abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:10:49 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 21:15:55 #2
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_127564698
De jihadisten, rebellen en terroristen blijken nu op grote schaal genocide tegen alawitische en sjiitische moslims en al eerder tegen christenen na te streven.

Het Syrische leger wint nu wel op alle fronten. Aleppo zal binnenkort ook geheel worden bevrijd en gezuiverd door het Syrische Arabische Leger en regeringsgezinde burgers van de overgrote meerderheid.

De NAVO- en wahabitische islamistische en salafistische takfiri-staatsgreep tegen President dr. Basjar al-Assad zal niet slagen.

Al twee jaar staat het Syrische volk ongebroken tegenover de buitenlandse samenzwering tegen de nationale eenheid van Syrië en haar bondgenoten op internationaal vlak....

Zie hier de burgers van Syrië, geen Belgisch-Marokkaanse, Saoedische of Libische "rebellen".

Syriërs vieren de bevrijding van al Qusayr door president Assad!

http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DfZBSA6H4NI8
pi_127564895
Wat een zooi is het ook geworden.
pi_127564904
Beter gooien we gewoon een bom
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:26:22 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127564992
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef schurkurk het volgende:
Beter gooien we gewoon een bom
een hele bom!!?!?!!

en dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_127565016
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

een hele bom!!?!?!!

en dan?
Conflict opgelost... en dan verdelen we Syrië in 2: een stukje voor de palestijnen en een stukje voor de koerden
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:28:27 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127565035
dat moet een flinke bom zijn dan _O-
pi_127565633
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
'Russische peacekeepers in Kosovo.'
Jij vond dat ze in Kosovo minder goed hadden gepresteerd dan de Nederlanders in Bosnië, zo eindigde je het vorige hoofdstuk. Ik citeer even:

'Following the military campaign, the involvement of Russian peacekeepers proved to be tense and challenging to the NATO Kosovo force. The Russians expected to have an independent sector of Kosovo, only to be unhappily surprised with the prospect of operating under NATO command. Without prior communication or coordination with NATO, Russian peacekeeping forces entered Kosovo from Bosnia and Herzegovina and seized Pristina International Airport.

In 2010, James Blunt described in an interview how his unit was given the assignment of securing Pristina during the advance of the 30,000-strong peacekeeping force and how the Russian army had moved in and taken control of the city's airport before his unit's arrival. As the first officer on the scene, Blunt shared a part in the difficult task of addressing the potentially violent international incident. According to Blunt's account, verified by General Mike Jackson, there was a stand-off with the Russians, and the NATO Supreme Commander, US General Wesley Clark, gave orders to over-power them. Whilst these were questioned by Blunt, they were rejected by General Jackson, with the now famous line, "I'm not having my soldiers responsible for starting World War III." '

Met andere woorden: Niet zozeer de Russen waren het probleem. Maar de NAVO, die onder Amerikaanse leiding bijna WW III uitlokten, omdat die Amerikaan 'top-dog' wilde zijn.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 21:54:16 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127565782
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Jij vond dat ze in Kosovo minder goed hadden gepresteerd dan de Nederlanders in Bosnië, zo eindigde je het vorige hoofdstuk. Ik citeer even:

'Following the military campaign, the involvement of Russian peacekeepers proved to be tense and challenging to the NATO Kosovo force. The Russians expected to have an independent sector of Kosovo, only to be unhappily surprised with the prospect of operating under NATO command. Without prior communication or coordination with NATO, Russian peacekeeping forces entered Kosovo from Bosnia and Herzegovina and seized Pristina International Airport.

In 2010, James Blunt described in an interview how his unit was given the assignment of securing Pristina during the advance of the 30,000-strong peacekeeping force and how the Russian army had moved in and taken control of the city's airport before his unit's arrival. As the first officer on the scene, Blunt shared a part in the difficult task of addressing the potentially violent international incident. According to Blunt's account, verified by General Mike Jackson, there was a stand-off with the Russians, and the NATO Supreme Commander, US General Wesley Clark, gave orders to over-power them. Whilst these were questioned by Blunt, they were rejected by General Jackson, with the now famous line, "I'm not having my soldiers responsible for starting World War III." '

Met andere woorden: Niet zozeer de Russen waren het probleem. Maar de NAVO, die onder Amerikaanse leiding bijna WW III uitlokten, omdat die Amerikaan 'top-dog' wilde zijn.
er staat hier niets over de prestaties van die peacekeepers?

Russische parachutisten waren met het vliegtuig ingevlogen en werden vervolgens compleet genegeerd door de NATO grondtroepen (Britse generaal wilde idd geen derde wereldoorlog starten om Kosovo) en hebben de rest van hun uitzending een hoekje van het vliegveld mogen bewaken

als de Britten ze geen eten hadden gegeven waren ze daar allemaal doodgehongerd

edit: Clarke wilde trouwens CVRT's van de voorste eenheden op de landingsbaan hebben zodat de Russische toestellen niet konden landen en terug moesten vliegen

de Britse generaal dacht dat ze daar niet genoeg brandstof voor hadden en dan neer zouden storten (mogelijk op de CVRT's) wat tot WO3 zou kunnen leiden
pi_127565885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Duizend-Bommen het volgende:

Gaat er nu nooit een lichtje branden dat de NAVO eigenlijk niet verantwoordelijk kan zijn voor al het kwaad in de wereld? Want dat is doorgaans wel de conclusie van jouw bijdragen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 22:01:36 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127566045
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:

[..]

Gaat er nu nooit een lichtje branden dat de NAVO eigenlijk niet verantwoordelijk kan zijn voor al het kwaad in de wereld? Want dat is doorgaans wel de conclusie van jouw bijdragen.
de Russen waren trouwens absoluut het probleem hier, als je al van een probleem kunt spreken

die wilden 'top dog' spelen zonder daar moeite voor te doen, heel de oorlog zaten ze boze brieven te schrijven en zodra het over was gingen ze erop af en toen ze er eenmaal waren zei iedereen (behalve Wesley Clarke) 'lekker belangrijk :') '
pi_127566152
We hebben het over de periode waarin Yeltsin zijn wijsheid haalde uit de wodkafles, en de Russen het nog moesten hebben van hun Westerse adviseurs, terwijl ze economisch werden leeggezogen door wat tegenwoordig doorgaat voor de 'schaduwregering' in dat land.

Dat die Amerikanen die Russen een diplomatieke bloedneus sloegen, zal ertoe hebben bijgedragen dat de Russen nu die NAVO niet meer zo zien zitten. Ik kan mij vergissen, maar als ze in Syrië worden gevraagd die Golan te bewaken, dan denk ik niet dat ze in een hoekje bij het hek op een koekje van mevrouw Obama gaan zitten wachten.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_127566330
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:56 schreef waht het volgende:
Nou AL het kwaad is wat overdreven......... Maar dat die inspanning om die 'New American Century' te realiseren door de vindplaatsen van olie en grondstoffen militair te bezetten voor meer problemen heeft gezorgd dan oplossingen, dat lijkt mij evident. Maar ik hou het op 'Vrienden-alliantie' hier, omdat de NAVO er grotendeels maar een beetje apathisch achteraan sleept, als versleten schaamlap.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 22:09:38 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127566335
zolang ze niet mee gaan vechten kan niemand het wat schelen wie er gaat zitten
pi_127566438
Op al jazeera lees ik dat sabra om Internationale militaire interventie vraagt omdat nu Iran en Hezollah SAA helpen.
Als fsa nu eens beter samenwerkt inplaats van geld en goederen uit syrie te stelen kunnen ze stand houden. Maar nee ze verrijken zichzelf liever en dan zien we wat er gebeurd, zie Qusair.

Raar trouwens dat Sabra niet over Qatar, KSA en Turkije begint. Die mengen zich net als Iran in Syrië, maar zo zie je weer hoe hypocriet fsa nu is. Mannen zoals Sabra hebben de revolutie gekaapt.
In plaats van leuke uitjes in Doha, Instanbul, Cairo, Madrid of NY te houden kunnen ze dat geld beter besteden aan het coordineren van hen milities.

Een gemiddelde age of the empire speler kan een oorlog beter coordineren dan de hoge pieten van fsa.
pi_127566910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef Djibril het volgende:
Raar trouwens dat Sabra niet over Qatar, KSA en Turkije begint
Net zo raar als het gegeven dat die 'Vrienden-alliantie' die verstokte communist tegen de borst drukt. Het kan verkeren in de 'De Vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend'-wereld.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 22:30:16 #17
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_127567059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef Djibril het volgende:
Op al jazeera lees ik dat sabra om Internationale militaire interventie vraagt omdat nu Iran en Hezollah SAA helpen.
Als fsa nu eens beter samenwerkt inplaats van geld en goederen uit syrie te stelen kunnen ze stand houden. Maar nee ze verrijken zichzelf liever en dan zien we wat er gebeurd, zie Qusair.

Raar trouwens dat Sabra niet over Qatar, KSA en Turkije begint. Die mengen zich net als Iran in Syrië, maar zo zie je weer hoe hypocriet fsa nu is. Mannen zoals Sabra hebben de revolutie gekaapt.
In plaats van leuke uitjes in Doha, Instanbul, Cairo, Madrid of NY te houden kunnen ze dat geld beter besteden aan het coordineren van hen milities.

Een gemiddelde age of the empire speler kan een oorlog beter coordineren dan de hoge pieten van fsa.
Syrië is ook een lastig land om oorlog in te voeren. Het grenst aan 5 landen die zich op verschillende manieren bemoeien met de zaak. Tevens is het een uitgestrekt land waar de steden verspreid liggen. In Libië had je de steden hoofdzakelijk langs de kustlijn liggen, met de buurlanden hadden ze weinig van doen (Egypte en Tunesië lieten volgens mij maar mondjesmaat goederen/personen door). In Libië had je ook duidelijke fronten, het hoofdfront vanuit Benghazi, een front wat standhield in Misurata en een front uit het binnenland vanuit Zintan. Tevens hielp de NAVO met de comunicatie van de fronten onderling.

Informatieuitwisseling is essentieel, alleen zo kan je een oorlog winnen. Zolang de 'FSA' een rebellengroep blijft en geen serieus leger vormt maken ze geen schijn van kans op een absolute overwinning.
Say what?
pi_127567130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Nou AL het kwaad is wat overdreven......... Maar dat die inspanning om die 'New American Century' te realiseren door de vindplaatsen van olie en grondstoffen militair te bezetten voor meer problemen heeft gezorgd dan oplossingen, dat lijkt mij evident. Maar ik hou het op 'Vrienden-alliantie' hier, omdat de NAVO er grotendeels maar een beetje apathisch achteraan sleept, als versleten schaamlap.
Sla een geschiedenisboek open, die veroveringen horen bij de vaart der volkeren. En jawel, daardoor zitten wij nu als lamzakken via internet te discussiëren en moet men elders ter wereld op zoek naar water, voedsel of onderdak. Wie weet zijn de rollen over vijfhonderd jaar omgedraaid, dat hou je niet tegen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 9 juni 2013 @ 00:51:17 #19
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_127572334
Hoe lang gaat dit nog duren?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 9 juni 2013 @ 00:54:11 #20
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_127572416
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:51 schreef rakotto het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren?
Jaartje.
pi_127573007
Wanneer (dommere) mensen graven op de een of andere manier aanbidden, en ('slimme') mensen er geld aan verdienen, ja; dan moet het weg. :)

Peunage, ISRAEL EN DE SYRISCHE OPSTANDELINGEN zijn de grootste tegenpolen. Straks ga je nog zeggen dat Jabhat Nusra een directe communicatielijn heeft met de IDF. ;(

Kijk eens aan; hier heb je jouw "Israelische wapens". :D Rookgranaten? PressTV? :D :D
http://www.liveleak.com/view?i=281_1370715650

Daarnaast bestaat Wahhabisme niet. Er bestaat geen Wahhabi. :) Niemand zal zich ook een Wahhabi noemen. ;)

Verder heb ik NOOIT gezegd dat sjiieten geen moslims zijn. Waarom zou ik? er zijn onwetende sjiieten. Wat ik zeg, is dat als je meent dat de Koran vervalst is (wat veel sjiieten doen), je geen moslim bent. Duidelijk?

Emir Waleed bin Al-Talal. :* Als ie zn geld nou investeerde in Stinger en ATGM-wapens.. c_/

De Islam kent 4 wetscholen, geen 5 of 6. En deze zaken gaan slechts over de jurispudentie, niet over geloofsleer.

Kortom; Jaafarisme, en Wahhabisme zijn geen wetschool.
  zondag 9 juni 2013 @ 02:34:44 #22
365082 IPA35
Patriarch
pi_127573864
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 01:21 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Wanneer (dommere) mensen graven op de een of andere manier aanbidden, en ('slimme') mensen er geld aan verdienen, ja; dan moet het weg. :)

Peunage, ISRAEL EN DE SYRISCHE OPSTANDELINGEN zijn de grootste tegenpolen. Straks ga je nog zeggen dat Jabhat Nusra een directe communicatielijn heeft met de IDF. ;(

Kijk eens aan; hier heb je jouw "Israelische wapens". :D Rookgranaten? PressTV? :D :D
http://www.liveleak.com/view?i=281_1370715650

Daarnaast bestaat Wahhabisme niet. Er bestaat geen Wahhabi. :) Niemand zal zich ook een Wahhabi noemen. ;)

Verder heb ik NOOIT gezegd dat sjiieten geen moslims zijn. Waarom zou ik? er zijn onwetende sjiieten. Wat ik zeg, is dat als je meent dat de Koran vervalst is (wat veel sjiieten doen), je geen moslim bent. Duidelijk?

Emir Waleed bin Al-Talal. :* Als ie zn geld nou investeerde in Stinger en ATGM-wapens.. c_/

De Islam kent 4 wetscholen, geen 5 of 6. En deze zaken gaan slechts over de jurispudentie, niet over geloofsleer.

Kortom; Jaafarisme, en Wahhabisme zijn geen wetschool.
Blablabla Allah Snackbar.

Moet wel pijn doen om te zien.
Of nie, Wahabistekens?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127576923
Waar zijn de vrouwen? ;(

Libanese huurlingen, 1 zo'n filmpje moet wat betekenen?
Zal ik je eens wat vertellen, wat wél wat te betekenen heeft?

Hezbollah, dat Israel heeft 'vernietigd' in 2006, heeft 3 HELE WEKEN nodig gehad om een klein stadje in te nemen.

Hezbollah, met haar elitetroepen en top-notch wapens, met een absolute overmacht met Iraanse en Irakeze (Abu fadl)-troepen, had 3 weken nodig om de simpele FSA/JN mensen in te nemen.

Hebzollah heeft in Syrie meer mensen verloren, dan in de strijd tussen Israel.

B-)

Al-Qusair, kunnen ze niet bezet houden.
Ze proberen het wel, o.a. door een filmpjeonline te gooien met "O Hussein"-vlaggen op soennitische moskeeën, maar dat zal extreem veel haat creëeren jegens hen. Daarnaast stromen de sjiieten Qusayr binnen om er een 'shia' stad van te maken. De huizen van de moslims, worden nu bezet door sjiieten uit Libanon. Het lijken wel zionisten... O~)

Jij doet lekker stoer nu, maar over een jaartje moet je nog eens komen praten. :W

Aleppo, dát wordt de vietnam voor Bashar en Hezbollah. w/

Het grappigste van allemaal, is dat jij de staats-TV als bron aanhaalt. De Staats-TV die zei dat de Sheik al Bouti door 'terroristen' werd gedood, terwijl de Syrische inlichtingen dat hebben gedaan. De staats TV die zegt dat 80% van Syriers, voor Bashar zijn. De staats-TV die zegt dat een helikopter technische problemen had en daarna is neergestort, terwijl er een RPG op af werd gestuurd.

Ja, dat is écht een technisch probleem, ja. _O-

Iemand had het over "Israelische wapens aand e kant van de FSA". (PressTV :z )

Kijk eens aan, puur hebreeuws.

[ Bericht 15% gewijzigd door HishamAbuHamza op 09-06-2013 11:58:21 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 11:58:45 #24
365082 IPA35
Patriarch
pi_127577068
De enige manier voor jullie maffe Salafisten om de oorlog te winnen is wanneer de Amerikaanse honden in actie komen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_127578810
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:52 schreef HishamAbuHamza het volgende:
Waar zijn de vrouwen? ;(

Libanese huurlingen, 1 zo'n filmpje moet wat betekenen?
Zal ik je eens wat vertellen, wat wél wat te betekenen heeft?

Hezbollah, dat Israel heeft 'vernietigd' in 2006, heeft 3 HELE WEKEN nodig gehad om een klein stadje in te nemen.

Hezbollah, met haar elitetroepen en top-notch wapens, met een absolute overmacht met Iraanse en Irakeze (Abu fadl)-troepen, had 3 weken nodig om de simpele FSA/JN mensen in te nemen.

Hebzollah heeft in Syrie meer mensen verloren, dan in de strijd tussen Israel.

B-)

Al-Qusair, kunnen ze niet bezet houden.
Ze proberen het wel, o.a. door een filmpjeonline te gooien met "O Hussein"-vlaggen op soennitische moskeeën, maar dat zal extreem veel haat creëeren jegens hen. Daarnaast stromen de sjiieten Qusayr binnen om er een 'shia' stad van te maken. De huizen van de moslims, worden nu bezet door sjiieten uit Libanon. Het lijken wel zionisten... O~)

Jij doet lekker stoer nu, maar over een jaartje moet je nog eens komen praten. :W

Aleppo, dát wordt de vietnam voor Bashar en Hezbollah. w/

Het grappigste van allemaal, is dat jij de staats-TV als bron aanhaalt. De Staats-TV die zei dat de Sheik al Bouti door 'terroristen' werd gedood, terwijl de Syrische inlichtingen dat hebben gedaan. De staats TV die zegt dat 80% van Syriers, voor Bashar zijn. De staats-TV die zegt dat een helikopter technische problemen had en daarna is neergestort, terwijl er een RPG op af werd gestuurd.

Ja, dat is écht een technisch probleem, ja. _O-

Iemand had het over "Israelische wapens aand e kant van de FSA". (PressTV :z )

Kijk eens aan, puur hebreeuws.
:')

Nee jou KSA, Qatar, Bahrein en VAE zijn zo goed opgewassen tegen Israel.
VAE, waar een top hamasleider wordt doodgeschoten in een dure hotel.
Bahrein, waar ze geld aan alles uitgeven behalve aan kritiek tegen Israel. Ze hebben ook een van de grootste Amerikaanse legerbassisen in de wereld op hen grond. Zonder dat was Bahrein nu Iraans.
KSA, waar een drone luchthaven van Amerika is gevestigd om terroristen te elimineren. Vaak zijn dit dan Salafi’s die jij steunt.
Qatar, dat zelfs heeft gezegd dat Israel welkom is op het WK. Dit is een uitstekende statement in mijn ogen. Maar je zit wel Bin Talal toe te juichen in je andere post en Israel te bashen. Guess what, Bin Talal heeft helemaal niks tegen Israel.

Israel is de enige democratie in het MO en moslims hebben daar meer rechten dan in die salafi landen die jij steunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')