Zin in meatball sub.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Straks een megadik broodje bij de Subway halen.
Dan toch niet, ijskoninginquote:Op maandag 10 juni 2013 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, nooit.. Try me, eikelbijtertje
Jij ook, wat is je punt?
Ja dat tweede is dus makkelijker.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Als alles gelijk is (dus je weet hoeveel kcal je moet hebben voor je goals en hoeveel alles is) dan is het gemakkelijker om gewoon 'niets' te doen (en dus minder te eten) dan eten te kopen, klaarmaken, naar binnen schuiven, etc.
Meeste mensen weten gewoon totaal niet waar ze mee bezig zijn en schuiven sloten eten naar binnen terwijl hun zwakke lichaampje dat nooit nodig gaat hebben. Resultaat: opgeslagen als vetreserves.
Een van de weinigen die ik nog nooit gehad hebquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een van de weinigen die ik nog nooit gehad heblijkt mij ook niks.
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.quote:
Ik begin echt zin te krijgen om inderdaad in je haar te kotsen, met je nare gedrag altijd.. Doe gewoon eens normaal johquote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan toch niet, ijskoningin
Ik niet hoor, gisteren wel toen had ik macaroni met meerdere soorten melted cheese
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)quote:
Freakquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meatball marinara toch? Die is nasty
Haal je er ook eentje voor mij? Blijf ik in bed liggen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.![]()
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Italian BMT op cheese&oregano-broodje met extra tomaat en olijven.![]()
Dan moet je dat gewoon eens doen, met je grote praat altijd.. stomme verhalenkoninginquote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin echt zin te krijgen om inderdaad in je haar te kotsen, met je nare gedrag altijd.. Doe gewoon eens normaal joh
Ok ik wil het ook
Wat wil je nou dan.. Wat verwacht je nou godverdomme, met je kleine babynootjes in je broekquote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.
[..]
Alleen extra tomaat?
[..]
Dan moet je dat gewoon eens doen, met je grote praat altijd.. stomme verhalenkoningin
Dat dacht ik ook. "zompig broodje, kan nooit chill zijn"quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens een keer proberen maar die lijkt vies met al dat tomatensaus.
Luiwammes.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haal je er ook eentje voor mij? Blijf ik in bed liggen.
Wel sla, komkommer en augurk, maar met kkveel tomaat en olijven dus.quote:
Wow, hoe scheef zit jijquote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
Waarom kan ik wel gewoon FOK!ken maar niet even naar FB of google? I don't.. What
[..]
Wat wil je nou dan.. Wat verwacht je nou godverdomme, met je kleine babynootjes in je broek
Keertje legen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, hoe scheef zit jijmijn ballen zijn ziek groot
quote:
Voor ecto's ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, niets doen (afvallen) is gemakkelijker dan eten. (aankomen)
Minder moeite, minder kosten, etc.
Eerst zien, dan geloven.. Naar mannetjequote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, hoe scheef zit jijmijn ballen zijn ziek groot
hahahahhhaahah ;pquote:
Hmmmm. je wekt mijn interesse.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. "zompig broodje, kan nooit chill zijn"
Maar fuck.![]()
Wel op tijd opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |