Nee, vooral niet als ik niet meer volledig herstel.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef majahoi het volgende:
zouden jullie Sjoerd vergeven als je Tim was ?
Dit.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk maken ze van Menno geen schoothond,Lucas is echt een verwaande relnicht

Lastig te zeggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef majahoi het volgende:
zouden jullie Sjoerd vergeven als je Tim was ?

Dan kan ik even gaan nadenken of ik het nog ga redden om voor die tijd ongeveer in te halen wat ik gemist heb
 Dan kan ik even gaan nadenken of ik het nog ga redden om voor die tijd ongeveer in te halen wat ik gemist heb  

quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef SAMBAM het volgende:
Klinkt erg leuk allemaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens als dit de daadwerkelijke spoilers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 vrijdag 5 juli!quote:
vrijdag 5 juli!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Meke het volgende:
Wanneer is de cliff?Dan kan ik even gaan nadenken of ik het nog ga redden om voor die tijd ongeveer in te halen wat ik gemist heb

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
 Ooh dat moet lukkenquote:
Ooh dat moet lukkenquote: Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
 quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dit blijft een geweldig fragment
Ook mooi met dat muziekje wat ook in aflevering 2 van seizoen 1 zat

aBianca morgenquote:
aBianca morgenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noud heeft er ook gewoon nog gewerkt en hij kan het sowieso goed vinden met Rik

quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
Dit blijft een geweldig fragment
Ook mooi met dat muziekje wat ook in aflevering 2 van seizoen 1 zat

Die lach ook op het einde!
Was dit in seizoen 5 ofzo?
Staat er bij trouwens!

quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Overigens als dit de daadwerkelijke spoilers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 Die lach van Caroline is geweldigquote:
Die lach van Caroline is geweldigquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]

Die lach ook op het einde!
Was dit in seizoen 5 ofzo?Ik heb zo het idee dat dit deels ook "echt" was, waarschijnlijk was het erg leuk om deze scène op te nemen

Dat idee heb ik ook ja!quote:
Dat idee heb ik ook ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die lach van Caroline is geweldigIk heb zo het idee dat dit deels ook "echt" was, waarschijnlijk was het erg leuk om deze scène op te nemen

Misschien dat Govert na de eerste kus ook wel expres een foutje maakte. Zodat de scene nog een keer over moest.

Dat-ie dacht: "Nu kan het, dan neem ik het er ook van!"quote:
Dat-ie dacht: "Nu kan het, dan neem ik het er ook van!"quote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja!
Misschien dat Govert na de eerste kus ook wel expres een foutje maakte. Zodat de scene nog een keer over moest.

Precies!quote:
Precies!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat-ie dacht: "Nu kan het, dan neem ik het er ook van!"

quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef SAMBAM het volgende:
Klinkt erg leuk allemaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
 quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ik ben nu toch echt benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
 quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: