Beetje rust als ik aan het spacen ben, anders moet je me maar achterop nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwen die langzamer moeten fietsen omdat jij hun niet bij kan houden.
Ben kenkertje snel met rennen en fietsenquote:
Haha ja ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben kenkertje snel met rennen en fietsen. Al ben ik het liefst gewoon de luie lamlul op de bank
Ik fiets ook iedereen voorbij andersquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben kenkertje snel met rennen en fietsen. Al ben ik het liefst gewoon de luie lamlul op de bank
zegt mevrouw scooterquote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik fiets ook iedereen voorbij anders
Samen fietsen?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik fiets ook iedereen voorbij anders
Die 2e keer spacede je niet eensquote:Op maandag 10 juni 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje rust als ik aan het spacen ben, anders moet je me maar achterop nemen.
doe ik ook, ben mn billen aan het samenknijpenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zegt mevrouw scooterga eens sporten
Wil jouw pelvis weleens crushen met mijn dijen.quote:
Van die dikke wijven op fietspadscooters, die door hun gewicht niet sneller gaan dan de gemiddelde fietser.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
zegt mevrouw scooterga eens sporten
Hahaha deze jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zo hard lachen om die slechte shops.
wow rustig aanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw pelvis weleens crushen met mijn dijen.![]()
![]()
![]()
Of in scootmobiels en dan uitstappen om iets te pakken in de supermarkt enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die dikke wijven op fietspadscooters, die door hun gewicht niet sneller gaan dan de gemiddelde fietser.
Sorry.quote:
Echt jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Van die dikke wijven op fietspadscooters, die door hun gewicht niet sneller gaan dan de gemiddelde fietser.
Dat is anders, dan heb je vaak een spierziekte of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Of in scootmobiels en dan uitstappen om iets te pakken in de supermarkt enzo
Ja, als ik 150 kilo zou wegen, zou ik ook een 'spierziekte' hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is anders, dan heb je vaak een spierziekte of zo.
Heb toch vaak genoeg mijn twijfels gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is anders, dan heb je vaak een spierziekte of zo.
Gvd.quote:
Nee dan heb je beschadigde gewrichten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als ik 150 kilo zou wegen, zou ik ook een 'spierziekte' hebben.
of zware botten, of maagaandoening, of dankzij medicijnen....quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als ik 150 kilo zou wegen, zou ik ook een 'spierziekte' hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |