Die kleine harige natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zoek de allerleukste:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Heeft iemand deze gekocht, of wil iemand hem voor mij kopen. Wat ik al zei ik mag geen paypal, maar kan wel geld naar je overmaken, heb wat boeken van mij zelf verkocht via mpquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef dapmar het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)y?ref=shop_home_feat deze bedoel ik
Een of 2 lusjes... de steken kan ik nu wel allemaal maken, herken ze ook steeds beter. Maar dit vond ik even een twijfel gevalletje hihihi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:14 schreef trui het volgende:
het lijkt me wel dat dat in een lusje van de steek moet ja. waar anders in?
Ah ok!!;)quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:21 schreef trui het volgende:
oh, dat is volgens mij een beetje persoonlijk, wat je daar kiest. Eén kan prima hoor.
Oh die is wel leuk zeg!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:18 schreef Dottey het volgende:
ik had de beer en het nijlpaard al gezien.. maar nu ook een olifantje![]()
Zou het patroon ook uit200 pagina;s bestaan?
http://www.ravelry.com/pa(...)ower-crochet-pattern
Die is inderdaad bijzonder geweldig!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind de kikker nog geweldiger
Die heb ik gekocht, pagina of 40 geloof ik
nou das een koopjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk. En voor slechts 155 dollar is ie voor jou!
Ik heb wel eens een eendje gemaakt met dmc. Maar zo klein was die ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:39 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
nou das een koopje![]()
heeft iemand van hier het wel eens geprobeerd om zo'n mini ding te haken ?
Nee 12 is wel normaal jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:11 schreef rebel-angel het volgende:
12 dus dat is toch niet weinig ?
ik ben nog maar pas begonnen hoor dus geen idee van veel of weinig
maar vond het toch niet heel lekker vasthouden
en via website online van zeeman?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:17 schreef YogaLove het volgende:
Bij de Zeeman hadden ze een tijdje terug toch Royal in mint kleur?
Ik ben nu in 2 winkels geweest en ze hebben het niet meer.![]()
Maandag nog een 3e poging doen en dan is het mooi geweest.
Daar in de buurt is ook een Wibra, en daar is meestal wel veel keus..
Daar staat ie ook niet meer tussen.quote:
Weet ook niet of er inderdaad echt heel veel patronen zijn die echt specifiek voor Tunisch haken gemaakt zijn, maar ik vind het vooral mooi bij kleurwisselingen. Ik heb al heel wat kussenhoezen en dekens in gedachten hoor!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef Nanuke het volgende:
Tunisch haken is echt heel makkelijk, maar zie het 'nut' er nog niet zo van in. Behalve lapjes en zo, weet ik niet wat je er verder van zou kunnen maken. Heb nog niet echt patronen kunnen vinden, in ieder geval.
geinig, lijkt het een betje op breien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef BrainTeaser het volgende:
Tunisch haken is leuk!
En voor wie denkt dat het moeilijk is: na een paar dagen prutsen heb ik dit al voor elkaar gekregen en ik ben echt geen haakwonder ofzo!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kan zelf niet breien, maar het schijnt inderdaad een soort kruising te zijn tussen breien en haken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
geinig, lijkt het een betje op breien?
Dank je trui! Catania.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:55 schreef trui het volgende:
oeh, smullen weer spuuglokje!![]()
welk garen heb je ervoor gebruikt? en waar heb je dat mooie vierkantje vandaan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb weer een haakproject afgerond.
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 21:49 schreef trui het volgende:
haha die associatie krijg ik nu ook niet meer uit m'n hoofd Harrrrie!
het is een koopjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk. En voor slechts 155 dollar is ie voor jou!
wonderschoonquote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb weer een haakproject afgerond.
[ afbeelding ]
Oooh die is leukquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:18 schreef Dottey het volgende:
ik had de beer en het nijlpaard al gezien.. maar nu ook een olifantje![]()
Zou het patroon ook uit200 pagina;s bestaan?
http://www.ravelry.com/patterns/library/paxquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef Nanuke het volgende:
Tunisch haken is echt heel makkelijk, maar zie het 'nut' er nog niet zo van in. Behalve lapjes en zo, weet ik niet wat je er verder van zou kunnen maken. Heb nog niet echt patronen kunnen vinden, in ieder geval.
Wat een leuke kikkerquote:Op maandag 17 juni 2013 09:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben niet meer zo vaak hier aanwezig, maar kijk nog wel plaatjes en lees wat mee.
Spuuglokje, alweer zo'n mooi kussen! Waar laat je ze allemaal??
HarrieH, mooie slinger. Ooit wil ik ook nog eens een (verjaardags)slinger maken.
En die hexagon olifant zag ik ook al op Pinterest voorbij komen, samen met een kikker....of was die al oud? Ik vind de olifant en nijlpaard leuker dat die eerste beer trouwens.
Ik heb Karel de kikker gemaakt. Ik was al niet zo'n fan van kikkers maar nu nogsteeds niet....Hij klopt niet helemaal ofzo...zijn hoofd lijkt zo klein en wazige foto zo te zien
[ afbeelding ]
tis maar een kado voor een vriendin van mijn moeder dus het boeit niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |