Zin in meatball sub.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Straks een megadik broodje bij de Subway halen.
Dan toch niet, ijskoninginquote:Op maandag 10 juni 2013 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, nooit.. Try me, eikelbijtertje
Jij ook, wat is je punt?
Ja dat tweede is dus makkelijker.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Als alles gelijk is (dus je weet hoeveel kcal je moet hebben voor je goals en hoeveel alles is) dan is het gemakkelijker om gewoon 'niets' te doen (en dus minder te eten) dan eten te kopen, klaarmaken, naar binnen schuiven, etc.
Meeste mensen weten gewoon totaal niet waar ze mee bezig zijn en schuiven sloten eten naar binnen terwijl hun zwakke lichaampje dat nooit nodig gaat hebben. Resultaat: opgeslagen als vetreserves.
Een van de weinigen die ik nog nooit gehad hebquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een van de weinigen die ik nog nooit gehad heblijkt mij ook niks.
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.quote:
Ik begin echt zin te krijgen om inderdaad in je haar te kotsen, met je nare gedrag altijd.. Doe gewoon eens normaal johquote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan toch niet, ijskoningin
Ik niet hoor, gisteren wel toen had ik macaroni met meerdere soorten melted cheese
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)quote:
Freakquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meatball marinara toch? Die is nasty
Haal je er ook eentje voor mij? Blijf ik in bed liggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.![]()
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.![]()
Dan moet je dat gewoon eens doen, met je grote praat altijd.. stomme verhalenkoninginquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin echt zin te krijgen om inderdaad in je haar te kotsen, met je nare gedrag altijd.. Doe gewoon eens normaal joh
Ok ik wil het ook
Wat wil je nou dan.. Wat verwacht je nou godverdomme, met je kleine babynootjes in je broekquote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.
[..]
Alleen extra tomaat?
[..]
Dan moet je dat gewoon eens doen, met je grote praat altijd.. stomme verhalenkoningin
Dat dacht ik ook. "zompig broodje, kan nooit chill zijn"quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.
Luiwammes.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haal je er ook eentje voor mij? Blijf ik in bed liggen.
Wel sla, komkommer en augurk, maar met kkveel tomaat en olijven dus.quote:
Wow, hoe scheef zit jijquote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
Waarom kan ik wel gewoon FOK!ken maar niet even naar FB of google? I don't.. What
[..]
Wat wil je nou dan.. Wat verwacht je nou godverdomme, met je kleine babynootjes in je broek
Keertje legen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, hoe scheef zit jijmijn ballen zijn ziek groot
quote:
Voor ecto's ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)
Minder moeite, minder kosten, etc.
Eerst zien, dan geloven.. Naar mannetjequote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, hoe scheef zit jijmijn ballen zijn ziek groot
hahahahhhaahah ;pquote:
Hmmmm. je wekt mijn interesse.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. "zompig broodje, kan nooit chill zijn"
Maar fuck.![]()
Wel op tijd opeten.
Tsja maar of je dan mooi afvalt is een tweede.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)
Minder moeite, minder kosten, etc.
Prima voer en rekent makkelijk qua macro's. Met een beetje toewijding cut ik op een dieet van Subway en volle chocolademelk naar 8-9% bodyfat. Zodra je dat eenmaal gezien hebt begin je dingen te snappen. Het is zo easy allemaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Straks een megadik broodje bij de Subway halen.
Waarom?quote:
Mooi om te horen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tsja maar of je dan mooi afvalt is een tweede.
Ben twee jaar geleden door medicijnen best veel afgevallen. Nu wilde ik sowieso wel wat kwijt, maar was er niet echt blij mee. Nu ben ik wat zwaarder dan toen, maar ziet er toch beter uit. Kost inderdaad meer moeite, maar dan heb je ook wat.
Dikkerds moeten moeite doen om niet te eten.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prima voer en rekent makkelijk qua macro's. Met een beetje toewijding cut ik op een dieet van Subway en volle chocolademelk naar 8-9% bodyfat. Zodra je dat eenmaal gezien hebt begin je dingen te snappen. Het is zo easy allemaal.
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikkerds moeten moeite doen om niet te eten.
Om dat fastfood niet te eten ja, die verslaving is het probleem.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook aan het cutten.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prima voer en rekent makkelijk qua macro's. Met een beetje toewijding cut ik op een dieet van Subway en volle chocolademelk naar 8-9% bodyfat. Zodra je dat eenmaal gezien hebt begin je dingen te snappen. Het is zo easy allemaal.
Krijg hier hele enge horrorbeelden bijquote:
Waarom is "nadenken en niet eten in je mond schuiven" gemakkelijker dan eten kopen, klaarmaken, in je mond schuiven, kauwen en kauwen en repeat ad infinitum? Bovendien was het voor mij in het begin ook erg moeilijk om zoveel eten weg te krijgen, werd er dagelijks misselijk van.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zit een hele psyche achter. Is een soort verslaving.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom is "nadenken en niet eten in je mond schuiven" gemakkelijker dan eten kopen, klaarmaken, in je mond schuiven, kauwen en kauwen en repeat ad infinitum? Bovendien was het voor mij in het begin ook erg moeilijk om zoveel eten weg te krijgen, werd er dagelijks misselijk van.
Ja, vrouwen zijn veelvraten meestal.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Robophatt het volgende:
Maakt trouwens ook nog wel wat uit of je een man of vrouw bent wat dat betreft.
Gekkie.quote:
Chloro een emo noemenquote:
Precies en mannen drinken alleen maar bierquote:
En sjokomelquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies en mannen drinken alleen maar bier
tis maar een vraagquote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Chloro een emo noemen.. Ik hoop dat ze je pakt
Doe s normaal met je knipoog ;squote:
Hahaha ja down the road eh niet across the street jajaja hahahah ahhaquote:
good girlquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja down the road eh niet across the street jajaja hahahah ahha
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zit een hele psyche achter. Is een soort verslaving.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om dat fastfood niet te eten ja, die verslaving is het probleem.
Gelul, gewoon zwakte. Ik zou wel zo'n iemand in mijn directe omgeving willen hebben, gewoon naast me op het werk ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zit een hele psyche achter. Is een soort verslaving.
Tering chloroquote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja down the road eh niet across the street jajaja hahahah ahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |