quote:
daar heb ik er ook nog 1 vanquote:
Principe is een nieuw album en daarna een oude voor vergelijking.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Norrage het volgende:
Gaan jullie nou de hele avond QOTSA luisteren?
De oude luistersessies waren vaak een hele avond king crimsonquote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Norrage het volgende:
Gaan jullie nou de hele avond QOTSA luisteren?
nee een liedje over lsdquote:
Het eerste nummer dat ik gehoord heb (god is dead) is tofquote:Op zondag 9 juni 2013 22:16 schreef Darkestrah het volgende:
Is de nieuwe Black Sabbath al uit?En zo ja, is het iets?
Wéér iets met god.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het eerste nummer dat ik gehoord heb (god is dead) is tof
das hip tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:20 schreef Darkestrah het volgende:
Zometeen even een polletje maken met albums die we de volgende keer kunnen luisteren?
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef arucard het volgende:
ah deze kwam laatst tijdens een truffeltrip langs
Drum monotonousquote:
Doe niet zo belangrijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef Darkestrah het volgende:
Woensdag ben ik vaak nog lastminute bezig voor Incubate.
neequote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef Norrage het volgende:
Je kan dit toch ook best in de trein doen trouwens? Via je telefoon?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Darkestrah het volgende:
Hmm, bij die standaard poll-maker kun je volgens mij maar 1 keuze maken.
stuurbaard bakkebaard, lucretia dalt, ceramic dogquote:
je kunt gewoon 1 album noemen als die het wordt noemen we daarna welke we erbij doen. Ik vind 2 albums wel een tof aantalquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je zou in dit geval maar 1 album kunnen kiezen die je zou willen luisteren, niet meerdere.
The Knife en David Bowie vind ik goed. Nick Cave heb ik al aardig wat geluisterd en Sabbath.. hmm.. zou ook nog kunnen.quote:
Is prima te doen...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
Shaking the Habitual is wel een lange zit hè, ruim anderhalf uur.
Wel een mooi contrast met Silent Shout, die we daarna kunnen draaien. Maar ik mijn hersenen veranderen na een half uur luisteren wel al snel in een pulserende bloedprop.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
Shaking the Habitual is wel een lange zit hè, ruim anderhalf uur.
we kunnen het ook gewoon net zo doen als nu.. gewoon dan bepalenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sure, maar hou het dan bij 1 album die avond.
Kan natuurlijk ook. The Knife dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we kunnen het ook gewoon net zo doen als nu.. gewoon dan bepalen
Prima wanneer?quote:
21hquote:
Wat zou jij voorstellen?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ik blijf het raar vinden dit soort dingen te doen met albums die allang uit zijn en iedereen wss al geluisterd heeft. Al viel dat bij QOTSA nog wel mee
Hoezo het is gewoon anders als je het tegelijk doet omdat je dan wat over de muziek kunt zeggen die iedereen dan hoort. Dan krijg je hele andere discussies dan je krijgt los van de muziek.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ik blijf het raar vinden dit soort dingen te doen met albums die allang uit zijn en iedereen wss al geluisterd heeft. Al viel dat bij QOTSA nog wel mee
Jackson C. Frankquote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het juist ook wel leuk om een keer met hele oude platen te doen maar dan niet de doodgedraaide klassiekers.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef WoD het volgende:
Was na de topper The Lost Art of Keeping a Secret iets anders gaan doen maar ben er de volgende sessie weer bij.
Als het de 19de word is er nog genoeg tijd om iets uit te zoeken toch misschien dat er inderdaad iets leuks op de Luisterpaal staat dan inderdaad!
Erg grootte liefhebber van The Knife zelfs en album al vaak aantal keer geluisterd.quote:
Ah de consensus is dus richting de nieuwe releasesquote:Op zondag 9 juni 2013 23:06 schreef WoD het volgende:
[..]
Erg grootte liefhebber van The Knife zelfs en album al vaak aantal keer geluisterd.
Maar een nieuwe release spreekt me bij een luistersessie als deze meer aan.
Het is pas over 10 dagen. Dus niet aanstaande woensdag.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:51 schreef Gehenna het volgende:
Ah tof, aanstaande woensdag doe ik ook mee![]()
Goede keuze alvast, The Knife
Duurt lang!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is pas over 10 dagen. Dus niet aanstaande woensdag.
Oh die zou ik wel willenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:18 schreef Darkestrah het volgende:
Yeezus in de wachtrij zetten, of zijn er iets te weinig Kanye West-fans hier? RYM zegt 3.73 op het moment.
Doen! Alleen al omdat Norrage dan tenminste één keer het album volledig luistertquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:18 schreef Darkestrah het volgende:
Yeezus in de wachtrij zetten, of zijn er iets te weinig Kanye West-fans hier? RYM zegt 3.73 op het moment.
Ik heb hem al afgeluisterdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Doen! Alleen al omdat Norrage dan tenminste één keer het album volledig luistert
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:03 schreef Darkestrah het volgende:
Hoezo TT fout? Er staat toch gewoon dat het morgen is?
Blijkbaar moet je echt even verkoeling zoeken, want ik weet ook niet welke post je bedoelt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh ik lees jouw post bovenaan deze pagina en dacht dat je dat vandaag postte
Het is warm
Dezequote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is pas over 10 dagen. Dus niet aanstaande woensdag.
Je zou de TT nog een keer kunnen lezen.quote:
Hehe. Dit wordt leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
The Knife, komt ook naar Pukkelpop, is dus wel interessant voor mij om te luisteren, het enige nummer dat ik ken is Heartbeats. We zullen zien.
Ik zit op mobiel en kan niet verder lezen dan MUZ Luistersessie The Knife Shak....quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je zou de TT nog een keer kunnen lezen.
En dan vind ik die cover van Jose Gonzalez mooierquote:
[MUZ luistersessie] The Knife - Shaking the habitual wo 19-06-2013 21hquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef neohu het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel en kan niet verder lezen dan MUZ Luistersessie The Knife Shak....
Ah merci! ik ga proberen dit te halen, lijkt me erg tof!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan vind ik die cover van Jose Gonzalez mooier
[..]
[MUZ luistersessie] The Knife - Shaking the habitual wo 19-06-2013 21h
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben er niet bij, ga al naar een live opgevoerde luistersessie.
je moet niets natuurlijkquote:
ja maar nog niet integraal... alleen maar op shuffle.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Gehenna het volgende:
Had je 'm al eens geluisterd inmiddels BB?
maar op een of ander ook wel een stukje minder danquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Gehenna het volgende:
ja klopt daar heeft ze wel aardig wat van weg, haar uitspraak klinkt ook behoorlijk niet-engels
Ik nu zelfs nog, ben ondertussen aan het Matlab'enquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook wel eens problemen die moeilijk op te lossen zijn...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik nu zelfs nog, ben ondertussen aan het Matlab'en
Ik heb een UT (lees: gratis) licentiequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar moet ik toch eens aan... maar dat pakket is zo duur.
Beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb een UT (lees: gratis) licentie
Ik zeg doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Gehenna het volgende:
misschien moet ik toch maar promoveren hierna, kan ik tenminste Matlab gratis blijven gebruiken
Er zitten in de nummer veel coil achtige geluidjes maar dan met een pompende beat eronderquote:
Ik ken hun vorige werk niet zo, ik vind dit wel prettige fiets muziekquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik denk dat bij dit nummer wel aardig wat fans van Heartbeats zijn afgehaakt ;P
quote:
Heartbeats was een beetje een hun hitje, iig de cover versie van José Gonzalesquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ken hun vorige werk niet zo, ik vind dit wel prettige fiets muziek
Je hebt gewoon teveel noise geluisterdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch blijf ik de noise in dit nummer te gladjes vinden klinken, het lijkt alsof ze overal gewoon een beetje whitenoise bijgemixt hebben.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel noise geluisterd
geamplificeerde glasscherven 4 lifequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nee geprobeerd zelf te maken, en dan kom ik altijd uit op een beetje white noise erbij mixen... computers zijn lang niet zo goed in ruis maken dan analoge apparatuur.
quote:
A charry on top is the knife's every rose has a thornequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gehenna het volgende:
ah hij wordt straks wel leukermeer een ballad deze
white dove.. fly with the windquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
the knife's every rose has a thorne
En daarna iets met koffiequote:
quote:
quote:
Dit zijn een beetje oude dromen die nog vervult moeten worden ofzoquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
een waterhoen lijkt internet te zeggen...
quote:Any of several short-billed birds of the family Rallidae, such as the corncrake
Dit is precies van mijn huis naar mn werk fietsen.. heb hem al meerdere keren helemaal gehoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
Verder weinig mis met dit nummer, maar ik moet wel bekennen dat ik 'm vrij vaak skip als ik in de trein zit te luisteren
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Gehenna het volgende:
aan het einde van cd1 klopt zo'n nummer wel aardig, maar ik luister 'm tot nu alleen maar digitaal, dan is het wel een beetje een dooddoener
hehe ik heb inmiddels ook een playlistje gemaakt met nummers van rond de 20minquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is precies van mijn huis naar mn werk fietsen.. heb hem al meerdere keren helemaal gehoord
ik heb weinig met dierensex...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je goed luistert hoor je 2 crakes intiem hun dromen realiseren
Wie had het over seksquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Gehenna het volgende:
oh ik dacht dat dieren alleen aan eten en voortplanten dachten
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat en dammen.. vooral herten natuurlijk.
De jovink treinquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef Gehenna het volgende:
Helemaal als je in de Jovink-trein zit natuurlijk
ja tussen Mariënberg en Almelo, die maakt iets meer lawaai dan de Daniël Lohues trein tussen Zwolle en Emmenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja tussen Mariënberg en Almelo, die maakt iets meer lawaai dan de Daniël Lohues trein tussen Zwolle en Emmen
ik zag laatst de Joran van de Sloot vastzittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
laatst zag ik de herman brood aan de harry muskee vast zitten
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik zag laatst de Joran van de Sloot vastzitten
Stichting Martijn had toch ook ergens een modeltreintje rijden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef Bosbeetle het volgende:
de warchild trein snap ik niet... trouwens.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze hebben wel fijn bongo achtig drumgeluid in veel tracks.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Gehenna het volgende:
Oh op dit moment is er ook een 360˚ stream bezig van Sigur Rós
nouja die zie ik zondag al in 360˚
Vooral doen, wel kijken of je alles hebt de helft is 'verborgen'quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Gehenna het volgende:
oh ik heb 'm nu wel op de pc, maar nog steeds niet geluisterd
Lijkt me strek, veel dingen verbleken bij Tony van Heemschutquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit is bijna net zo goed als tony van heemschut die met stoelen schuift
De nummers zijn wel erg lang, dus ik denk dat dat er wel bij op zitquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral doen, wel kijken of je alles hebt de helft is 'verborgen'
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
het einde van dit nummer is gespeeld op een flaterfoon
kan best hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef neohu het volgende:
Nu inhaken heeft natuurlijk niet meer zoveel zin
jewel, networking 5:00quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef neohu het volgende:
Nu inhaken heeft natuurlijk niet meer zoveel zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |