Impressiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
Streamhunter en Wiziwig hebben ook streams. en kunnen ook wel in de OP.
Held.quote:
Nee dat kan niet, want je bent verplicht 1x te wisselen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er een coureur ooit een 0-stop race gereden? Kan Di Resta dat proberen?
Beide compounds verplicht, kan niet meer. Kon voorheen ook niet, want tanken was nodig (en sneller).quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er een coureur ooit een 0-stop race gereden? Kan Di Resta dat proberen?
Nee, hij zal naar de andere banden moeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er een coureur ooit een 0-stop race gereden? Kan Di Resta dat proberen?
Ja. Mika Salo.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er een coureur ooit een 0-stop race gereden? Kan Di Resta dat proberen?
Vroeger niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want je bent verplicht 1x te wisselen.
Monaco '97quote:
En dat valt je pas na 7 jaar op?quote:
Salo monaco 1997quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er een coureur ooit een 0-stop race gereden? Kan Di Resta dat proberen?
Nee, maar ik antwoordde dan ook op de 2de vraag of Di Resta dat kon doenquote:
Behalve bij regenracequote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, hij zal naar de andere banden moeten.
97.quote:
Goede vervanger van Massa... Maar hij zal eerst naar Mclaren of Mercedes gp gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel je eens voor hoe briljant Di Resta zou zijn in een Ferrari of Red Bull. Hij krijgt niet genoeg krediet voor zijn prestatie.
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 21:15:06GP Canada: Di Resta kan P7 houden als hij nu stopt. wil zo kort mogelijk op de ssoft rijden. knap hoor reageer retweet
Hahaquote:
Dan hoop ik voor hem dat er geen SC tussendoor gaat komen.....quote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Wedden dat Di Resta pas in de laatste ronden gaat pitten.
Hoe is het toch mogelijk, ze hebben toch zoooooveel waardevolle info gehaald uit die test met Pirelliquote:
Ja maar dat opwegen tegen een zeer slechte optionband die echt niet vooruit te branden is, kijk naar grosjean bijvoorbeeld, die is weer teruggegaan naar de primes.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat er geen SC tussendoor gaat komen.....
Bewijst gelijk dat ze er geen voordeel aan hebben gehad.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk, ze hebben toch zoooooveel waardevolle info gehaald uit die test met Pirelli
Ik denk dat iedereen het wel doorheeft nu.......quote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante race voor Di Resta, een masterclass voor hoe je F1 moet rijden.
Behalve Giedoquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel doorheeft nu.......
Wil een kimi'tje doenquote:
negeren van blauwe vlaggen met Hamilton.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef Dimauro het volgende:
[..]
terecht kostte hamilton gewoon zijn sector 1 tijd hoor
ja wel zonde, als die goed is toch smaakmakerquote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietBeetje dom van Sutil om deze fout te maken.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er naar toe is één, er voorbij is twee!
quote:
Sneuneus.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie niet? reed al f1 toen jij je luiers volscheet
ook geen fan van Nadal ?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Gort het volgende:
[..]
Sneuneus.
Spanjaarden en sport, ik weet niet of het iets met de 80-jarige oorlog van doen heeft, maar ik blief die combinatie niet
oorlogen van veel te lang gelden betrekking bij sport in het hedenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Gort het volgende:
[..]
Sneuneus.
Spanjaarden en sport, ik weet niet of het iets met de 80-jarige oorlog van doen heeft, maar ik blief die combinatie niet
racistquote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Gort het volgende:
[..]
Sneuneus.
Spanjaarden en sport, ik weet niet of het iets met de 80-jarige oorlog van doen heeft, maar ik blief die combinatie niet
Eensquote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
drs moet verboden worden ze moeten er voor werken als ze er voorbij willen
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
oorlogen van veel te lang gelden betrekking bij sport in het heden
quote:
Inderdaad. KERS is veel eerlijker.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
drs moet verboden worden ze moeten er voor werken als ze er voorbij willen
Alsof Alonso er zo makkelijk voorbij kwam. Hij moest er echt wel voor werken hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
drs moet verboden worden ze moeten er voor werken als ze er voorbij willen
Gaan ze ook niet meer doen in die laatste ronden.quote:
Dat doen ze niet meer, sinds Monaco 2011.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet echt, want dan rijden ze de race uit onder de SC.
welnee sprintje tot de vlag danquote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet echt, want dan rijden ze de race uit onder de SC.
Hoezo voor Alonso?quote:
11 en 12quote:
Nog erger geen puntenquote:
Bandjes zijn veel ouder hequote:Op zondag 9 juni 2013 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:
KimiWat een prutser, zelfs Massa is sneller
Post-icon niet gezienquote:
nee race niet, uitslag welquote:
Juist niet, want Vettel heeft gewonnenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Succes met het offeren van je laptop. Helaas.
Een vieze nasmaak mssquote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef zoem het volgende:
Vettel ijzersterk![]()
Di Resta erg goed
Sutil en Giedo de smaakmakers?
2011 was we; beter hoor, maar toen was de RB ook beterquote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef Columbiafan het volgende:
Saai race misschien, maar Vettel wel weer foutloos, rijdt z'n beste seizoen ooit tot dusverre zo te zien
Als je nou je laptop aan de goden had geofferd was dit wellicht niet gebeurd.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist niet, want Vettel heeft gewonnen
Dan heb ik het verkeerd onthouden.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist niet, want Vettel heeft gewonnen
Nieuw plan?twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 21:36:52GP Canada: zo!!! ff bakkie en vingers relaxen. Hoop voor GP Silversone nws te hebben over nieuw plan. #niksvragenaub reageer retweet
Hij is in bespreking om toch verslag te doen van locatiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
Nieuw plan?twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 21:36:52GP Canada: zo!!! ff bakkie en vingers relaxen. Hoop voor GP Silversone nws te hebben over nieuw plan. #niksvragenaub reageer retweet
Als vervanger van David Coulthard.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Hij is in bespreking om toch verslag te doen van locatie
Ja omdat die niet met Eddy op kan schietenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als vervanger van David Coulthard.
Mooi,ik vond die interviews altijd goedquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Hij is in bespreking om toch verslag te doen van locatie
niemand kan met eddy opschietenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Ja omdat die niet met Eddy op kan schieten
Welja, hij heeft dit seizoen het maximale uit de wagen gehaald in zo wat elke race lijkt me (Alonso wordt daar steeds voor geroemd dus dit verdient ook een pluim)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2011 was we; beter hoor, maar toen was de RB ook beter
Aan de andere kant: geen enkel team had problemen met de banden vandaag. Deze race is wellicht niet 100% representatief.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
Mercedes heeft toch echt wat gevonden met die test hoor, zo hard als eerst vallen ze niet meer terug.
Nou nee, de slijtage was veel hoger dan verwacht met de zachte banden.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Aan de andere kant: geen enkel team had problemen met de banden vandaag. Deze race is wellicht niet 100% representatief.
De mediums sleten niet erg hard iig, daar werd het meest mee gereden vandaag.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, de slijtage was veel hoger dan verwacht met de zachte banden.
Daarom werd er meer dan 20 ronden op gereden? Gewoon geen slijtage vandaag.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, de slijtage was veel hoger dan verwacht met de zachte banden.
Dat was vooraf dus niet verwacht, er werd juist gezegd dat iedereen zoveel mogelijk op de supersofts zou rijden omdat die het ook wel vol zouden kunnen houden. Nou niet dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef zoem het volgende:
De mediums sleten niet erg hard iig, daar werd het meest mee gereden vandaag.
Rosberg ging anders niet best hoor, het was vooral de verdienste van Lewis vandaag + slijtage op Montreal is laag.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Fir3fly het volgende:
Mercedes heeft toch echt wat gevonden met die test hoor, zo hard als eerst vallen ze niet meer terug.
Toreadorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze tijdens die ceremonie draaien?
hij kleedt zich ook als een klein meisje normaal gesproken, nu heeft ie ineens een pak...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
praat normaal, eddy, niet als een klein meisje
Eddy is baasquote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
praat normaal, eddy, niet als een klein meisje
hwahahquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tieten houden 'm wel onder de duim
[ afbeelding ]
Fanboy.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef Nober het volgende:
Vettel![]()
Alonso
Hamilton
Webber
Rosberg![]()
Vergne
Di Resta
Massa
Räikkönen![]()
Sutil
McLaren
Van der Garde
Hoe? Het geeft gewoon precies weer hoe ze hebben gepresteerd vandaag.quote:
Van Alonso zeker.quote:
Nee Ferrari in t algemeen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Alonso zeker.
Maar die Sutil wil inhalen in een bocht waar je amper alleen doorheen komt, wat een mafkees is dat en dan ook nog blauwe vlaggen negeren.
Had ik toch meer van verwachtquote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee Ferrari in t algemeen.
Maar geeft niet weer hoe iedereen gepresteerd heeft...
En je vergeet Bottas
Massa kan mij niets schelen, snap ook niet waarom hij al zolang bij Ferrari rijdt. Vettel ook weer geluk met het raken van de muur, alle andere coureurs zouden zijn uitgevallen maar Vettel niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee Ferrari in t algemeen.
Maar geeft niet weer hoe iedereen gepresteerd heeft...
En je vergeet Bottas
twitter:wtf1couk twitterde op zondag 09-06-2013 om 22:08:24A home win for Justin Bieber at the Canadian Grand Prix #F1 http://t.co/ISYCAEeEza reageer retweet
Die gebruiken ze (nog) nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wrm moest Pirelli betere banden maken?
Zodat Mercedes stiekem een test kon gaan doen met hun auto zodat ze in Monaco 1 en 4 werden en vandaag 3 en 5.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wrm moest Pirelli betere banden maken?
Zonder die test waren ze dat ook geworden.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodat Mercedes stiekem een test kon gaan doen met hun auto zodat ze in Monaco 1 en 4 werden en vandaag 3 en 5.
Dan hadden ze die test ook niet hoeven doen, als dat zo was.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zonder die test waren ze dat ook geworden.
Data vergaren voor de toekomst heb je idd niks aanquote:Op zondag 9 juni 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan hadden ze die test ook niet hoeven doen, als dat zo was.
De mensen die werken bij Mercedes hebben geen info gekregen. Dat is al meerdere malen gezegd.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Data vergaren voor de toekomst heb je idd niks aan
Ze hoefden niet, maar ze mochten wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan hadden ze die test ook niet hoeven doen, als dat zo was.
Alsof ze zelf geen data uit die wagen kunnen halen als ze er een computer op inpluggen. Ik denk dat de Pirelli mannen Mercedes harder nodig heeft gehad voor data te bekomen dan andersom.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De mensen die werken bij Mercedes hebben geen info gekregen. Dat is al meerdere malen gezegd.
Coureurs voelen echt wel aan hoe die banden werken hoor, dus het kan ze in de toekomst wel een klein voordeel opleveren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De mensen die werken bij Mercedes hebben geen info gekregen. Dat is al meerdere malen gezegd.
Echt niet. Op elke baan gedragen de banden zich anders. De banden van nu en Silverstone zijn verschillend. Dus ik weet niet hoe ze daarvan hebben geprofoteerd.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Coureurs voelen echt wel aan hoe die banden werken hoor, dus het kan ze in de toekomst wel een klein voordeel opleveren.
Coureurs voelen echt wel aan of een band snel opwarmt en hoe het zit met slijtage in bepaalde bochten,op Catalunya heb je alle variaties aan bochten dus dat kunnen ze prima vergelijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Echt niet. Op elke baan gedragen de banden zich anders. De banden van nu en Silverstone zijn verschillend. Dus ik weet niet hoe ze daarvan hebben geprofoteerd.
Die gasten voelen al als er 'n verschil in die band zit van 0.3 bar. Wat zouden ze dat dan niet voelen als ze een nieuwe soort band op die wagen hebben stekenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Echt niet. Op elke baan gedragen de banden zich anders.
Nu hebben ze er misschien nog geen profijt van, maar dat kán (ik zeg kan) er wel nog van komen. Maar het is helemaal niet zeker of Pirelli überhaupt wel andere banden mag inzetten nog dit jaar.quote:De banden van nu en Silverstone zijn verschillend. Dus ik weet niet hoe ze daarvan hebben geprofoteerd.
Dat weet je niet, ze hebben bij die test ook nieuwe vleugels op de wagen gezet waardoor die getest en al in Monaco te gebruiken waren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zonder die test waren ze dat ook geworden.
Volgens mij Ha-mil-ton.. is een Brit en Canada is ook Brits grondgebied...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Breaker.Faker het volgende:
het mooiste vondt ik nog toen Eddie Jordan een interview gaf aan Vettel op dehet podium. Op de achtergrond hoorde je hoop boe geroep en ze zongen door ik weet niet wat maar het was allebei niet meer te verstaan.
http://wetten.overheid.nl(...)9-06-2013#Hoofdstuk3quote:Artikel 3.13
In televisieprogramma’s die bestaan uit het verslag van een evenement worden alleen reclame- of telewinkelboodschappen opgenomen tijdens de in het evenement voorkomende gebruikelijke pauzes of tussen de daarin voorkomende gebruikelijke zelfstandige onderdelen.
't waren wel kutmomenten om naar de reclame te gaan inderdaad, midden tijdens prachtige inhaalmomenten zonder enige warschuwing vooraf.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mediawet 2008:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)9-06-2013#Hoofdstuk3
Hoe denkt Veronica hiermee weg te gaan komen?Misschien de boete al ingecalculeerd in de berekening van de kosten?
Edit: mailtje gestuurd naar het Commissariaat voor de Media met wat vragen. Ben benieuwd.
quote:Dode op circuit Montreal na ongeval met kraanwagen
Een baanmedewerker van de Canadese Grand Prix is om het leven gekomen nadat hij was overreden door een kraanwagen die een uit de baan geraakte auto van het circuit takelde. Dat heeft de organisatie van de zondag in Montreal verreden Formule 1-race meegedeeld.
De man geleidde de wagen van Esteban Gutierrez (Sauber), die vier ronden voor het einde naast het circuit was beland. Terwijl de wagen in de lucht hing, struikelde de steward en belandde voor een van de wielen van de kraanwagen. De chauffeur kon hem niet zien en reed over hem heen.
De baanmedewerker overleed nadat hij per helikopter naar het ziekenhuis was gebracht.
Bron: Volkskrant
Whut? Hoezo, daarom bleef geel zolang hangen dus.quote:
Kort daarna kreeg je nog Melbourne 2001 waar een Marshall geraakt werd door onderdelen van de BAR van Villeneuve.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut? Hoezo, daarom bleef geel zolang hangen dus.
Altijd naar dit. Vrijwillig meewerken aan een feest en niet meer thuis komen. De eerste sinds dat freak accident met De La Rosa in Monza?
Klopt zie ik. Die vliegbeurt schoot nog door mijn hoofd, maar dacht even dat die daarna was..quote:Op maandag 10 juni 2013 08:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kort daarna kreeg je nog Melbourne 2001 waar een Marshall geraakt werd door onderdelen van de BAR van Villeneuve.
Hoe vervelend het ook is, dit kan overal gebeuren. Gewoon een naar ongeluk, maar het heeft niks met de veiligheid van de F1 te maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut? Hoezo, daarom bleef geel zolang hangen dus.
Altijd naar dit. Vrijwillig meewerken aan een feest en niet meer thuis komen. De eerste sinds dat freak accident met De La Rosa in Monza?
Jup.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook is, dit kan overal gebeuren. Gewoon een naar ongeluk, maar het heeft niks met de veiligheid van de F1 te maken.
Nop, gebeurde na de race. Man liep met z'n rug naar achter om de sauber te controleren, is gestruikeld en onder de wielen van de Manitou gekomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whut? Hoezo, daarom bleef geel zolang hangen dus.
Altijd naar dit. Vrijwillig meewerken aan een feest en niet meer thuis komen. De eerste sinds dat freak accident met De La Rosa in Monza?
Hij liet zijn walkie talkie vallen en struikelde bij het oprapen, toen reed die tractor over hem heenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nop, gebeurde na de race. Man liep met z'n rug naar achter om de sauber te controleren, is gestruikeld en onder de wielen van de Manitou gekomen.
http://www.fia.com/news/canadian-grand-prix-announcementquote:The FIA is sad to announce the death of a Formula 1 Grand Prix du Canada circuit worker, at 6:02 pm.
The worker, a member of the Automobile Club de l’Île Notre Dame, was the victim of an unfortunate accident that occurred at the end of this afternoon’s Formula 1 Grand Prix du Canada. The worker was helping to recover a car which had stopped during the race. The recovery vehicle had lifted the car to return it to the pits and while doing this the worker dropped his radio and attempted to pick it up. As he did this, he stumbled and was hit and run over by the recovery vehicle.
The worker was transported via helicopter to Sacre-Coeur Hospital where he was treated by the traumatology department of Dr Ronald Denis, Deputy Chief Medical Officer and Dr Jacques Bouchard, Chief Medical Officer of the Grand Prix. Unfortunately, the worker succumbed to his injuries at the hospital.
The FIA, l’Automobile Club de l’Île Notre-Dame and the Formula 1 Grand Prix du Canada want to communicate their deepest condolences to the family and friends of the victim. The identity of the worker cannot be revealed at this time.
twitter:f1enigma twitterde op maandag 10-06-2013 om 12:12:36#F1 Pirelli's new tyres will not race in the British Grand Prix http://t.co/eJREA9gI6f via @autosportnews reageer retweet
Als ik me goed herinner kreeg hij een melding van zijn team dat hij er min of meer achter moest blijven. Ik denk dat ze de Merceces op strategy/tire wear wilden pakken later, maar dat bleek anders te lopen toen Alonso er achter zat.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef Nober het volgende:
Is het al wel bekend waarom Webber pas Rosberg voorbij wilde toen hij Alonso in zijn spiegel zag?
Dat filmpje doet het al niet meer. Beetje jammer dat de FOM rechten claimt op een tragisch item als dit. Ze willen vast geen precedent scheppen. Ach ja, het is al erg genoeg.quote:
twitter:F1Lite twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:05:27Mark Webber has labelled Giedo van der Garde “a pay driver with no mirrors” after the pair collided during last weekend's Canadian GP. #F1 reageer retweet
Wat een zeikwijf, al zijn er blauwe vlaggen dan moet je nog steeds oppassen. En hij had toch schade?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1Lite twitterde op woensdag 12-06-2013 om 09:05:27Mark Webber has labelled Giedo van der Garde “a pay driver with no mirrors” after the pair collided during last weekend's Canadian GP. #F1 reageer retweet
Hij heeft toch gewoon gelijk? Van der Garde is een pay-driver en hij keek niet in zijn spiegels. Bovendien heeft hij niet één maar twee lappende wagens schade bezorgd. Hij mag van geluk spreken dat hij volgende race nog mag starten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf, al zijn er blauwe vlaggen dan moet je nog steeds oppassen. En hij had toch schade?
Was niet de eerste keer dat hij bonje heeft met een caterham.
Gelijk heeft ie, maar achterblijvers rijden ook hun race. Als hij eraf geknikkerd was gaf ik hem gelijk maar nu reageert hij vreselijk overdreven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Van der Garde is een pay-driver en hij keek niet in zijn spiegels. Bovendien heeft hij niet één maar twee lappende wagens schade bezorgd. Hij mag van geluk spreken dat hij volgende race nog mag starten.
Die tweede was Hulkenbergs eigen schuld, die ging te vroeg terug naar de racelijn, waar Giedo nog reed. Zelfde als met Hamilton en Kobayashi in 2011 op Spa en Hamilton gaf toe dat hij fout was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Van der Garde is een pay-driver en hij keek niet in zijn spiegels. Bovendien heeft hij niet één maar twee lappende wagens schade bezorgd. Hij mag van geluk spreken dat hij volgende race nog mag starten.
Als ik me dat goed herinner reden zij op het rechte stuk tegen de achterblijver aan omdat ze onnodig te vroeg teruggingen naar de ideale lijn. Hulkenberg moest terug omdat de chicane eraan kwam. Vd Garde moet als achterblijver hem die ruimte geven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die tweede was Hulkenbergs eigen schuld, die ging te vroeg terug naar de racelijn, waar Giedo nog reed. Zelfde als met Hamilton en Kobayashi in 2011 op Spa en Hamilton gaf toe dat hij fout was.
Goed dat de regels aangescherpt zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef Wombcat het volgende:
Ach, vroeger had je De Cesaris, van hem ging de grap rond dat hij het niet zou merken als je zijn spiegels eraf haalde. Arnoux stond er ook om bekend dat hij geen rekening hield met wagens die hem op een ronde zetten.
Het idee is dan ook dat achterblijvers de voorliggers helemaal niet of toch zo min mogelijk ophouden. Hun race is nou eenmaal ondergeschikt omdat ze op een rondje gezet worden.quote:Natuurlijk heeft Webber wel een punt, maar het is wmb wel erg overdreven hoe er tegenwoordig wordt gedacht dat een wagen die gelapt wordt maar in het luchtledige moet verdwijnen. Zodra ze één bocht worden opgehouden beginnen ze al te mekkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |