Dit nog kijken is een typisch geval van 'voorraad aanleggen op de dvd-recorder, omdat er verder niet zoveel op is in de zomermaanden' (voor als ik persé voor de tv wil liggen). Net zoals ik ook herhalingen van Take Me Out opneem, die ik drie jaar geleden ook al zowat allemaal gezien heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
Het is dat er vanavond volgens mij niks anders is, anders had ik wellicht niet eens gekekenZonder topic al helemaal niet.
SPOILER: Liedjes van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan beter van een biertje in de stad genieten ofzo![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Benny op 14-06-2013 19:06:07 ]
Ik heb de artiest er ook bij gezet, misschien krijg je zo een ideequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Stickertje het volgende:
Ik ken maar 1 van de liedjes die ze gaan zingen. Misschien is het beter zo, niet weten welk ( soms geniaal ) origineel ze gaan verkrachten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de artiest er ook bij gezet, misschien krijg je zo een idee![]()
Goede reis, waar het dan ook heen isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er alleen bij als ze live tv hebben in het vliegtuig
Welkom thuis dan bijnaquote:
Tip: Overspel in de Liefde kijken op Net5.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
Het is elke week weer een kwelling om 10 minuten naar gtst te moeten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |