Impressiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef sasquatsch het volgende:
Streamhunter en Wiziwig hebben ook streams. en kunnen ook wel in de OP.
Held.quote:
Nee dat kan niet, want je bent verplicht 1x te wisselen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er een coureur ooit een 0-stop race gereden? Kan Di Resta dat proberen?
Beide compounds verplicht, kan niet meer. Kon voorheen ook niet, want tanken was nodig (en sneller).quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, hij zal naar de andere banden moeten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja. Mika Salo.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Vroeger niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want je bent verplicht 1x te wisselen.
Monaco '97quote:
En dat valt je pas na 7 jaar op?quote:
Salo monaco 1997quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, maar ik antwoordde dan ook op de 2de vraag of Di Resta dat kon doenquote:
Behalve bij regenracequote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, hij zal naar de andere banden moeten.
97.quote:
Goede vervanger van Massa... Maar hij zal eerst naar Mclaren of Mercedes gp gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Stel je eens voor hoe briljant Di Resta zou zijn in een Ferrari of Red Bull. Hij krijgt niet genoeg krediet voor zijn prestatie.
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 09-06-2013 om 21:15:06GP Canada: Di Resta kan P7 houden als hij nu stopt. wil zo kort mogelijk op de ssoft rijden. knap hoor reageer retweet
Hahaquote:
Dan hoop ik voor hem dat er geen SC tussendoor gaat komen.....quote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Wedden dat Di Resta pas in de laatste ronden gaat pitten.
Hoe is het toch mogelijk, ze hebben toch zoooooveel waardevolle info gehaald uit die test met Pirelliquote:
Ja maar dat opwegen tegen een zeer slechte optionband die echt niet vooruit te branden is, kijk naar grosjean bijvoorbeeld, die is weer teruggegaan naar de primes.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat er geen SC tussendoor gaat komen.....
Bewijst gelijk dat ze er geen voordeel aan hebben gehad.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk, ze hebben toch zoooooveel waardevolle info gehaald uit die test met Pirelli
Ik denk dat iedereen het wel doorheeft nu.......quote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Briljante race voor Di Resta, een masterclass voor hoe je F1 moet rijden.
Behalve Giedoquote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel doorheeft nu.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |