Dat komt niet door hem, maar door de wanprestaties van zijn kandidaten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef hexje het volgende:
Eerste 2 rondes zijn geweest en Ali zit al zonder kandidaten.
Als het goed is kiest hij de liedjes. Die keuzes waren in beide shows niks. Het paste totaal niet bij de stem van Milou.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat komt niet door hem, maar door de wanprestaties van zijn kandidaten.
Ik snap de keuze voor Milou zeker wel, Clarissa absoluut niet. Maar de meisjes dat is altijd wel een beetje de poel des doods omdat er altijd zoveel goeds tussen zit en je dan op basis van niets eigenlijk toch een keuze moet maken...
Al had hij bij Clarissa toch wel moeten weten dat het publiek haar niet likeable zou vinden
De kandidaten die HIJ gekozen heeft nota bene!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat komt niet door hem, maar door de wanprestaties van zijn kandidaten.
Ik snap de keuze voor Milou zeker wel, Clarissa absoluut niet. Maar de meisjes dat is altijd wel een beetje de poel des doods omdat er altijd zoveel goeds tussen zit en je dan op basis van niets eigenlijk toch een keuze moet maken...
Al had hij bij Clarissa toch wel moeten weten dat het publiek haar niet likeable zou vinden
Ja, maar wie had hij anders mee moeten nemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De kandidaten die HIJ gekozen heeft nota bene!
Zielig, maar wel terecht m.i. Ze waren allebei gewoon slecht in de liveshows.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:49 schreef hexje het volgende:
Eerste 2 rondes zijn geweest en Ali zit al zonder kandidaten.
Ik snapte niet dat hij dat 14jarig meisje liet gaan maar die dikke met zielige verhaal erbij liet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar wie had hij anders mee moeten nemen?
Geen garantie dat die het beter zouden doen. ik vond veel meiden maar zo-zo. Er zijn er zoveel die goed kunnen zingen.
Ja oke. Er was wel één zo´n blonde chick die heel gaaf was. Die had twee klassen overgeslagen ofzo. Jammer dat hij haar liet gaan voor die Lois.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik snapte niet dat hij dat 14jarig meisje liet gaan maar die dikke met zielige verhaal erbij liet.
Bij de meiden die hij mee had genomen waren de 2 pinda's goed en ze hadden x-factor.
Ik denk dat dat meisje dat als laatste auditie deed behoorlijk ver had kunnen komen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar wie had hij anders mee moeten nemen?
Geen garantie dat die het beter zouden doen. ik vond veel meiden maar zo-zo. Er zijn er zoveel die goed kunnen zingen.
naief hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meisje dat als laatste auditie deed behoorlijk ver had kunnen komen.
Zo'n goede stem had die hoofddoek niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Ali B. had i.p.v. die wandelende hoofddoek dat meisje van 14 of 15 moeten nemen
Vond ik echt een ontzettend saaie muts en ook behoorlijk slecht zingend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:10 schreef hunter2011 het volgende:
[quote]
Dat zeg ik, het riekt een beetje naar positieve discriminatie, dat donkere meisje waarvan hij beweerde dat ze te jong was had hij door moeten laten gaan.Verder waren er ook een aantal Indo's, nou die hadden de X-factor wel hoor.
Nogmaals in zijn totaliteit vind ik dit x-factor seizoen zeer mager en teleurstellend.
Verwacht voor 2014 geen terugkeer, zeker niet met deze jury.
Ik verwacht overigens dat Ali B. ook een teleurstellend jurylid zal zijn in the Voice.
dat vraag je al 34983097 x als iemand aangeeft dat hij een hekel of wat dan maar ook negatiefs over ali b te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vond ik echt een ontzettend saaie muts en ook behoorlijk slecht zingend.
Wat vond je precies teleurstellend aan Ali-B? Eerlijk gezegd snap ik de kritiek niet zo.
Klopt, omdat ik die overdreven negativiteit niet zo snap.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
dat vraag je al 34983097 x als iemand aangeeft dat hij een hekel of wat dan maar ook negatiefs over ali b te zeggen heeft.
Ik wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt, omdat ik die overdreven negativiteit niet zo snap.
HAHA goedzo!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik wel.
En ik heb geen enkel woord positiefs over hem te zeggen!
Vind het nogal mild hoe iedereen over hem denkt.
The Voice zal ik dankzij hem ook niet gaan kijken!
-1quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
HAHA goedzo!
Ali B![]()
![]()
![]()
Sympathieke gozer trouwens.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
OKOK ik ben uitgetrold.
Ali![]()
Angela![]()
![]()
Gordon![]()
Candy
Dit nog kijken is een typisch geval van 'voorraad aanleggen op de dvd-recorder, omdat er verder niet zoveel op is in de zomermaanden' (voor als ik persé voor de tv wil liggen). Net zoals ik ook herhalingen van Take Me Out opneem, die ik drie jaar geleden ook al zowat allemaal gezien heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
Het is dat er vanavond volgens mij niks anders is, anders had ik wellicht niet eens gekekenZonder topic al helemaal niet.
SPOILER: Liedjes van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan beter van een biertje in de stad genieten ofzo![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Benny op 14-06-2013 19:06:07 ]
Ik heb de artiest er ook bij gezet, misschien krijg je zo een ideequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Stickertje het volgende:
Ik ken maar 1 van de liedjes die ze gaan zingen. Misschien is het beter zo, niet weten welk ( soms geniaal ) origineel ze gaan verkrachten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de artiest er ook bij gezet, misschien krijg je zo een idee![]()
Goede reis, waar het dan ook heen isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er alleen bij als ze live tv hebben in het vliegtuig
Welkom thuis dan bijnaquote:
Tip: Overspel in de Liefde kijken op Net5.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
Het is elke week weer een kwelling om 10 minuten naar gtst te moeten kijken
Oscarwaardig niet?quote:
Dan lijkt de X-factor nog watquote:
heti s dat ik Gigi echtquote:
ik vind haar nog meevallen, ferry doedens duikt op in elk programma >.<quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
heti s dat ik Gigi echt![]()
vind maar hij is een goede 2e
Ja dat wel, maar die programma's weet ik nog aardig te ontlopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind haar nog meevallen, ferry doedens duikt op in elk programma >.<
Wat Gigiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
heti s dat ik Gigi echt![]()
vind maar hij is een goede 2e
Ja sorry, maar ik val niet op vrouwen dus voor mij heeft ze niets te compenserenquote:
Heeft hij ooit wel talent gehad dan?quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
oh ja, ali deze show heeft geen talenten meer
Ik denk ook dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef TeleportingKing het volgende:
Stiekem hoop ik nu dat Ali alles doet om Gordon te zieken
Oude?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er net achter dat Brown Hill al 2 albums heeft op iTunes
Ik kom er soms achter dat Brown Hill erg moeilijk weg te krijgen is uit de pot als je chili hebt gegeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik kwam er net achter dat Brown Hill al 2 albums heeft op iTunes
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom er soms achter dat Brown Hill erg moeilijk weg te krijgen is uit de pot als je chili hebt gegeten.
Ik geloof dat ik dan nog liever Dries zie...met het geluid uit en het beeld op teletekstquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oude?
Als dat zo is dan is hij geen talentMeer een soort Dries Roelvink
Heej ik zit te etenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom er soms achter dat Brown Hill erg moeilijk weg te krijgen is uit de pot als je chili hebt gegeten.
Dat was zo slecht dat het leuk wasquote:
Het moment dat ze stoptenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Die danseressen![]()
De muziek is ook weer veel te hard, wat is er eigenlijk wel goed...
Hier, nog een pluspunt _o-quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan zo helemaal niet zien wie de kandidaten zijn.
De gaven er ook een soort van aan toe dat het slecht was. Dit seizoen proberen ze bij X Factor te verbloemen hoe slecht eht wel niet isquote:
Doen we helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja waren kijken we elke dag DWDD? Of Spangas (als die er zijn tenminste).
Het is kloteweer buitenquote:
Ik mis hetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
De kandidaten zijn net zo kut als het programma, goeie matchquote:
DWDD is vaak genoeg leuk. Spangas daar ben ik te oud voor en jij ook Karina.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
1 tegen 100!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja "we" was meer ik en nog wat mensenMaar vul maar iets in
Spangas is heerlijke ergernis, Dunya en Desie is leuk, TE leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef hexje het volgende:
[..]
DWDD is vaak genoeg leuk. Spangas daar ben ik te oud voor en jij ook Karina.
Kiezen ze toch echt zelf voor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
ik zou dat wurgcontract wel eens willen lezen.. ben benieuwd hoeveel rtl & simon cowell krijgen
Dit voelt het zelfde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Cee en Uccie, jullie kunnen ook teennagels uittrekken
Doen we in de pauze als we even iets leuks willen meemakenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Cee en Uccie, jullie kunnen ook teennagels uittrekken
klinkt als brassierequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef iBenny het volgende:
"Ah wat leuk. Daar zijn de braviers"
Dafuq?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
Levels. Tot nu toe het beste van de hele show
Kijk jij alleen maar TV ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Wie die naam Braviers heeft verzonnen die is niet goed bij zijn hoofd.
Ze heeft er een ingebonden paardenlul in gehangen lijkt wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Candy eindelijk een ander kapsel dan het kapsel waar elke Sylvie/Yo/BN'er mee loopt
Dat kijk jij toch ook alles?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kijk jij alleen maar TV ?
Zie je bij elk programma
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft er een ingebonden paardenlul in gehangen lijkt wel.
Nou als je mij bij elk programma ziet dan zegt dat ook wel iets over jou hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kijk jij alleen maar TV ?
Zie je bij elk programma
als ze winnen komt er volgend jaar vast een mazda bravier uit.. of welk auto merk dit programma ook sponsortquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Wie die naam Braviers heeft verzonnen die is niet goed bij zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je mij bij elk programma ziet dan zegt dat ook wel iets over jou he
Adriaantje en Handige Haris.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
Haris en Adriaan...klinkt toch alsof Bassie gelupt is
Moet je er wel in gezien durven wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze winnen komt er volgend jaar vast een mazda bravier uit.. of welk auto merk dit programma ook sponsort
Ik stikte bijnaquote:
juist goed.. oprotten met de '' straat taal accent 'quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
Gaat ie in zijn ABN weer een "accent" liedje verneuken
Zonder dit topic is dat programma niet doorheen te komenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Rafeiro het volgende:
OH god nu snap ik wat jullie bedoelden met teennagels uittrekken als ontspannende bezigheid. Wat tenenkrommend slecht
Angela noemt het 'afgeleid'. Een erectie 'afgeleid door de meisjes' noemenquote:
Die kan zijn moeder dubbel en dwars zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is die Adriaan?
Candy die hem 'lekkerrrrrrr' vindt, klinkt ietwat eng.
16 bij de audities in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is die Adriaan?
Hamstersmoeltjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Heeft Candy een kunstgebit? Het ziet er zo onnatuurlijk uit.
TAL / X Factor 2013: Adriaan Personsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is die Adriaan?
OK dat is zelfs mij te gortig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
TAL / X Factor 2013: Adriaan Persons
16 jaar
Dan moet zij dat met haar 45 (? ongeveer?) jaar niet zeggen dat ze hem lekker vindt.quote:
Misschien houdt ze wel van jonge jongetjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet zij dat met haar 45 (? ongeveer?) jaar niet zeggen dat ze hem lekker vindt.
Gadver
Doe danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet hoor, ik doe het graag
werkt positief voor de stemmen, 12 jrige zijn het eens en gaan sms-senquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet zij dat met haar 45 (? ongeveer?) jaar niet zeggen dat ze hem lekker vindt.
Gadver
Zelfs de Rons en de Meikes en de Erics en de JK's.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Nou nu mag ie er uit hoor.
Ik verlang zo enorm terug naar de Nathalies en Borissen en Nickies en Lisa Loissen enzo
Alleen John Williams mag dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Weer teveel gedans en gedoe eromheen.
En zingen kan hij niet. Aansteller met zijn shirt open...
Zelfs wesleyquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs de Rons en de Meikes en de Erics en de JK's.
Borisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik verlang zo enorm terug naar de Nathalies en Borissen en Nickies en Lisa Loissen enzo
Hij heeft toch een 'body'? Voor het vrouwelijk schoon!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Weer teveel gedans en gedoe eromheen.
En zingen kan hij niet. Aansteller met zijn shirt open...
Joahquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
het lijkt of die dreads op zijn kale hoofd zijn gelijmd
Nah ik vind er niks aan. Maar zal ook met zijn attitude te maken hebben, bah.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Greyson het volgende:
[..]
Hij heeft toch een 'body'? Voor het vrouwelijk schoon!
Verbeterd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Werkelijk niet ééntje was er wauw in dit programma dit seizoen.
We zijn al bijna enthousiast als er iemand niet zingt
Zelfs de Alicen waren zo rot nog niet....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs de Rons en de Meikes en de Erics en de JK's.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind er niks aan. Maar zal ook met zijn attitude te maken hebben, bah.
Onder haar ogen, haar cheekbones bewegen helemaal niet. Zo begon het met Linda de Mol ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Candy heeft iets laten doen hoor
Oogleden? Wat is het? Botox?
Tis toch niet alléén die schuine pony die haar zo anders doet lijken>
Geeft toch niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Greyson het volgende:
Ik ben trouwens niet de verloren zoon van Greys. Als je dat maar weet.
De namen lijken nogal op elkaar. Sorry Greys, wist ik niet.
Als dit klopt....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Die tweets.... LEUGENS!
@x_Andrea_nevels bestaat niet: https://twitter.com/x_Andrea_nevels
@Aniekgoosx heeft niks over Brown Hill getweet
haar gezicht is raar smal. Kan ook zijn dat ze veel is afgevallen en een smal koppie heeft gekregen. Met haar tanden is sowieso iets... misschien gebleekt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Dus de accounts bestaan wel...en de tweets nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Die tweets.... LEUGENS!
Haar wangen lijken voller.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Geloofwaardigheid van het programma is geschaadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
Die tweets.... LEUGENS!
De eerste bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus de accounts bestaan wel...en de tweets niet
Ik ga er op letten!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Onder haar ogen, haar cheekbones bewegen helemaal niet. Zo begon het met Linda de Mol ook.
Hij volgt je overalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat mijn dosis Ferry Doedens met de staart van GTST wel genoeg was.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft toch niet.
Ik vind het wel gezellig, toch nog moeder!
Als dat eens zo was...ik woon 7 hoogquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Cee het volgende:
Oh ja, zelfs Ferry Doedens zat in Idols. En was beter dan al dat gepeupel in X-Factor.
comfortfood...ik zou het heel snel opetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef Stickertje het volgende:
oh ja, ik heb geloof ik ook nog een stukje aardbei vlaai in de koelkast
Hoe gaat het met de stroopwafels?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
comfortfood...ik zou het heel snel opeten
goed, het zijn die kleintjes...ze gaan hardquote:
daarom koop ik nooit mini's van iets als ik boodschappen doe..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
goed, het zijn die kleintjes...ze gaan hard
3 pakjes voor de prijs van 2quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daarom koop ik nooit mini's van iets als ik boodschappen doe..
ik een stuk perenvlaaiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik gooi d'r een stuk kruimelvlaai met slagroom tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |