abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:10:49 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:15:55 #2
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127564698
De jihadisten, rebellen en terroristen blijken nu op grote schaal genocide tegen alawitische en sjiitische moslims en al eerder tegen christenen na te streven.

Het Syrische leger wint nu wel op alle fronten. Aleppo zal binnenkort ook geheel worden bevrijd en gezuiverd door het Syrische Arabische Leger en regeringsgezinde burgers van de overgrote meerderheid.

De NAVO- en wahabitische islamistische en salafistische takfiri-staatsgreep tegen President dr. Basjar al-Assad zal niet slagen.

Al twee jaar staat het Syrische volk ongebroken tegenover de buitenlandse samenzwering tegen de nationale eenheid van Syrië en haar bondgenoten op internationaal vlak....

Zie hier de burgers van Syrië, geen Belgisch-Marokkaanse, Saoedische of Libische "rebellen".

Syriërs vieren de bevrijding van al Qusayr door president Assad!

http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DfZBSA6H4NI8
pi_127564895
Wat een zooi is het ook geworden.
pi_127564904
Beter gooien we gewoon een bom
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:26:22 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127564992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef schurkurk het volgende:
Beter gooien we gewoon een bom
een hele bom!!?!?!!

en dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_127565016
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

een hele bom!!?!?!!

en dan?
Conflict opgelost... en dan verdelen we Syrië in 2: een stukje voor de palestijnen en een stukje voor de koerden
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:28:27 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127565035
dat moet een flinke bom zijn dan _O-
pi_127565633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
'Russische peacekeepers in Kosovo.'
Jij vond dat ze in Kosovo minder goed hadden gepresteerd dan de Nederlanders in Bosnië, zo eindigde je het vorige hoofdstuk. Ik citeer even:

'Following the military campaign, the involvement of Russian peacekeepers proved to be tense and challenging to the NATO Kosovo force. The Russians expected to have an independent sector of Kosovo, only to be unhappily surprised with the prospect of operating under NATO command. Without prior communication or coordination with NATO, Russian peacekeeping forces entered Kosovo from Bosnia and Herzegovina and seized Pristina International Airport.

In 2010, James Blunt described in an interview how his unit was given the assignment of securing Pristina during the advance of the 30,000-strong peacekeeping force and how the Russian army had moved in and taken control of the city's airport before his unit's arrival. As the first officer on the scene, Blunt shared a part in the difficult task of addressing the potentially violent international incident. According to Blunt's account, verified by General Mike Jackson, there was a stand-off with the Russians, and the NATO Supreme Commander, US General Wesley Clark, gave orders to over-power them. Whilst these were questioned by Blunt, they were rejected by General Jackson, with the now famous line, "I'm not having my soldiers responsible for starting World War III." '

Met andere woorden: Niet zozeer de Russen waren het probleem. Maar de NAVO, die onder Amerikaanse leiding bijna WW III uitlokten, omdat die Amerikaan 'top-dog' wilde zijn.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:54:16 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127565782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Jij vond dat ze in Kosovo minder goed hadden gepresteerd dan de Nederlanders in Bosnië, zo eindigde je het vorige hoofdstuk. Ik citeer even:

'Following the military campaign, the involvement of Russian peacekeepers proved to be tense and challenging to the NATO Kosovo force. The Russians expected to have an independent sector of Kosovo, only to be unhappily surprised with the prospect of operating under NATO command. Without prior communication or coordination with NATO, Russian peacekeeping forces entered Kosovo from Bosnia and Herzegovina and seized Pristina International Airport.

In 2010, James Blunt described in an interview how his unit was given the assignment of securing Pristina during the advance of the 30,000-strong peacekeeping force and how the Russian army had moved in and taken control of the city's airport before his unit's arrival. As the first officer on the scene, Blunt shared a part in the difficult task of addressing the potentially violent international incident. According to Blunt's account, verified by General Mike Jackson, there was a stand-off with the Russians, and the NATO Supreme Commander, US General Wesley Clark, gave orders to over-power them. Whilst these were questioned by Blunt, they were rejected by General Jackson, with the now famous line, "I'm not having my soldiers responsible for starting World War III." '

Met andere woorden: Niet zozeer de Russen waren het probleem. Maar de NAVO, die onder Amerikaanse leiding bijna WW III uitlokten, omdat die Amerikaan 'top-dog' wilde zijn.
er staat hier niets over de prestaties van die peacekeepers?

Russische parachutisten waren met het vliegtuig ingevlogen en werden vervolgens compleet genegeerd door de NATO grondtroepen (Britse generaal wilde idd geen derde wereldoorlog starten om Kosovo) en hebben de rest van hun uitzending een hoekje van het vliegveld mogen bewaken

als de Britten ze geen eten hadden gegeven waren ze daar allemaal doodgehongerd

edit: Clarke wilde trouwens CVRT's van de voorste eenheden op de landingsbaan hebben zodat de Russische toestellen niet konden landen en terug moesten vliegen

de Britse generaal dacht dat ze daar niet genoeg brandstof voor hadden en dan neer zouden storten (mogelijk op de CVRT's) wat tot WO3 zou kunnen leiden
pi_127565885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Duizend-Bommen het volgende:

Gaat er nu nooit een lichtje branden dat de NAVO eigenlijk niet verantwoordelijk kan zijn voor al het kwaad in de wereld? Want dat is doorgaans wel de conclusie van jouw bijdragen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 22:01:36 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127566045
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:

[..]

Gaat er nu nooit een lichtje branden dat de NAVO eigenlijk niet verantwoordelijk kan zijn voor al het kwaad in de wereld? Want dat is doorgaans wel de conclusie van jouw bijdragen.
de Russen waren trouwens absoluut het probleem hier, als je al van een probleem kunt spreken

die wilden 'top dog' spelen zonder daar moeite voor te doen, heel de oorlog zaten ze boze brieven te schrijven en zodra het over was gingen ze erop af en toen ze er eenmaal waren zei iedereen (behalve Wesley Clarke) 'lekker belangrijk :') '
pi_127566152
We hebben het over de periode waarin Yeltsin zijn wijsheid haalde uit de wodkafles, en de Russen het nog moesten hebben van hun Westerse adviseurs, terwijl ze economisch werden leeggezogen door wat tegenwoordig doorgaat voor de 'schaduwregering' in dat land.

Dat die Amerikanen die Russen een diplomatieke bloedneus sloegen, zal ertoe hebben bijgedragen dat de Russen nu die NAVO niet meer zo zien zitten. Ik kan mij vergissen, maar als ze in Syrië worden gevraagd die Golan te bewaken, dan denk ik niet dat ze in een hoekje bij het hek op een koekje van mevrouw Obama gaan zitten wachten.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_127566330
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:
Nou AL het kwaad is wat overdreven......... Maar dat die inspanning om die 'New American Century' te realiseren door de vindplaatsen van olie en grondstoffen militair te bezetten voor meer problemen heeft gezorgd dan oplossingen, dat lijkt mij evident. Maar ik hou het op 'Vrienden-alliantie' hier, omdat de NAVO er grotendeels maar een beetje apathisch achteraan sleept, als versleten schaamlap.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 22:09:38 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127566335
zolang ze niet mee gaan vechten kan niemand het wat schelen wie er gaat zitten
pi_127566438
Op al jazeera lees ik dat sabra om Internationale militaire interventie vraagt omdat nu Iran en Hezollah SAA helpen.
Als fsa nu eens beter samenwerkt inplaats van geld en goederen uit syrie te stelen kunnen ze stand houden. Maar nee ze verrijken zichzelf liever en dan zien we wat er gebeurd, zie Qusair.

Raar trouwens dat Sabra niet over Qatar, KSA en Turkije begint. Die mengen zich net als Iran in Syrië, maar zo zie je weer hoe hypocriet fsa nu is. Mannen zoals Sabra hebben de revolutie gekaapt.
In plaats van leuke uitjes in Doha, Instanbul, Cairo, Madrid of NY te houden kunnen ze dat geld beter besteden aan het coordineren van hen milities.

Een gemiddelde age of the empire speler kan een oorlog beter coordineren dan de hoge pieten van fsa.
pi_127566910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef Djibril het volgende:
Raar trouwens dat Sabra niet over Qatar, KSA en Turkije begint
Net zo raar als het gegeven dat die 'Vrienden-alliantie' die verstokte communist tegen de borst drukt. Het kan verkeren in de 'De Vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend'-wereld.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:30:16 #17
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_127567059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef Djibril het volgende:
Op al jazeera lees ik dat sabra om Internationale militaire interventie vraagt omdat nu Iran en Hezollah SAA helpen.
Als fsa nu eens beter samenwerkt inplaats van geld en goederen uit syrie te stelen kunnen ze stand houden. Maar nee ze verrijken zichzelf liever en dan zien we wat er gebeurd, zie Qusair.

Raar trouwens dat Sabra niet over Qatar, KSA en Turkije begint. Die mengen zich net als Iran in Syrië, maar zo zie je weer hoe hypocriet fsa nu is. Mannen zoals Sabra hebben de revolutie gekaapt.
In plaats van leuke uitjes in Doha, Instanbul, Cairo, Madrid of NY te houden kunnen ze dat geld beter besteden aan het coordineren van hen milities.

Een gemiddelde age of the empire speler kan een oorlog beter coordineren dan de hoge pieten van fsa.
Syrië is ook een lastig land om oorlog in te voeren. Het grenst aan 5 landen die zich op verschillende manieren bemoeien met de zaak. Tevens is het een uitgestrekt land waar de steden verspreid liggen. In Libië had je de steden hoofdzakelijk langs de kustlijn liggen, met de buurlanden hadden ze weinig van doen (Egypte en Tunesië lieten volgens mij maar mondjesmaat goederen/personen door). In Libië had je ook duidelijke fronten, het hoofdfront vanuit Benghazi, een front wat standhield in Misurata en een front uit het binnenland vanuit Zintan. Tevens hielp de NAVO met de comunicatie van de fronten onderling.

Informatieuitwisseling is essentieel, alleen zo kan je een oorlog winnen. Zolang de 'FSA' een rebellengroep blijft en geen serieus leger vormt maken ze geen schijn van kans op een absolute overwinning.
Say what?
pi_127567130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Nou AL het kwaad is wat overdreven......... Maar dat die inspanning om die 'New American Century' te realiseren door de vindplaatsen van olie en grondstoffen militair te bezetten voor meer problemen heeft gezorgd dan oplossingen, dat lijkt mij evident. Maar ik hou het op 'Vrienden-alliantie' hier, omdat de NAVO er grotendeels maar een beetje apathisch achteraan sleept, als versleten schaamlap.
Sla een geschiedenisboek open, die veroveringen horen bij de vaart der volkeren. En jawel, daardoor zitten wij nu als lamzakken via internet te discussiëren en moet men elders ter wereld op zoek naar water, voedsel of onderdak. Wie weet zijn de rollen over vijfhonderd jaar omgedraaid, dat hou je niet tegen.
  zondag 9 juni 2013 @ 00:51:17 #19
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_127572334
Hoe lang gaat dit nog duren?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 9 juni 2013 @ 00:54:11 #20
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127572416
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:51 schreef rakotto het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren?
Jaartje.
pi_127573007
Wanneer (dommere) mensen graven op de een of andere manier aanbidden, en ('slimme') mensen er geld aan verdienen, ja; dan moet het weg. :)

Peunage, ISRAEL EN DE SYRISCHE OPSTANDELINGEN zijn de grootste tegenpolen. Straks ga je nog zeggen dat Jabhat Nusra een directe communicatielijn heeft met de IDF. ;(

Kijk eens aan; hier heb je jouw "Israelische wapens". :D Rookgranaten? PressTV? :D :D
http://www.liveleak.com/view?i=281_1370715650

Daarnaast bestaat Wahhabisme niet. Er bestaat geen Wahhabi. :) Niemand zal zich ook een Wahhabi noemen. ;)

Verder heb ik NOOIT gezegd dat sjiieten geen moslims zijn. Waarom zou ik? er zijn onwetende sjiieten. Wat ik zeg, is dat als je meent dat de Koran vervalst is (wat veel sjiieten doen), je geen moslim bent. Duidelijk?

Emir Waleed bin Al-Talal. :* Als ie zn geld nou investeerde in Stinger en ATGM-wapens.. c_/

De Islam kent 4 wetscholen, geen 5 of 6. En deze zaken gaan slechts over de jurispudentie, niet over geloofsleer.

Kortom; Jaafarisme, en Wahhabisme zijn geen wetschool.
  zondag 9 juni 2013 @ 02:34:44 #22
365082 IPA35
Patriarch
pi_127573864
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:21 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Wanneer (dommere) mensen graven op de een of andere manier aanbidden, en ('slimme') mensen er geld aan verdienen, ja; dan moet het weg. :)

Peunage, ISRAEL EN DE SYRISCHE OPSTANDELINGEN zijn de grootste tegenpolen. Straks ga je nog zeggen dat Jabhat Nusra een directe communicatielijn heeft met de IDF. ;(

Kijk eens aan; hier heb je jouw "Israelische wapens". :D Rookgranaten? PressTV? :D :D
http://www.liveleak.com/view?i=281_1370715650

Daarnaast bestaat Wahhabisme niet. Er bestaat geen Wahhabi. :) Niemand zal zich ook een Wahhabi noemen. ;)

Verder heb ik NOOIT gezegd dat sjiieten geen moslims zijn. Waarom zou ik? er zijn onwetende sjiieten. Wat ik zeg, is dat als je meent dat de Koran vervalst is (wat veel sjiieten doen), je geen moslim bent. Duidelijk?

Emir Waleed bin Al-Talal. :* Als ie zn geld nou investeerde in Stinger en ATGM-wapens.. c_/

De Islam kent 4 wetscholen, geen 5 of 6. En deze zaken gaan slechts over de jurispudentie, niet over geloofsleer.

Blablabla Allah Snackbar.

Moet wel pijn doen om te zien.
Of nie, Wahabistekens?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127576923
Waar zijn de vrouwen? ;(

Libanese huurlingen, 1 zo'n filmpje moet wat betekenen?
Zal ik je eens wat vertellen, wat wél wat te betekenen heeft?

Hezbollah, dat Israel heeft 'vernietigd' in 2006, heeft 3 HELE WEKEN nodig gehad om een klein stadje in te nemen.

Hezbollah, met haar elitetroepen en top-notch wapens, met een absolute overmacht met Iraanse en Irakeze (Abu fadl)-troepen, had 3 weken nodig om de simpele FSA/JN mensen in te nemen.

Hebzollah heeft in Syrie meer mensen verloren, dan in de strijd tussen Israel.

B-)

Al-Qusair, kunnen ze niet bezet houden.
Ze proberen het wel, o.a. door een filmpjeonline te gooien met "O Hussein"-vlaggen op soennitische moskeeën, maar dat zal extreem veel haat creëeren jegens hen. Daarnaast stromen de sjiieten Qusayr binnen om er een 'shia' stad van te maken. De huizen van de moslims, worden nu bezet door sjiieten uit Libanon. Het lijken wel zionisten... O~)

Jij doet lekker stoer nu, maar over een jaartje moet je nog eens komen praten. :W

Aleppo, dát wordt de vietnam voor Bashar en Hezbollah. w/

Het grappigste van allemaal, is dat jij de staats-TV als bron aanhaalt. De Staats-TV die zei dat de Sheik al Bouti door 'terroristen' werd gedood, terwijl de Syrische inlichtingen dat hebben gedaan. De staats TV die zegt dat 80% van Syriers, voor Bashar zijn. De staats-TV die zegt dat een helikopter technische problemen had en daarna is neergestort, terwijl er een RPG op af werd gestuurd.

Ja, dat is écht een technisch probleem, ja. _O-

Iemand had het over "Israelische wapens aand e kant van de FSA". (PressTV :z )

Kijk eens aan, puur hebreeuws.

[ Bericht 15% gewijzigd door HishamAbuHamza op 09-06-2013 11:58:21 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 11:58:45 #24
365082 IPA35
Patriarch
pi_127577068
De enige manier voor jullie maffe Salafisten om de oorlog te winnen is wanneer de Amerikaanse honden in actie komen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127578810
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:52 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Waar zijn de vrouwen? ;(

Libanese huurlingen, 1 zo'n filmpje moet wat betekenen?
Zal ik je eens wat vertellen, wat wél wat te betekenen heeft?

Hezbollah, dat Israel heeft 'vernietigd' in 2006, heeft 3 HELE WEKEN nodig gehad om een klein stadje in te nemen.

Hezbollah, met haar elitetroepen en top-notch wapens, met een absolute overmacht met Iraanse en Irakeze (Abu fadl)-troepen, had 3 weken nodig om de simpele FSA/JN mensen in te nemen.

Hebzollah heeft in Syrie meer mensen verloren, dan in de strijd tussen Israel.

B-)

Al-Qusair, kunnen ze niet bezet houden.
Ze proberen het wel, o.a. door een filmpjeonline te gooien met "O Hussein"-vlaggen op soennitische moskeeën, maar dat zal extreem veel haat creëeren jegens hen. Daarnaast stromen de sjiieten Qusayr binnen om er een 'shia' stad van te maken. De huizen van de moslims, worden nu bezet door sjiieten uit Libanon. Het lijken wel zionisten... O~)

Jij doet lekker stoer nu, maar over een jaartje moet je nog eens komen praten. :W

Aleppo, dát wordt de vietnam voor Bashar en Hezbollah. w/

Het grappigste van allemaal, is dat jij de staats-TV als bron aanhaalt. De Staats-TV die zei dat de Sheik al Bouti door 'terroristen' werd gedood, terwijl de Syrische inlichtingen dat hebben gedaan. De staats TV die zegt dat 80% van Syriers, voor Bashar zijn. De staats-TV die zegt dat een helikopter technische problemen had en daarna is neergestort, terwijl er een RPG op af werd gestuurd.

Ja, dat is écht een technisch probleem, ja. _O-

Iemand had het over "Israelische wapens aand e kant van de FSA". (PressTV :z )

Kijk eens aan, puur hebreeuws.
:')

Nee jou KSA, Qatar, Bahrein en VAE zijn zo goed opgewassen tegen Israel.
VAE, waar een top hamasleider wordt doodgeschoten in een dure hotel.
Bahrein, waar ze geld aan alles uitgeven behalve aan kritiek tegen Israel. Ze hebben ook een van de grootste Amerikaanse legerbassisen in de wereld op hen grond. Zonder dat was Bahrein nu Iraans.
KSA, waar een drone luchthaven van Amerika is gevestigd om terroristen te elimineren. Vaak zijn dit dan Salafi’s die jij steunt.
Qatar, dat zelfs heeft gezegd dat Israel welkom is op het WK. Dit is een uitstekende statement in mijn ogen. Maar je zit wel Bin Talal toe te juichen in je andere post en Israel te bashen. Guess what, Bin Talal heeft helemaal niks tegen Israel.

Israel is de enige democratie in het MO en moslims hebben daar meer rechten dan in die salafi landen die jij steunt.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:41:58 #26
93664 waht
Mushir
pi_127579265
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:58 schreef IPA35 het volgende:
De enige manier voor jullie maffe Salafisten om de oorlog te winnen is wanneer de Amerikaanse honden in actie komen.
Assad is het noorden en oosten kwijt. Lekkere overwinning.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:45:29 #27
365082 IPA35
Patriarch
pi_127579345
Fak dat, als Aleppo valt en de zuidgrens veilig is gesteld is de rest een eitje.

Op dit moment is er een groot offensief gaande in Aleppo met 18000 man inclusief de 4e elite divisie van Maher Al-Assad en 2500 Hezbollah strijders.

Als Poetin de Amerikanen af kan blijven schrikken zoals tot nu toe wonderwel gelukt is dan zullen we nog veel meer dode ratten te zien krijgen. Helaas is men al troepen aan het samentrekken in Jordanië dus ik vrees het ergste. Daarom moet Poetin opschieten met die luchtverdediging.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:50:41 #28
93664 waht
Mushir
pi_127579497
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:45 schreef IPA35 het volgende:
Fak dat, als Aleppo valt en de zuidgrens veilig is gesteld is de rest een eitje.

Op dit moment is er een groot offensief gaande in Aleppo met 18000 man inclusief de 4e elite divisie van Maher Al-Assad en 2500 Hezbollah strijders.

Als Poetin de Amerikanen af kan blijven schrikken zoals tot nu toe wonderwel gelukt is dan zullen we nog veel meer dode ratten te zien krijgen. Helaas is men al troepen aan het samentrekken in Jordanië dus ik vrees het ergste. Daarom moet Poetin opschieten met die luchtverdediging.
Ik begrijp dat je je eer hoog moet houden, maar het kan de Amerikanen geen ene tyfus schelen wat Assad en z'n vriendjes uithalen. Assad schrikt niemand af, het is de loopjongen van vrijwel iedereen. Alles wat hij heeft opgebouwd wordt nu gebruikt om allerlei vijanden om te leggen en Syrië kapot te maken. Syrië is de speeltuin waar iedereen nu aan het schijten is.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:53:37 #29
365082 IPA35
Patriarch
pi_127579591
Wat een onzin. De Amerikanen en de Golf Arabieren willen Assad weghebben, meer niet.
pi_127582819
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:32 schreef waht het volgende:
Wie weet zijn de rollen over vijfhonderd jaar omgedraaid, dat hou je niet tegen.
Of over vijf, omdat we weigeren te leren van de geschiedenis.
pi_127583103
*Jouw KSA.

Het verschil tussen Iran en de verraderlijke Arabische staten, zoals de KSA, zit hem in het volgende;

Iran doet alsof zij tegen israel zijn
KSA, Qatar, doen niet alsof ze tegen de zionisten zijn. Kortom; Iran is de hypocriet.

En zelfs Hezbollah is zo laag als wat. Ze bedankten Qatar, dat miljarden heeft besteedt aan zuid-libanon.

Hier propageert Hezbollah met "Bedankt, Qatar, voor het opbouwen van onze steden.". Het gaat verder, met slogans als "Libanon heeft gewonnen middels Qatar. ~O>

Bahrain, een ministaat, met de grootste legerbasis van de VS? Nope. Qatar wel een beetje, maar dat terzijde.

Nogmaals, ik steun het Saudische volk, niet diens overheid. :7

Bin Talal is vandaag niet zo lievv, maar wie weet morgen wel. c_/ De vijand van vandaag, is morgen je vriend.

Ik ben ook niet tegen Israel. Hoe kom je daarbij? Israel is een schatje tegenover de moslims, vergeleken met de Twaalver Sjiieten, die baby's uit de baarmoeder verwijderen, omdat de moeder "Aicha" heet. :')

IPA35, Djibril, kom nou eens met inhoudelijke stukken in plaats van de heletijd te schelden met "wahhabi, salafi', en leugens verspreiden over Bahrain. :*
pi_127583623
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef waht het volgende:
Ik begrijp dat je je eer hoog moet houden, maar het kan de Amerikanen geen ene tyfus schelen wat Assad en z'n vriendjes uithalen. Assad schrikt niemand af, het is de loopjongen van vrijwel iedereen. Alles wat hij heeft opgebouwd wordt nu gebruikt om allerlei vijanden om te leggen en Syrië kapot te maken. Syrië is de speeltuin waar iedereen nu aan het schijten is.
Dat is nou niet direct de indruk die ik had, dat het de Amerikanen niks kan schelen of Assad in Syrië zit, of niet. En de enige in dat conflict die juist niet de indruk wekt de loopjongen te zijn van wie dan ook, is Assad. Ik moet zeggen dat ik mij vooraf, toen ik zag wat hij op zijn dak kreeg aan machtige 'spelers' in de regio en de wereld, en Israël en Turkije elkaar weer snikkend in de armen vielen om in Syrië het kaarsje uit te kunnen blazen, ik het somber inzag.
Een oorlog winnen tegen een niets-ontziende terreurorganisatie, zoals de 'Vrienden' in het veld brachten, is al geen kattenpis. De VS lukte het niet in Irak, niet in Afghanistan, niet in Libië. En dat was dan met een leger dat van de training af één geheel vormde. Hoe moest Assad dan winnen met een leger waarvan een niet onbelangrijk deel was weggekocht door de vijand? En voordat ze formeel overliepen eerst nog hun best deden om intern de boel in het honderd te schoppen?

Hoe ver hij komt, hangt nu niet meer af van interne factoren, maar alleen nog van de vraag hoe ver de VS en haar 'Vrienden' willen gaan. Gaan de maskers af? Of blijven ze rotzooien met hun 'proxies'?
pi_127583710
Onrust in Libanon neemt ook toe.
pi_127583858
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef HishamAbuHamza het volgende:
en leugens verspreiden over Bahrain.
Amerikaanse vijfde vloot
De Amerikaanse Vijfde vloot (5th Fleet of the United States Navy) is verantwoordelijk voor de Perzische Golf, de Rode Zee, de Arabische Zee en de oostkust van Afrika. Ze staat dan ook in voor de operaties in Irak, Afghanistan en Somalië. Daarom zijn de schepen en de installaties aan wal ook een doelwit voor "terroristen" uit landen als Jemen en Saoedi-Arabië. Het hoofdkwartier van de Vijfde vloot is gelegen op een marinebasis in Bahrein, de Naval Support Activity Bahrain (en).

Kortom, de koning van Bahrein is net zo'n rat als de koning van Saoedi-Arabië:

CIA operating drone base in Saudi Arabia, US media reveal
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-21350437
pi_127584236
quote:
*Jouw KSA.

Het verschil tussen Iran en de verraderlijke Arabische staten, zoals de KSA, zit hem in het volgende;

KSA, Qatar, doen niet alsof ze tegen de zionisten zijn. Kortom; Iran is de hypocriet.

iran is in het geheim voor israel? zo ja, waaruit blijkt dit?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 juni 2013 @ 16:17:21 #36
93664 waht
Mushir
pi_127584250
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Dat is nou niet direct de indruk die ik had, dat het de Amerikanen niks kan schelen of Assad in Syrië zit, of niet. En de enige in dat conflict die juist niet de indruk wekt de loopjongen te zijn van wie dan ook, is Assad. Ik moet zeggen dat ik mij vooraf, toen ik zag wat hij op zijn dak kreeg aan machtige 'spelers' in de regio en de wereld, en Israël en Turkije elkaar weer snikkend in de armen vielen om in Syrië het kaarsje uit te kunnen blazen, ik het somber inzag.
Een oorlog winnen tegen een niets-ontziende terreurorganisatie, zoals de 'Vrienden' in het veld brachten, is al geen kattenpis. De VS lukte het niet in Irak, niet in Afghanistan, niet in Libië. En dat was dan met een leger dat van de training af één geheel vormde. Hoe moest Assad dan winnen met een leger waarvan een niet onbelangrijk deel was weggekocht door de vijand? En voordat ze formeel overliepen eerst nog hun best deden om intern de boel in het honderd te schoppen?

Hoe ver hij komt, hangt nu niet meer af van interne factoren, maar alleen nog van de vraag hoe ver de VS en haar 'Vrienden' willen gaan. Gaan de maskers af? Of blijven ze rotzooien met hun 'proxies'?
Alles is natuurlijk relatief. De aandacht die Amerika besteedt aan Syrië is beneden gemiddeld voor hun doen qua buitenlandbeleid.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:44:10 #37
365082 IPA35
Patriarch
pi_127587063
quote:
*Jouw KSA.

En zelfs Hezbollah is zo laag als wat. Ze bedankten Qatar, dat miljarden heeft besteedt aan zuid-libanon.

[ afbeelding ]

Hier propageert Hezbollah met "Bedankt, Qatar, voor het opbouwen van onze steden.". Het gaat verder, met slogans als "Libanon heeft gewonnen middels Qatar. ~O>

Bahrain, een ministaat, met de grootste legerbasis van de VS? Nope. Qatar wel een beetje, maar dat terzijde.

Nogmaals, ik steun het Saudische volk, niet diens overheid. :7

Bin Talal is vandaag niet zo lievv, maar wie weet morgen wel. c_/ De vijand van vandaag, is morgen je vriend.

Ik ben ook niet tegen Israel. Hoe kom je daarbij? Israel is een schatje tegenover de moslims, vergeleken met de Twaalver Sjiieten, die baby's uit de baarmoeder verwijderen, omdat de moeder "Aicha" heet. :')

IPA35, Djibril, kom nou eens met inhoudelijke stukken in plaats van de heletijd te schelden met "wahhabi, salafi', en leugens verspreiden over Bahrain. :*
Begrijpelijk dat je voorstander van Israël bent, Salafisme en Zionisme zijn twee loten van dezelfde boom.
pi_127589275
quote:
Wanneer domme mensen dezelfde bullshit blijven herhalen gaan dommere mensen het geloven. Er worden geen graven aanbeden
quote:
Op welke manier zijn het tegenpolen van elkaar? Ze zijn beide tegen Iran en Sjiieten, dus het minste wat je kunt zeggen is dat ze op dit moment een verenigd doel hebben.

quote:

Ik wil hier geen religieuze discussie van maken maar let op wat voor draaikont jij eigenlijk bent. Je hebt het de hele tijd over Sjiieten die moslims vermoorden. Afgezien van dat het een foutief beeld is, wat betekent dit? Als jij sjiieten daadwerkelijk als moslims ziet zou je zeggen dat sjiitische moslims andere moslims vermoorden.

Verder negeer jij gewoon even 1 hele belangrijke wetsschool. Jij zegt dat er 4 wetsscholen zijn binnen de Islam. De sjiieten volgen geen van de 4 die jij noemt, dus hoe kunnen het dan nog moslims zijn?

Jij hebt heel duidelijk een heel foutief beeld over sjiieten. Ik raad je aan om de serie Misconceptions of Shia Islam te kijken van Ammar Nakshawani. Te vinden op youtube.

quote:
*Jouw KSA.

Wat is volgens jou de relatie tussen Iran en Israël dan? Zijn het, sinds de Iraanse revolutie, vrienden van elkaar dan?

quote:

[ afbeelding ]

Niet liegen nou. Dat bord is niet van Hezbollah. Er staat zelfs letterlijk op "Al-Jumhuriyah Al-Libnanyah". De Libanese republiek/Republiek Libanon. Dus iets van de overheid, niet van Hezbollah. Qatar pompt niet zomaar geld in Zuid-Libanon(Sjiitisch gebied van Libanon), ze doen het om populariteit te winnen.

quote:
Ik ben blij dat je eerlijk bent over Israël. Niet veel Salafi's die dat zijn. Maar hoe kom je aan die onzin over Sjiieten? :') In welk land is dat precies gebeurd?
pi_127591147
Tsjala.

the Emir was greeted by Hizbollah officials in southern Lebanon, a stronghold of the Shiite militant party.

Hier, de SJIIET (Hezbollah) die Qatar bedankt. :D

Wat ben jij toch blind... Alleen maar taqiyyah gebruiken, dus hierom kun je sjiieten sowieso niet vertrouwen; ze liegen wanneer het ze uitkomt.

Controleer eens de geschiedenis van Irak (laatste decennia), en zoek eens wat info op over Beluchistan, Sistan, Ahwaz...

Om je eigen woorden terug te kaatsen; Hezbollah heeft nooit ook maar iets gedaan voor de Palestijnen. Ze hebben het voor zichzelf gedaan (status). 2006 Was ook voor zichzelf, om de domme arabieren te misleiden, dat was gelukt, maar nu is maar 10% van de Arabieren pro-Hezbosatan. _O_

Iran, de Zionisten, het westen, de CIA/NAVO, zijn net als veel andere niet-moslims tegen 1 zaak; een verenigd Islamitische rijk. (met moslims erin dus). De Iraanse overheid doet alles om het ze moeilijk te maken, en Israel ook.

Israel is bang dat de moslims het in Syrie overnemen; Bashar hielp de Zionisten in het handhaven van de (Golan) vrede.

EN PLEASE, het laatste wat ik doe is filmpjes kijken van de Taqiyyah-practictioner Nakshawani kijken. *O*

Kijk hoe deze clown tegen de Islam in gaat. ;(
Een tip voor jou, om je arrogantie opzij te zetten:

http://sultanalqassemi.tu(...)llah-friends-no-more

Deze revolutie zal slagen, waarom? Omdat de mensen genoeg hebben van innerlijke verraders, zoals de onislamitische invloeden van de vuuraanbidders. Deze hebben de moslims altijd tegengewerkt. Vroeger, en nu. ~O> Game over...
  zondag 9 juni 2013 @ 19:37:09 #40
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_127591157
"Islamisten" hebben een vijftienjarige een nekschot gegeven in aanwezigheid van zijn mama omdat hij "blasfemische spraak" uitte. Geweldig nieuws van de strijders van God, kalifaat is aanstaande !

http://m.gulfnews.com/new(...)-of-family-1.1194799
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127591530
Wtf lees ik hier. :')
pi_127591571
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Aloulou het volgende:
"Islamisten" hebben een vijftienjarige een nekschot gegeven in aanwezigheid van zijn mama omdat hij "blasfemische spraak" uitte. Geweldig nieuws van de strijders van God, kalifaat is aanstaande !

Wat een apen. :r
pi_127593151
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:36 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Tsjala.

the Emir was greeted by Hizbollah officials in southern Lebanon, a stronghold of the Shiite militant party.

Wat ben jij toch blind... Alleen maar taqiyyah gebruiken, dus hierom kun je sjiieten sowieso niet vertrouwen; ze liegen wanneer het ze uitkomt.

Controleer eens de geschiedenis van Irak (laatste decennia), en zoek eens wat info op over Beluchistan, Sistan, Ahwaz...

Om je eigen woorden terug te kaatsen; Hezbollah heeft nooit ook maar iets gedaan voor de Palestijnen. Ze hebben het voor zichzelf gedaan (status). 2006 Was ook voor zichzelf, om de domme arabieren te misleiden, dat was gelukt, maar nu is maar 10% van de Arabieren pro-Hezbosatan. _O_

Iran, de Zionisten, het westen, de CIA/NAVO, zijn net als veel andere niet-moslims tegen 1 zaak; een verenigd Islamitische rijk. (met moslims erin dus). De Iraanse overheid doet alles om het ze moeilijk te maken, en Israel ook.

Israel is bang dat de moslims het in Syrie overnemen; Bashar hielp de Zionisten in het handhaven van de (Golan) vrede.

EN PLEASE, het laatste wat ik doe is filmpjes kijken van de Taqiyyah-practictioner Nakshawani kijken. *O*

Deze revolutie zal slagen, waarom? Omdat de mensen genoeg hebben van innerlijke verraders, zoals de onislamitische invloeden van de vuuraanbidders. Deze hebben de moslims altijd tegengewerkt. Vroeger, en nu. ~O> Game over...
:')

Ik ben blij dat jij bestaat, door mannetjes zoals jij die voor gek worden gehouden zal er nooit een Islamitische staat ontstaan. Godzijdank. :W
pi_127594223
Armed men declare al-Qusayr a "Shiite city"

.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef Aloulou het volgende:

:r

Geweldig joh op één lijn met Assad :r

quote:
18s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef HishamAbuHamza het volgende:
})

[..]

}) Wat?
bahrein
Incelfrikandel
  zondag 9 juni 2013 @ 21:28:48 #45
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127597080
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:36 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Tsjala.

AIVD houdt jou zeker al in de gaten? Eng ben jij. Jij stroomt over van haat.
pi_127598547
Ik vind HishamAbuHamza best een aanwinst op Fok. Nu hebben we hier ook het Salafi/Takfiri standpunt :). Zo te zien wel met een touch van internet-radicalisatie.
pi_127598697
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef Pharmacist het volgende:
Zo te zien wel met een touch van internet-radicalisatie.
Hoe bedoel je? Van FOK! of in het algemeen?
Incelfrikandel
pi_127598743
quote:
Wanneer (dommere) mensen graven op de een of andere manier aanbidden, en ('slimme') mensen er geld aan verdienen, ja; dan moet het weg.
Hoezo moet het dan weg? Wie beslist dat?
Als iemand een graf wil aanbidden, en een ander (volgens jouw slim) iemand verdient daaraan, waarom zou dat niet mogen? Laat iedereen lekker doen wat ze zelf willen.
Of dacht je dat die steen in Mekka geen cashcow was, zullen we die dan ook maar weg doen ? :D
  zondag 9 juni 2013 @ 21:52:30 #49
365082 IPA35
Patriarch
pi_127598753
De slag om Aleppo is nu dus echt begonnen.
pi_127598772
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Hoe bedoel je? Van FOK! of in het algemeen?
Neen.

Ik denk dat HishamAbuHamza mss op het internet zijn gedachtengoed op heeft gedaan ivm het veelvuldig posten van youtube filmpjes en ivm wat ik heb gelezen over radicalisatie van jeugd in het Westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')