Jij kent zeker ook bijna alle lines uit die mov uit je hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul, gewoon zwakte. Ik zou wel zo'n iemand in mijn directe omgeving willen hebben, gewoon naast me op het werk ofzo.
Bang, bang, bang, ik zou blijven slaan.
Ja sorry, de gedachte dat ik straks een lekker broodje ga verorberen doet gekke dingen met me. Misschien heb ik ADHD.quote:
Die gedachtes had ik vorige week ook, moest toch naar een winkel en dan kom ik langs de subway, nou denk ff broodje halen IS DIE TOKO GESLOTEN, hele subway weg daarquote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorry, de gedachte dat ik straks een lekker broodje ga verorberen doet gekke dingen met me. Misschien heb ik ADHD.
Hahahahhahahaha ;pquote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gedachtes had ik vorige week ook, moest toch naar een winkel en dan kom ik langs de subway, nou denk ff broodje halen IS DIE TOKO GESLOTEN, hele subway weg daar
Sterke scéne.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul, gewoon zwakte. Ik zou wel zo'n iemand in mijn directe omgeving willen hebben, gewoon naast me op het werk ofzo.
Bang, bang, bang, ik zou blijven slaan.
NOU JA. Waar halen ze het gore lef vandaan. Ik loop altijd langs een Subway als ik ga werken. Vooral als ik moet openen 's ochtends krijg ik daar altijd kkhonger van.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gedachtes had ik vorige week ook, moest toch naar een winkel en dan kom ik langs de subway, nou denk ff broodje halen IS DIE TOKO GESLOTEN, hele subway weg daar
Wie nietquote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij kent zeker ook bijna alle lines uit die mov uit je hoofd.
Sowieso man.quote:
Heb hem drie keer gezien maar dat klopt eigenlijk wel, ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij kent zeker ook bijna alle lines uit die mov uit je hoofd.
Waarschijnlijk vas.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was laatst toch iemand hier die nog nooit van die film had gehoord?
Teefquote:
Nouja croissantjes bakken als ik 's ochtends moet openen op brood is ook niet allesquote:Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NOU JA. Waar halen ze het gore lef vandaan. Ik loop altijd langs een Subway als ik ga werken. Vooral als ik moet openen 's ochtends krijg ik daar altijd kkhonger van.
Dat was Vas met American History X, maar ze heeft 'm ondertussen al gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was laatst toch iemand hier die nog nooit van die film had gehoord?
Ik mag niet kijken van m'n internetquote:
Kut is dat hè.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja croissantjes bakken als ik 's ochtends moet openen op brood is ook niet allesLove that smell
Kan ik me voorstellen, en voor 't personeel is er zeker van dat simpele saaie voedsel klaargemaakt dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kut is dat hè.Heb dat ook 's avonds als ik weer zo'n fucking lekkere entrecote bij mensen op tafel zet.
Nee man, wij krijgen ook altijd gewoon fucking lekker eten. Met Kerst hadden we echt zo'n zieke maaltijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, en voor 't personeel is er zeker van dat simpele saaie voedsel klaargemaakt dan?
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, wij krijgen ook altijd gewoon fucking lekker eten. Met Kerst hadden we echt zo'n zieke maaltijd.Wildpaté met cranberry's, eendenborst, kroketjes van ree, gevogeltebouillon. Echt ziek lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |