quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Catnip het volgende:
*Rosanne is weer lekker aan het janken.
Ik ga naar bed, hopen dat het slapen een beetje lukt.
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel een toffe gast bent.
Als dat jouw echte naam is zou ik dat toch niet op internet zetten eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Catnip het volgende:
*Rosanne is weer lekker aan het janken.
Ik ga naar bed, hopen dat het slapen een beetje lukt.
Ach at kan het voor kwaad...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat jouw echte naam is zou ik dat toch niet op internet zetten eigenlijk
Ja, soms. Maar ook dat ik me te pletter kan zweten als angsten spelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef IEAIEI het volgende:
hebben jullie ook dat je het superkoud kan hebben als je je niet goed voelt, ookal lig je onder een dikke deken / heb je een dikke trui aan / ... (en lichamelijk niets mankeert dus geen koorts oid)?
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
Nare buien van de laatste dagen omgezet in productief zijn voor school. Ik hoop morgenavond weer een vak af te kunnen ronden.
Nog even wat meer samenhang aanbrengen, want dat is verdomd lastig op het moment. Ook doordat ik niet werk en de opdracht gaat over beleid en aansturing
Klopt! Maar waar ik normaal een avond deed over het schrijven van een artikel en verantwoording, doe ik er nu weken/maanden overquote:
Dat komt wel weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Maar waar ik normaal een avond deed over het schrijven van een artikel en verantwoording, doe ik er nu weken/maanden over
Hoeft bijna niet meer, na deze opdracht slechts nog een portfolio afschrijven. Eind van de week al m'n eindstukken en onderzoek inleveren op papier en cd en op naar het eindgesprek in augustusquote:
Ook dat komt goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft bijna niet meer, na deze opdracht slechts nog een portfolio afschrijven. Eind van de week al m'n eindstukken en onderzoek inleveren op papier en cd en op naar het eindgesprek in augustus
De vlag gaat uit als het zover is. Met twee vingers in m'n neus door de opleiding gehuppeld maar nu is het een blok aan m'n been. Klein blokje nogquote:
ik heb dat maar één keer gehad, andere keren alleen aanzet. Wanneer ik symptomen herken is het makkelijk te stoppen. Eerste keer zelfs 112 gebeld, maar ze konden niks voor me doen behalve tegen me zeggen dat ik mijn adem 3 seconden moest inhouden voordat ik uitademde. Op één of andere manier werkte dat, weet ik niet waarom, ik kreeg geen lucht en dan je adem expres inhouden lijkt niet logisch, maar is het blijkbaar een goede manier om je CO2 balans te herstellen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Minder maar ik voel het wel aankomen.
Het was ook een proces van jarenlang keihard werken, energie drank, bizar sociaal leven, ook gewoon full-time studie, nauwelijks slapen en toen sloop er een borderline relatie bij in. En toen ging de motor langzaam uit.
En *poef* het overviel me toen. De aller eerste keer was ik echt in paniek en dacht ik, jongens, het feestje is voorbij! Geen gevoel in mijn benen en armen meer, had het idee dat mijn hart enorm langzaam ging. Bizar. Ik dacht echt dat ik dood ging. Echt, je hebt echt het idee het is voorbij. Je trilt ook continu.
Sporten, minder suikers, minder cafeine, en meer slapen en het was weg.
En die gaat nog kleiner worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
De vlag gaat uit als het zover is. Met twee vingers in m'n neus door de opleiding gehuppeld maar nu is het een blok aan m'n been. Klein blokje nog
Spierpijn, breek me de bek niet open... De laatste dagen weer extreem veel last van. Nooit geweten dat je letterlijk last kon hebben van spanningquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
ik heb dat maar één keer gehad, andere keren alleen aanzet. Wanneer ik symptomen herken is het makkelijk te stoppen. Eerste keer zelfs 112 gebeld, maar ze konden niks voor me doen behalve tegen me zeggen dat ik mijn adem 3 seconden moest inhouden voordat ik uitademde. Op één of andere manier werkte dat, weet ik niet waarom, ik kreeg geen lucht en dan je adem expres inhouden lijkt niet logisch, maar is het blijkbaar een goede manier om je CO2 balans te herstellen.
die symptomen van onbeweeglijke ledematen herken ik ook, is dus de melkzuur, daarna ook veel spierpijn in alle spieren van je lichaam.
Ik weet het!quote:
Je constateert al dat je steeds dezelfde fouten maakt. Erken dat ze er zijn, herken ze en probeer ze niet meer te maken (al dan niet met ondersteuning van iemand).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Stel nu dat je steeds dezelfde fouten maakt...
Hoe moet je dat evalueren?
Je hoeft voor mij niet positief te zijn he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het!
De stappen die ik neem worden steeds kleiner, maar ik kom er wel.
Zo positief genoeg?
Jeui!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niet positief te zijn he.
Maar ja, positief genoeg
Nah, eerst maar eens wandelen oid. Geen fan van dansen hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het blok kwijt bent kun je weer vrijuit dansen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |