quote:
Sneuneus.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie niet? reed al f1 toen jij je luiers volscheet
ook geen fan van Nadal ?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Gort het volgende:
[..]
Sneuneus.
Spanjaarden en sport, ik weet niet of het iets met de 80-jarige oorlog van doen heeft, maar ik blief die combinatie niet
oorlogen van veel te lang gelden betrekking bij sport in het hedenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Gort het volgende:
[..]
Sneuneus.
Spanjaarden en sport, ik weet niet of het iets met de 80-jarige oorlog van doen heeft, maar ik blief die combinatie niet
racistquote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef Gort het volgende:
[..]
Sneuneus.
Eensquote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
drs moet verboden worden ze moeten er voor werken als ze er voorbij willen
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
oorlogen van veel te lang gelden betrekking bij sport in het heden
quote:
Inderdaad. KERS is veel eerlijker.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alsof Alonso er zo makkelijk voorbij kwam. Hij moest er echt wel voor werken hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gaan ze ook niet meer doen in die laatste ronden.quote:
Dat doen ze niet meer, sinds Monaco 2011.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet echt, want dan rijden ze de race uit onder de SC.
welnee sprintje tot de vlag danquote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef zoem het volgende:
[..]
Niet echt, want dan rijden ze de race uit onder de SC.
Hoezo voor Alonso?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |