Ik nu zelfs nog, ben ondertussen aan het Matlab'enquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ook wel eens problemen die moeilijk op te lossen zijn...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik nu zelfs nog, ben ondertussen aan het Matlab'en
Ik heb een UT (lees: gratis) licentiequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar moet ik toch eens aan... maar dat pakket is zo duur.
Beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb een UT (lees: gratis) licentie
Ik zeg doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Gehenna het volgende:
misschien moet ik toch maar promoveren hierna, kan ik tenminste Matlab gratis blijven gebruiken
Er zitten in de nummer veel coil achtige geluidjes maar dan met een pompende beat eronderquote:
Ik ken hun vorige werk niet zo, ik vind dit wel prettige fiets muziekquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Gehenna het volgende:
Ik denk dat bij dit nummer wel aardig wat fans van Heartbeats zijn afgehaakt ;P
quote:
Heartbeats was een beetje een hun hitje, iig de cover versie van José Gonzalesquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ken hun vorige werk niet zo, ik vind dit wel prettige fiets muziek
Je hebt gewoon teveel noise geluisterdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch blijf ik de noise in dit nummer te gladjes vinden klinken, het lijkt alsof ze overal gewoon een beetje whitenoise bijgemixt hebben.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel noise geluisterd
geamplificeerde glasscherven 4 lifequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nee geprobeerd zelf te maken, en dan kom ik altijd uit op een beetje white noise erbij mixen... computers zijn lang niet zo goed in ruis maken dan analoge apparatuur.
quote:
A charry on top is the knife's every rose has a thornequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Gehenna het volgende:
ah hij wordt straks wel leukermeer een ballad deze
white dove.. fly with the windquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
the knife's every rose has a thorne
En daarna iets met koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |