Ik weet het!quote:
Je constateert al dat je steeds dezelfde fouten maakt. Erken dat ze er zijn, herken ze en probeer ze niet meer te maken (al dan niet met ondersteuning van iemand).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Stel nu dat je steeds dezelfde fouten maakt...
Hoe moet je dat evalueren?
Je hoeft voor mij niet positief te zijn he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het!
De stappen die ik neem worden steeds kleiner, maar ik kom er wel.
Zo positief genoeg?
Jeui!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niet positief te zijn he.
Maar ja, positief genoeg
Nah, eerst maar eens wandelen oid. Geen fan van dansen hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het blok kwijt bent kun je weer vrijuit dansen ja
Tis kapot lastig, geeft weer zo een machteloos 'je verneukt alles' gevoel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je constateert al dat je steeds dezelfde fouten maakt. Erken dat ze er zijn, herken ze en probeer ze niet meer te maken (al dan niet met ondersteuning van iemand).
Hier ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, eerst maar eens wandelen oid. Geen fan van dansen hier
Zeer herkenbaar, want ik verneuk op het moment ook alles wat op m'n pad komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis kapot lastig, geeft weer zo een machteloos 'je verneukt alles' gevoel.
Het ziet er tof uit, maar ik zou me net Gloria voelen op een dansvloer. Of hoe die hippo ook mag hetenquote:
Ik kan een heel klein beetje stijldansen en salsa, maar ben er niet goed in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ziet er tof uit, maar ik zou me net Gloria voelen op een dansvloer. Of hoe die hippo ook mag heten
Mwah, verneuk wel een beetje mijn leven, en dat is qua mijn perspectief toch wel redelijk ''alles''quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, want ik verneuk op het moment ook alles wat op m'n pad komt![]()
En toch maak je een denkfout, want je verneukt niet alles. Je maakt fouten net als ieder ander mens, dat is allemaal op te lossen. Je denkpatronen kan je ook veranderen, maar daarbij heb je goede ondersteuning van een psycholoog nodig.
kan nog erger, ik had die spierpijn ook in mijn buik, darmspieren weet je welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Spierpijn, breek me de bek niet open... De laatste dagen weer extreem veel last van. Nooit geweten dat je letterlijk last kon hebben van spanning
Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten. Ik probeer het anders te zien. Ergens verneuk ik misschien alles, maar als ik dit niet doe en erin blijf hangen wordt het alleen maar erger. Deze periode moet je door om straks met een schone lei opnieuw te kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, verneuk wel een beetje mijn leven, en dat is qua mijn perspectief toch wel redelijk ''alles''
Maar true... Objectief gezien niet.
Alleen dit is wel een duidelijk voorbeeld van steeds hetzelfde verneuken, met een gevoel van machteloosheid omdat je er geen grip op hebt.
Al een fikse tijd last van prikkelbare darmen, migraine en een gevaarlijk hoge bloeddruk waarvoor ik medicatie inneem, ik weet het. Alleen van die spierpijn wist ik het nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
kan nog erger, ik had die spierpijn ook in mijn buik, darmspieren weet je weldus maag/darmklachten voor een tijdje, slechte stoelgang, waardoor maagzuur omhoog kwam e.d. mensen die maag/darmklachten hebben weten hoe moeilijk het is voor de huisarts om dit voor je oplossen, heb een tijdje verkeerde medicatie gehad maarja is nu gelukkig weg. De stress kan echt invloed hebben op heel je lichaam!
Dus lekker blijven verneuken...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten. Ik probeer het anders te zien. Ergens verneuk ik misschien alles, maar als ik dit niet doe en erin blijf hangen wordt het alleen maar erger. Deze periode moet je door om straks met een schone lei opnieuw te kunnen beginnen.
En dat waren de meest vage zinnen ever!
Ik bedoelde misschien meer dat je het niet verneukt, maar deze periode nodig hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus lekker blijven verneuken...
Tjah neeIs ook weer niet alles.
Even hardnekkiger analyseren ga ik... Misschien helpt het
Lijkt voort te komen uit teveel verlangen en dat ik dus zo een groot ego heb dat als ik het niet krijg dat ik mij gekrenkt voel.
Heb ook gewoon een grote behoefte om gewaardeerd te worden blijkbaar... Maarja zal allemaal wel bij depressie horen.
Het wil gewoon even niet..quote:
Mij werd het tegenovergestelde ook verteld. Met name dat ik absoluut geen validatie meer zocht en een enorme schijt aan mentaliteit had ontwikkeld en dus gewoon maar met jan en alleman ging afspreken in het buitenland en totaal geen schroom kende gaf aldus de professional tekenen van depressie aan omdat je nergens meer voldoening uit haalde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus lekker blijven verneuken...
Tjah neeIs ook weer niet alles.
Even hardnekkiger analyseren ga ik... Misschien helpt het
Lijkt voort te komen uit teveel verlangen en dat ik dus zo een groot ego heb dat als ik het niet krijg dat ik mij gekrenkt voel.
Heb ook gewoon een grote behoefte om gewaardeerd te worden blijkbaar... Maarja zal allemaal wel bij depressie horen.
Het zou best kunnen dat je het type wat meer aantrekt of aantrekkelijk vindt, het zijn vaak de wat meer spannende/avontuurlijke meiden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het wil gewoon even niet..
Ik trek volgens een vriend alleen maar damsels in distress aan. Had hij wel een scherp punt, zo ben ik immers ook voor mijn ex gevallen.
Ik blijf er gewoon enorm veel moeite mee hebben dat iemand je op het ene moment de wereld kan beloven en het andere moment voor de duivel kan uitschelden. Ik was SO foolish. Ik ben er zo dik vet ingetrapt en je voelt je daar zo'n enorme sukkel onder. Het feit dat ze nu ergens anders in bed ligt met iemand anders en gewoon verder gaat met waar ze mee bezig was. Echt, het is zo'n zieke(!) gedachte dat deze persoon op deze aarde aan het rondlopen is. En dat nieuwe mensen haar gaan tegenkomen, misschien zelfs FOKkers of nieuwe vrienden van mij en die zullen zo'n onschuldig lief meisje zien.. maar ondertussen.
![]()
Al mijn vorige relaties heb ik gemakkelijk achter me kunnen laten, geen overdreven gedoe, uiteraard even lastig maar het ging snel wel weer. Dit, dit was volledig anders.
Other than that heb ik vandaag veel te vaak voor het toilet gehangen en bizar slecht geslapen afgelopen nacht en is het nu 2 uur en ben ik niet moe.
Yes! Volgende week vrijdag. Ik heb echt een baas van een psycholoog waar het best chill mee werken is. Kan hem altijd bellen, kan altijd op bizar korte termijn terecht voor de noodgevallen. Maw, mocht het spoed zijn kan ik terecht. Heb niet het idee dat het typische dokter-patient gesprekken zijn maar meer leraar-student. Gewoon lekker blunt alles op tafel gooien wat je van elkaar vindtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat je het type wat meer aantrekt of aantrekkelijk vindt, het zijn vaak de wat meer spannende/avontuurlijke meiden.
Dit heeft je volledig getraumatiseerd en lamgeslagen, je vlucht de halve wereld over om van je gedachten af te komen.
Heb je op korte termijn een afspraak gepland staan bij je psycholoog?
En je bent niet dom, je was verliefd en bent vervolgens in de tang van een persoonlijkheidsstoornis terechtgekomen
Dat klinkt als een fijne en goed opgebouwde vertrouwensrelatie waar je veel aan kan hebben!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes! Volgende week vrijdag. Ik heb echt een baas van een psycholoog waar het best chill mee werken is. Kan hem altijd bellen, kan altijd op bizar korte termijn terecht voor de noodgevallen. Maw, mocht het spoed zijn kan ik terecht. Heb niet het idee dat het typische dokter-patient gesprekken zijn maar meer leraar-student. Gewoon lekker blunt alles op tafel gooien wat je van elkaar vindt. Elkaar een beetje de waarheid vertellen schiet je tenminste mee op. Dat 'awww..' helpt niet zo veel. En hij verteld bijv. ook prachtige verhalen over zijn ex-vrouw
. Voor de rest heb ik besloten dat 1 keer in de 2 week wel goed paste dus volgende week vrijdag heb ik er weer 1
. Komende Woensdag ga ik weer vluchten .. en zorg ik er voor dat ik vrijdag er op weer terug ben. Woensdag begin ik mijn trip in Szaflary in Polen.
En ja, ik heb nog nooit een dame gedate die geen enkel probleem heeft gehad in haar jeugd.Mijn huidige ex heeft me toch een waslijst aan verschrikkelijke dingen die er met haar zijn gebeurt in haar jeugd. Pfft.
Personality disordersEcht je leest er over en je denkt:
[ afbeelding ]
Dat is ook wat mijn psycholoog zegt. Vette pech. Vette dikke pech. Naja, weer niet kunnen slapen, viel pas rond 4en in slaap, om 8 uur shockte ik wakker in de vrees dat ik plots ergens te laat wakker voor was, ik kijk om me heen, hart ging als een gek te keer, was er niks aan de hand natuurlijk. Kut droomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon vette pech hebt gehad
Mogelijk heb ik ook een persoonlijkheidsstoornis, maar dan een ontwijkende vorm. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, wat zit er onder m'n angsten?
Ik heb nooit echt problemen ervaart in m'n jeugdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:40 schreef sitting_elfling het volgende:
En ja, ik heb nog nooit een dame gedate die geen enkel probleem heeft gehad in haar jeugd.![]()
Het intresseert me niet. Alle mensen weten het al zo'n beetje. Dus ja whatever.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat jouw echte naam is zou ik dat toch niet op internet zetten eigenlijk
Hier ook een kutnacht gehad, maar wél zonder medicatie geslapen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is ook wat mijn psycholoog zegt. Vette pech. Vette dikke pech. Naja, weer niet kunnen slapen, viel pas rond 4en in slaap, om 8 uur shockte ik wakker in de vrees dat ik plots ergens te laat wakker voor was, ik kijk om me heen, hart ging als een gek te keer, was er niks aan de hand natuurlijk. Kut droom.
Het feit dat je het zegt of je maybe een stoornis hebt plus het gegeven dat je er kennis over hebt geeft mij te kennen dat je je misschien al zelf schrap zet voor een eventueel plakaat wat je kunt krijgen
Hier ook een kutnacht gehad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook een kutnacht gehad, maar wél zonder medicatie geslapen!![]()
Schrap zetten niet, maar het is lastiger om vanaf te komen dan bijv een angststoornis
Ik sluit mezelf bijna altijd op. Ik vind dat niet erg zolang ik er maar uit kan gaan wanneer ik dat wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:36 schreef minthy het volgende:
Ik heb er moeite mee om de deur uit te gaan, eigenlijk kom ik alleen nog maar bij familie. Net 3 dagen mezelf opgesloten, voor vandaag had ik in m'n hoofd om mezelf de deur uit te schoppen en in ieder geval even naar de winkel te gaan. Vraag ik net aan m'n ma of ze mee wil, vraagt zij waarom ik niet alleen kan gaan.
Ik kan het beter niet meer uitleggen ook... Word in m'n gezicht uitgelachen en ik ben een aansteller. Tja, zo voel ik mezelf ook al, hoeft niet nog harder benadrukt te worden![]()
Gevolg; jankbui, paniek en nog meer het gevoel niet begrepen te worden. Kan verdomme beter m'n nest weer inkruipen![]()
/gezeik
Normaal gesproken ben ik een sociaal mens en dat ziet iedereen. De rotkanten van mezelf heb ik jarenlang zo verborgen mogelijk gehouden. Ze weet er wel van maar begrijpt het gewoon niet, kan ik haar ook niet eens kwalijk nemen, maar het voelt gewoon kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik sluit mezelf bijna altijd op. Ik vind dat niet erg zolang ik er maar uit kan gaan wanneer ik dat wil.
Waarom vraagt ze dat eigenlijk? Is ze niet op de hoogte van je situatie?
Altijd onder het mom van "het gaat goed" natuurlijk.. maar eenmaal thuis gaat het weer fucked up?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
Normaal gesproken ben ik een sociaal mens en dat ziet iedereen. De rotkanten van mezelf heb ik jarenlang zo verborgen mogelijk gehouden. Ze weet er wel van maar begrijpt het gewoon niet, kan ik haar ook niet eens kwalijk nemen, maar het voelt gewoon kut.
Daarbij is ze van het "doe maar normaal-type" en vindt ze het onzin dat ik thuiszit op het moment.
Eerst even maar eenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik een sociaal mens en dat ziet iedereen. De rotkanten van mezelf heb ik jarenlang zo verborgen mogelijk gehouden. Ze weet er wel van maar begrijpt het gewoon niet, kan ik haar ook niet eens kwalijk nemen, maar het voelt gewoon kut.
Daarbij is ze van het "doe maar normaal-type" en vindt ze het onzin dat ik thuiszit op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |