Medicijnen waar je vreetbuien van krijgt ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:44 schreef wise het volgende:
[..]
of zware botten, of maagaandoening, of dankzij medicijnen....
Ik krijg honger van die Chinees.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zegt mevrouw scooterga eens sporten
Vrouwen die eindelijk met de Panzer in de sportschool staan en na 2 sets squats, bench presses en wat zieke strekoefeningen er als een haas vandoor gaan en mij in een vreemde omgeving achterlaten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen die langzamer moeten fietsen omdat jij hun niet bij kan houden.
Jij kent mij niet.quote:
Niet echt nee. Maar denk niet dat ze gingen slapen met 60 kilo en wakker werden met 150. Rond de 80 moet er toch al lang een lampje gaan brandenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar 150 kg meezeulen is iig niet bevorderlijk voor je gewrichten.
Het lampje van de magnetron.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar denk niet dat ze gingen slapen met 60 kilo en wakker werden met 150. Rond de 80 moet er toch al lang een lampje gaan branden
Crispy microwave bacon.quote:
quote:
quote:
Dat snap ik ook nooitquote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar denk niet dat ze gingen slapen met 60 kilo en wakker werden met 150. Rond de 80 moet er toch al lang een lampje gaan branden
Weet dat er uitzonderingen zijn hoor, maar bij de meesten is het toch echt veel troep eten en weinig bewegen.
Ook zonder troep eten kun je prima dik worden. Ongezond eten is overrated. Als jij elke dag bij je pappie en mammie een half bord aardappelen en sperziebonen meer eet dan je eigenlijk nodig hebt kun je ook kg's per jaar aankomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet dat er uitzonderingen zijn hoor, maar bij de meesten is het toch echt veel troep eten en weinig bewegen.
Zeer herkenbaar, dan wil ik kaken hoeken en mondhoeken uit elkaar scheuren.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die docu's over mensen van >300kg. En dan familie die het probeert goed te praten en zo. Zó smerig die mensen. Ik ruik ze dan bijna door de tv heen. Vind dat gewoon nog viezer om naar te kijken dan onthoofdingen of zo.
Godver die haatquote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die docu's over mensen van >300kg. En dan familie die het probeert goed te praten en zo. Zó smerig die mensen. Ik ruik ze dan bijna door de tv heen. Vind dat gewoon nog viezer om naar te kijken dan onthoofdingen of zo.
Meeste mensen ervaren heel veel machteloosheid. Dan eten ze een tijdje goed en bewegen ze iets meer en zien geen resultaat. En bij sommige mensen kan het eerste resultaat ook een behoorlijke tijd duren.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meestal de moeder ook hequote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Was een keer zo'n broer van zo'n walvis die even 2 "geruchten de wereld uit wilde helpen":quote:
Ze op een vloeibaar dieet zetten, vind ik erg lief van je.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
Zeer herkenbaar, dan wil ik kaken hoeken en mondhoeken uit elkaar scheuren.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was een keer zo'n broer van zo'n walvis die even 2 "geruchten de wereld uit wilde helpen":
- Dikke mensen stinken niet
- Dikke mensen eten helemaal niet zo veel
Volgende shot zie je haar in bed liggen met overal vieze gele zweetplekken en shit, en vervolgens de buckets KFC en weet ik veel die aan worden gesleept door iemand anders![]()
![]()
.
BITE ME XOXOquote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Krijg honger van al dat gepraat over fatty's.
Eerst drie glazen water drinken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Krijg honger van al dat gepraat over fatty's.
Dikke mensen stinken niet, yeah rightquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was een keer zo'n broer van zo'n walvis die even 2 "geruchten de wereld uit wilde helpen":
- Dikke mensen stinken niet
- Dikke mensen eten helemaal niet zo veel
Volgende shot zie je haar in bed liggen met overal vieze gele zweetplekken en shit, en vervolgens de buckets KFC en weet ik veel die aan worden gesleept door iemand anders![]()
![]()
.
Jammer voor ze. Niemand anders gaat het voor je doen en zo moeilijk is het allemaal niet. Eerder had ik een soort begripvolle instelling richting die mensen, maar nu zeg ik ze meteen hoe het zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen ervaren heel veel machteloosheid. Dan eten ze een tijdje goed en bewegen ze iets meer en zien geen resultaat. En bij sommige mensen kan het eerste resultaat ook een behoorlijke tijd duren.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen kan in een jaar of twee mijn huidige fysiek halen )
Graag, haha.quote:
Heb net drie glazen chocomel op, telt dat ook?quote:
Troep moest ook tussen haakjes. Maar het gaat erom dat zoiets niet van de ene op de andere dag gebeurt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook zonder troep eten kun je prima dik worden. Ongezond eten is overrated. Als jij elke dag bij je pappie en mammie een half bord aardappelen en sperziebonen meer eet dan je eigenlijk nodig hebt kun je ook kg's per jaar aankomen.
Uitkotsen die handel, fatty.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Graag, haha.![]()
![]()
[..]
Heb net drie glazen chocomel op, telt dat ook?
Ik heb het zelf in 1 jaar gedaan en dat wijt ik aan hogere testosteronlevels, excessief vreten en sickening intense workouts.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
Heb net drie glazen chocomel op, telt dat ook?
Tsja ik ben ook ooit een kilo of 7-8 aangekomen, toen wist ik toch dat er een aantal dingen moesten veranderen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Meeste mensen ervaren heel veel machteloosheid. Dan eten ze een tijdje goed en bewegen ze iets meer en zien geen resultaat. En bij sommige mensen kan het eerste resultaat ook een behoorlijke tijd duren.
Jij had dan ook geen overgewichtquote:Op maandag 10 juni 2013 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb het zelf in 1 jaar gedaan en dat wijt ik aan hogere testosteronlevels, excessief vreten en sickening intense workouts.
Meningen zijn verdeeldquote:
Honey boo boo's moeder zal dat echt niet lukken idd. Die is dan nog niet droog genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af waar je mee begint natuurlijk.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Precies, het stapelt zich op, dag in dag uit. Kcal overschot van 100 + kcal overschot van 170 + kcal overschot van 30 + kcal overschot van 50. 3500 kcal is een pound vetmassa. Rekenen maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Troep moest ook tussen haakjes. Maar het gaat erom dat zoiets niet van de ene op de andere dag gebeurt.
Hou uw smoelquote:
Alsof die het überhaupt luktquote:Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Honey boo boo's moeder zal dat echt niet lukken idd. Die is dan nog niet droog genoeg.
Kkr.quote:
Aankomen in de vorm van spier dan wel ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aankomen is moeilijker dan afvallen. Ik was vel over been.
Nee, nooit.. Try me, eikelbijtertjequote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou uw smoel
Dikkertjes ruiken naar gesmolten kaas.
Ook blij met jouw lichaam.quote:
die gaat dan halverwege gewoon dood denk ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Honey boo boo's moeder zal dat echt niet lukken idd. Die is dan nog niet droog genoeg.
Ja maar als dikkerdjes niet afvallen en ze dan weer frusti worden en weer gaan eten en weer meer aankomen komt het nooit goed maar als dunnetjes niet aankomen en frusti worden wat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Aankomen is moeilijker dan afvallen. Ik was vel over been.
Nee. Als alles gelijk is (dus je weet hoeveel kcal je moet hebben voor je goals en hoeveel alles is) dan is het gemakkelijker om gewoon 'niets' te doen (en dus minder te eten) dan eten te kopen, klaarmaken, naar binnen schuiven, etc.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Aankomen in de vorm van spier dan wel ja.
Welke?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Straks een megadik broodje bij de Subway halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |