met me. Misschien heb ik ADHD.
Hahahahhahahaha ;pquote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gedachtes had ik vorige week ook, moest toch naar een winkel en dan kom ik langs de subway, nou denk ff broodje halen IS DIE TOKO GESLOTEN, hele subway weg daar
Sterke scéne.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul, gewoon zwakte. Ik zou wel zo'n iemand in mijn directe omgeving willen hebben, gewoon naast me op het werk ofzo.
Bang, bang, bang, ik zou blijven slaan.
NOU JA. Waar halen ze het gore lef vandaan. Ik loop altijd langs een Subway als ik ga werken. Vooral als ik moet openen 's ochtends krijg ik daar altijd kkhonger van.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gedachtes had ik vorige week ook, moest toch naar een winkel en dan kom ik langs de subway, nou denk ff broodje halen IS DIE TOKO GESLOTEN, hele subway weg daar
Wie nietquote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij kent zeker ook bijna alle lines uit die mov uit je hoofd.
Sowieso man.quote:
Heb hem drie keer gezien maar dat klopt eigenlijk wel, ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij kent zeker ook bijna alle lines uit die mov uit je hoofd.
Waarschijnlijk vas.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was laatst toch iemand hier die nog nooit van die film had gehoord?
Teefquote:
Nouja croissantjes bakken als ik 's ochtends moet openen op brood is ook niet allesquote:Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NOU JA. Waar halen ze het gore lef vandaan. Ik loop altijd langs een Subway als ik ga werken. Vooral als ik moet openen 's ochtends krijg ik daar altijd kkhonger van.
Dat was Vas met American History X, maar ze heeft 'm ondertussen al gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was laatst toch iemand hier die nog nooit van die film had gehoord?
Ik mag niet kijken van m'n internetquote:
Kut is dat hè.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja croissantjes bakken als ik 's ochtends moet openen op brood is ook niet allesLove that smell
Kan ik me voorstellen, en voor 't personeel is er zeker van dat simpele saaie voedsel klaargemaakt dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kut is dat hè.Heb dat ook 's avonds als ik weer zo'n fucking lekkere entrecote bij mensen op tafel zet.
Nee man, wij krijgen ook altijd gewoon fucking lekker eten. Met Kerst hadden we echt zo'n zieke maaltijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, en voor 't personeel is er zeker van dat simpele saaie voedsel klaargemaakt dan?
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, wij krijgen ook altijd gewoon fucking lekker eten. Met Kerst hadden we echt zo'n zieke maaltijd.Wildpaté met cranberry's, eendenborst, kroketjes van ree, gevogeltebouillon. Echt ziek lekker.
Honger gekregen, thanks.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, wij krijgen ook altijd gewoon fucking lekker eten. Met Kerst hadden we echt zo'n zieke maaltijd.Wildpaté met cranberry's, eendenborst, kroketjes van ree, gevogeltebouillon. Echt ziek lekker.
Ja, krijg er zelf ook alleen maar meer honger van.quote:
fuck.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, krijg er zelf ook alleen maar meer honger van.Tijd om een broek aan te trekken en de stad in te gaan.
Eerst 3 glazen water hequote:Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, krijg er zelf ook alleen maar meer honger van.Tijd om een broek aan te trekken en de stad in te gaan.
Volgens WH heb ik al een hoge dichtheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar niet te veel, want dan word je dik ofzoiets
tja, als WH het zegt zal het wel waarheid zijn hequote:Op maandag 10 juni 2013 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens WH heb ik al een hoge dichtheid.
kijk maar uit dat je niet een eigen atmosfeer gaat creërenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens WH heb ik al een hoge dichtheid.
Leuke woordgarp.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, als WH het zegt zal het wel waarheid zijn he
Daar ben ik te klein voor.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet een eigen atmosfeer gaat creëren
Dit doet me aan iets denken. Had ooit een collega die de hele tijd aan me zat. Als hij dan achter de bar achter me langs moest altijd heel "subtiel" even z'n handen op m'n heupen of zij. Of een arm om me heen slaan en z'n hand net laag genoeg houden dat-ie m'n tiet raakt. Of aan m'n kont zitten en voelen dat-ie bijna in m'n broekzak zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
fuck.
* Panzermaus bevoelt vriendschappelijk de welvaartspondjes van Chloro
JA MOEDER.quote:
fijne collegaquote:Op maandag 10 juni 2013 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit doet me aan iets denken. Had ooit een collega die de hele tijd aan me zat. Als hij dan achter de bar achter me langs moest altijd heel "subtiel" even z'n handen op m'n heupen of zij. Of een arm om me heen slaan en z'n hand net laag genoeg houden dat-ie m'n tiet raakt. Of aan m'n kont zitten en voelen dat-ie bijna in m'n broekzak zit.![]()
Mja, goed verhaal Chloro.
[..]
JA MOEDER.
Eew.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit doet me aan iets denken. Had ooit een collega die de hele tijd aan me zat. Als hij dan achter de bar achter me langs moest altijd heel "subtiel" even z'n handen op m'n heupen of zij. Of een arm om me heen slaan en z'n hand net laag genoeg houden dat-ie m'n tiet raakt. Of aan m'n kont zitten en voelen dat-ie bijna in m'n broekzak zit.![]()
En jij liet het toe, wat zegt dat over jou?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, goed verhaal Chloro.
Nee, heb wel een keer seks met 'm gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Eew.
Had je dan niet een keer dat je uitgeput na een lange dag hem weleens afsnauwde als hij weer eens zoiets deed?
Kan daar ook slecht tegen, vooral als ik druk bezig ben en het onverwachts is. [/autist]quote:Op maandag 10 juni 2013 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso mensen die aan je zitten.
Respecteer mijn persoonlijke ruimte.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb wel een keer seks met 'm gehad.
Herkenbaar, dat ze je zo ineens van achter vast pakken (oke, dit klinkt heel vies), maar dat is gewoon iehll.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan daar ook slecht tegen, vooral als ik druk bezig ben en het onverwachts is. [/autist]
Zo hebben we allemaal weleens wat, toch?quote:
Moet allemaal kunnenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal weleens wat, toch?
Mooi begin van een pornofilm.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wasnt mequote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat ze je zo ineens van achter vast pakken (oke, dit klinkt heel vies), maar dat is gewoon iehll.
inb4: suk a kokquote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mooi begin van een pornofilm.
Te korte armen daarvoorquote:
Waar was je dan eh? Godverredommequote:
Ik heb het ook koud.. Ook in mijn ziel btw.. Blijgemaakt met dooie musjesquote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik heb het koud![]()
Hollen of stilstaan met dit weer.
Smooth hoor, daten?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Verdronken in je mooie ogen.
quote:
quote:Een Duitse vrouw heeft drie jaar lang een korset gedragen om een smalle taille te verkrijgen. Het resultaat is jakkie bah.
Michele Kobke (24, uit Berlijn) heeft het korset dag en nacht om haar Duitse torso gehad, waardoor haar taille inmiddels is geslonken tot een omtrek van 40 cm. Ze begon met een taille van 64 cm, en streeft naar een kleine 32 centimeter.
Kwaliteitskrant Daily Mail heeft foto's van de samengeknepen vrouw.
http://www.dailymail.co.u(...)t-twitter-mailonline
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil zo 1.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me serieus af wat sommige foto's op het internet doen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sure.quote:
Falconpunch resulteert in leverfalen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Zouden er nu organen naar onder haar ribben gedrukt zijn als het ware?
Wowquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Zouden er nu organen naar onder haar ribben gedrukt zijn als het ware?
"Het resultaat is jakkie bah"quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zie je in dat filmpje bij de linkquote:Op maandag 10 juni 2013 12:59 schreef Robophatt het volgende:
Ik wil die wel eens zonder corset zien.
En? Hoe ziet dat eruit?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zie je in dat filmpje bij de link
Laat je hem dan wel elke dag rondvliegen met een touwtje om zijn poot?quote:
Ik geloof ook niet in een oerknalquote:
Hij mag overal mee heen op mijn schouderquote:Op maandag 10 juni 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat je hem dan wel elke dag rondvliegen met een touwtje om zijn poot?
Even kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zie je in dat filmpje bij de link
Pardon?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in een oerknal![]()
![]()
Zo schattigquote:Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij mag overal mee heen op mijn schouder
Oerknal.. boem.. hoax.. net als de belastingdienst.quote:
scheppingsverhaal dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in een oerknal![]()
![]()
als de belastingdienst een hoax is, wie pikt er dan al dat geld?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oerknal.. boem.. hoax.. net als de belastingdienst.
Dat zou ik voor lief nemenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo schattig
Maar dan poept ie wel je schouder onder denk ik..
T is dat ze wsl meelezen, maar andersquote:Op maandag 10 juni 2013 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oerknal.. boem.. hoax.. net als de belastingdienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mja geen idee.. maar kom op een oerknal.. boem en iedereen was er ineensquote:
De hoge heren in Agga op het pluchequote:Op maandag 10 juni 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de belastingdienst een hoax is, wie pikt er dan al dat geld?
Seksie.. doe er eentje met ruitjes of geheel rozequote:Op maandag 10 juni 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou ik voor lief nemenmaar wel mijn kleding er op aanpassen
overall ofso
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ze wsl meelezen, maar andersLevenslang gebruik van aambeienzalfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
hmm, daar maar gaan werken danquote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De hoge heren in Agga op het pluche
Ga maar eens rap netwerken danquote:
Syfilis, mag ook.. De niet-fatale versiequote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levenslang gebruik van aambeienzalf
doe ik de hele dag: net werkenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga maar eens rap netwerken dan
Met een vleugje SARSquote:Op maandag 10 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Syfilis, mag ook.. De niet-fatale versie
Welk land is dit nou weer?quote:
Only in Russia.quote:
Doe eens gek, leef je uitquote:
Je bent zelf isquote:
Ok sorryquote:
Woest en ontembaar, je weet hetquote:
Ziet er uit als USA.quote:
Niet lila met witte bloemetjes?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Seksie.. doe er eentje met ruitjes of geheel roze
Ik kan het wel.. Heb je nog kalmerende middelen voor me btw? Pammetjes ofzo?quote:
Ruik eens aan mn voeten.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan het wel.. Heb je nog kalmerende middelen voor me btw? Pammetjes ofzo?
Ik ben niet te temmen iddquote:
quote:
Klopt.quote:
Jij hebt geen huillachquote:
Ah, we hebben een fashionista in de scquote:
Er viel net een stukje fruitbiscuit uit mijn mondquote:Op maandag 10 juni 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt geen huillach
Ik heb wel een (constante) huillach
Ja dat dacht ik ook, maar twijfelde tussen Rusland en USAquote:
Lief downertje ben je ook he.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij hebt geen huillach
Ik heb wel een (constante) huillach
11.00 uur.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was te verwachten.
hoe laat moet je woensdag?
Thx.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er viel net een stukje fruitbiscuit uit mijn mond
Herpaderpppquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
Herpaderppp
Ik voel me niet lief vandaag, ben verdrietig.. Troost mij op een normale, niet-seksuele manier :$
Je vraagt het onmogelijke, hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
Troost mij op een normale, niet-seksuele manier :$
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt het onmogelijke, hoer.
Godverquote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vraagt het onmogelijke, hier.
quote:
Noem je doddie nou een hoer ?quote:
Kreeg ik er maar voor betaald.. 660 euro graagquote:
5 goed?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreeg ik er maar voor betaald.. 660 euro graag
zal jou eens even meukenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stikte wel bijna in mn fruitbiscuit tho..![]()
Ff snel die meuk opeten
Dan mag je 1 likje geven.. Aan m'n sideboobquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan mag je 1 likje geven.. Aan m'n sideboob
Ok, 2quote:
Ja nee, graag of niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |