Drum monotonousquote:
Doe niet zo belangrijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:29 schreef Darkestrah het volgende:
Woensdag ben ik vaak nog lastminute bezig voor Incubate.
neequote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef Norrage het volgende:
Je kan dit toch ook best in de trein doen trouwens? Via je telefoon?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef Darkestrah het volgende:
Hmm, bij die standaard poll-maker kun je volgens mij maar 1 keuze maken.
stuurbaard bakkebaard, lucretia dalt, ceramic dogquote:
je kunt gewoon 1 album noemen als die het wordt noemen we daarna welke we erbij doen. Ik vind 2 albums wel een tof aantalquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je zou in dit geval maar 1 album kunnen kiezen die je zou willen luisteren, niet meerdere.
The Knife en David Bowie vind ik goed. Nick Cave heb ik al aardig wat geluisterd en Sabbath.. hmm.. zou ook nog kunnen.quote:
Is prima te doen...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
Shaking the Habitual is wel een lange zit hè, ruim anderhalf uur.
Wel een mooi contrast met Silent Shout, die we daarna kunnen draaien. Maar ik mijn hersenen veranderen na een half uur luisteren wel al snel in een pulserende bloedprop.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
Shaking the Habitual is wel een lange zit hè, ruim anderhalf uur.
we kunnen het ook gewoon net zo doen als nu.. gewoon dan bepalenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sure, maar hou het dan bij 1 album die avond.
Kan natuurlijk ook. The Knife dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we kunnen het ook gewoon net zo doen als nu.. gewoon dan bepalen
Prima wanneer?quote:
21hquote:
Wat zou jij voorstellen?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ik blijf het raar vinden dit soort dingen te doen met albums die allang uit zijn en iedereen wss al geluisterd heeft. Al viel dat bij QOTSA nog wel mee
Hoezo het is gewoon anders als je het tegelijk doet omdat je dan wat over de muziek kunt zeggen die iedereen dan hoort. Dan krijg je hele andere discussies dan je krijgt los van de muziek.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ik blijf het raar vinden dit soort dingen te doen met albums die allang uit zijn en iedereen wss al geluisterd heeft. Al viel dat bij QOTSA nog wel mee
Jackson C. Frankquote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het juist ook wel leuk om een keer met hele oude platen te doen maar dan niet de doodgedraaide klassiekers.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef WoD het volgende:
Was na de topper The Lost Art of Keeping a Secret iets anders gaan doen maar ben er de volgende sessie weer bij.
Als het de 19de word is er nog genoeg tijd om iets uit te zoeken toch misschien dat er inderdaad iets leuks op de Luisterpaal staat dan inderdaad!
Erg grootte liefhebber van The Knife zelfs en album al vaak aantal keer geluisterd.quote:
Ah de consensus is dus richting de nieuwe releasesquote:Op zondag 9 juni 2013 23:06 schreef WoD het volgende:
[..]
Erg grootte liefhebber van The Knife zelfs en album al vaak aantal keer geluisterd.
Maar een nieuwe release spreekt me bij een luistersessie als deze meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |