Of bruin.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van achteren staat gelijk aan rood. Goede beslissing dus.
Doodstraf ook meteen maar weer invoeren?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rood lijkt me te licht. Voor het leven schorsen.
Met studio-analyse voor Ronald de Boer...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ineens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
gevangenis inquote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rood lijkt me te licht. Voor het leven schorsen.
Dan komt de Schipper naast God himself naar Israël.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ineens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Oase van democratie in een woestijn van onderdrukking en terreur. En lekkere wijven.
Als Spanje van Nederland wint, dan zijn er 3 ploegen met 6 punten.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaan we nog. Onderling resultaat tegen Duitsland toch?
halfuur in een kamer bij bernardoquote:
oh zo nevermindquote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Spanje van Nederland wint, dan zijn er 3 ploegen met 6 punten.
Nee dat was 3 jaar geledenquote:
Volgens mij heb ik die wel aan de bal gezien.quote:
Zij maken zich schudig aan staatsterreur en onderdrukking, en erger....quote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Oase van democratie in een woestijn van onderdrukking en terreur. En lekkere wijven.
Hebben ze in Libanon en Jordanie ook. Dat laatstequote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had al ge-editquote:Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland, Spanje, Duitsland.
Ik ga er van uit dat Duitsland van Rusland wint
Nu niet meer denk ik. Zo'n kans moet er in.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Kut was hij maar geblesseerd.. nu wil Brands hem nog kopen
Was hij al.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Maher speelt te goedZo wordt hij nog onbetaalbaar voor Ajax.
![]()
Hij speelt zo goed dat de tegenstander een doodschop moet geven om hem te stoppen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Maher
Ik heb hem in de eerste helft anders helemaal niet gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |