natuurlijk, kneusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is trollscience, hij vindt alles dat mainstream is kut.
Ja, dat is het beeld wat ik van je heb, dat heb je zelf vormgegeven. Nu moet je er mee dealen ook.quote:
Omg harde wereldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het beeld wat ik van je heb, dat heb je zelf vormgegeven. Nu moet je er mee dealen ook.
gr gr
wow je hebt echt het iq van een baksteen ofnietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het beeld wat ik van je heb, dat heb je zelf vormgegeven. Nu moet je er mee dealen ook.
gr gr
Ja, daarom doe ik ook vwo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow je hebt echt het iq van een baksteen ofniet
mijn imago boeit me geen ziekte, ik vind het gewoon opvallend dat ik ineens alles dat mainstream is haat omdat ik algemene kutdingen zoals mumford & cocks en gay of thrones en gamen kut vind, omdat jij je beledigd voelt. ik kan er niks aan doen dat mijn kunstsmaak beter is dan die van jouquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef Rezania het volgende:
Je maakt gewoon vaak kutopmerkingen, het is dan logisch dat dat je imago schaadt.
Die knul gewoon negeren lol. Naar de reacties van dat soort figuren moet je gewoon niet eens meer kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef Rezania het volgende:
Je maakt gewoon vaak kutopmerkingen, het is dan logisch dat dat je imago schaadt.
Dit soort dingen dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn imago boeit me geen ziekte, ik vind het gewoon opvallend dat ik ineens alles dat mainstream is haat omdat ik algemene kutdingen zoals mumford & cocks en gay of thrones en gamen kut vind, omdat jij je beledigd voelt. ik kan er niks aan doen dat mijn kunstsmaak beter is dan die van jou
Oh wat ben je een idiootquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn imago boeit me geen ziekte, ik vind het gewoon opvallend dat ik ineens alles dat mainstream is haat omdat ik algemene kutdingen zoals mumford & cocks en gay of thrones en gamen kut vind, omdat jij je beledigd voelt. ik kan er niks aan doen dat mijn kunstsmaak beter is dan die van jou
misschien als je de knop in je aspiehoofdje eens leert omzetten, dan kun je misschien begrijpen dat bepaalde dingen niet letterlijk opgevat horen te wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus.Ga toch fietsen man.
En als hij het krijgt gelijk janken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die knul gewoon negeren lol. Naar de reacties van dat soort figuren moet je gewoon niet eens meer kijkenZoekt alleen maar aandacht op een negatieve manier.
Je interpunctie is ook niet echt goed hequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien als je de knop in je aspiehoofdje eens leert omzetten, dan kun je misschien begrijpen dat bepaalde dingen niet letterlijk opgevat horen te worden
ironie, heet dat met een duur woord
okquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je interpunctie is ook niet echt goed he
wel flink zout over het ei heen togquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef nodig het volgende:
Hoi gezellig hier ik zit in de zon met een broodjen gebakken ei gr gr
stoer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef nodig het volgende:
Pass mij dat broodje eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef nodig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Rezania het volgende:
Je bent gewoon kut, je kan de tyfus krijgen, ik hoef geen kutmensen in mijn leven.
Ja en peperquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel flink zout over het ei heen tog
het is maar een forum hèquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Rezania het volgende:
Je bent gewoon kut, je kan de tyfus krijgen, ik hoef geen kutmensen in mijn leven.
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Trollscience het volgende:
haha gelijk ontvriend op facebook, het zit je wel hoog hè
ey heb je enig idee waar dit over gaatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ooken maar rebels doen. Puberteit nog niet ontgroeid?
Gewoonlijk nergens over als jij online bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey heb je enig idee waar dit over gaat
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ooken maar rebels doen. Puberteit nog niet ontgroeid?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoonlijk nergens over als jij online bent
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoonlijk nergens over als jij online bent
Wow goeie comeback met plaatjesquote:
Alleen als we het met shotjes spelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
Kom laten we gezellig doen en ganzenbord gaan spelen ofzo
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :pquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef Trollscience het volgende:
wie heeft die zeitgeist-films gezien
Moet zo werkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als we het met shotjes spelen.
Nou omdat je zei dat je dronken zou worden!quote:
Vooral over religie en over de wereldeconomie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :p
jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :p
Oh. Ja ze presteren het mooi, leven zonder geld blabla.. Maar er klopt geen reet van. Ze hebben alleen dingen in Zeitgeist die hun hele denken bevestigen en niks van de andere kant. Totaal niet kritisch dus. Niet intrappen, de wereld zoals zij in hun document afschetsen bestaat nietquote:
Toch ook veel over geld? Dat ene bedrijf of die familie weet niet meer.. Die al het geld zou bezitten of iig bijna al het geld?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral over religie en over de wereldeconomie.
Obesitasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Rezania het volgende:
Rock, wat de neuk moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
Zoiets als dat anarchiebeeld van punkers. Dat soort samenlevingen kunnen alleen maar tijdelijk zijn omdat het zo weer in elkaar stort.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ze presteren het mooi, leven zonder geld blabla.. Maar er klopt geen reet van. Ze hebben alleen dingen in Zeitgeist die hun hele denken bevestigen en niks van de andere kant. Totaal niet kritisch dus. Niet intrappen, de wereld zoals zij in hun document afschetsen bestaat niet
Ik weet wie je bedoelt, kan alleen even niet op de naam komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toch ook veel over geld? Dat ene bedrijf of die familie weet niet meer.. Die al het geld zou bezitten of iig bijna al het geld?
Ja precies. En ze zullen vast wel gelijk hebben met bepaalde dingen.. Maarja, niet genoeg gelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoiets als dat anarchiebeeld van punkers. Dat soort samenlevingen kunnen alleen maar tijdelijk zijn omdat het zo weer in elkaar stort.
Rothschild ofzoiets toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, kan alleen even niet op de naam komen
Yes, ik wilde het al zeggenquote:
Ik streep de dagen al af boven mijn bed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ro-ald mag bijna eindelijk weer posten
Mooizoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik streep de dagen al af boven mijn bed.
Ging helemaal loesoequote:
Jordyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, wat een trieste woordenwisseling man man man. Een beetje heen en weer spuwen in een tevergeefse poging je e-penis te laten groeien, en dan die nalopers er nog bij.
Nee, nee, 1.2/10
Grumpy Toad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Rezania het volgende:
Rock, wat de neuk moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
Ik was hem al een tijdje zat, zocht alleen nog een reden om hem helemaal te blocken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, wat een trieste woordenwisseling man man man. Een beetje heen en weer spuwen in een tevergeefse poging je e-penis te laten groeien, en dan die nalopers er nog bij.
Nee, nee, 1.2/10
Haten op twolliequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was hem al een tijdje zat, zocht alleen nog een reden om hem helemaal te blocken.
Link?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, nee, 1.2/10
Ik haat op wie ik wil, haters gonna hate.quote:
maar mumford and sons is ook gewoon kutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik haat op wie ik wil, haters gonna hate.
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar mumford and sons is ook gewoon kut
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar mumford and sons is ook gewoon kut
quote:
Ik hapte niet hoor. Beetje trollen is wel leukquote:
Boeie, nogmaals, nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
stelletje mongolen die menen dat ze goede muziek maken
(paralympics post)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hapte niet hoor. Beetje trollen is wel leuk
Gewoon verlengen die ban.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ro-ald mag bijna eindelijk weer posten
top of bottom? xxquote:
quote:
www.forum.fok.nl/forum/5/quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die Tinypic of Photobucket gebruiken? Hoezo niet gewoon Imgur?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die Tinypic of Photobucket gebruiken? Hoezo niet gewoon Imgur?
Wtf, is dat serieus een regel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
SC doorgelezen en voor de laatste zeg ik het:
Er wordt niet gescholden hier.
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!quote:
quote:Posts in serieuze topics die niks toevoegen, schelden, iemand belachelijk maken, quoten zonder tekst, posts met een enkele smiley of slechts één woord worden door LittleBrownie of arachide. verwijderd.
Oké, sinds wanneer is deze SC serieus?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
[..]
Ken ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken? The Wire, Mad Men, Deadwood of House of Cards?
dit geldt ook in de SCquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, sinds wanneer is deze SC serieus?
Oké, mevrouw.quote:
Jonge, koningszuur op je pener.quote:
quote:
watquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:58 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn hond likt aan een bot alsof die er sex mee heeft
Drake is kerel die nu rapper is en vroeger in Degrassi speelde.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef Dientje12 het volgende:
Weet een van jullie drake en tiggers? Wie dat zijn
Ik weet wel wat van draken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef Dientje12 het volgende:
Weet een van jullie drake en tiggers? Wie dat zijn
ok en tiggerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Drake is kerel die nu rapper is en vroeger in Degrassi speelde.
Ik zie in de SC eigenlijk best veel posts die hieraan voldoenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
[..]
ik weet niet om welke posts het gaat maar vaak is het niet serieus bedoeld tochquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik zie in de SC eigenlijk best veel posts die hieraan voldoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
griepuserquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
gewoon geen gescheld met ziektes of andere nare dingen
Dus "ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierkl" mag wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
gewoon geen gescheld met ziektes of andere nare dingen
quote:
nice, hoeveel kosten ze eig. in NL?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:14 schreef zwerty het volgende:
Vanaf dinsdag Vans in de aanbieding bij Makro
Ligt aan t model, maar meestal rond de 65 euroquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nice, hoeveel kosten ze eig. in NL?
heb 2 paar in VS gekochtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:17 schreef Ezell het volgende:
Converse en Vans zijn in Nederland belachelijk duur.
Haal ze uit Engeland (bijv. via ASOS.com met gratis verzendkosten), daar zijn ze iets goedkoper.
iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor de prijs van één paar in Nederland zeker.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb mn all stars in India gekocht in de Converse store voor 17 eu
Roepies.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb mn all stars in India gekocht in de Converse store voor 17 eu
rupeesquote:
Nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rupees
moet altijd gelijk denken aan Zelda
quote:
Nah, All Stars zijn toch mijn all time favorite. Hoewel de Converse Star Player stiekem toch wat lekkerder zit.quote:
ja die had ik ooit ook maar die vind ik niet zo mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, All Stars zijn toch mijn all time favorite. Hoewel de Converse Star Player stiekem toch wat lekkerder zit.
Welke? All Stars?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja die had ik ooit ook maar die vind ik niet zo mooi
Star Playerquote:
'FREE SHIPPINGquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.myntra.com/Cas(...)es&serp=54&uq=false#!
17 eu
Moeten ze duurder zijn dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
17 eu
Deze;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2013 16:29:23 ]
Importeren en doorverkopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef LittleBrownie het volgende:
17 eu
ze moeten hier goedkoper zijnquote:
Oh, nee ik dacht mischien dat je wou pronken met de prijs van de schoenen zoals iedereen doet tochquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wel een beetje/
kijk eens op app trouwens
Succes er mee!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:34 schreef Ezell het volgende:
Even wat aan het huishouden doen en dan aan de studie.
quote:
quote:
quote:
ARHWADHAHWHRHWHHAHHRHHWHHAHWHHWHAHAWHWHHAHHAAHHRHGRGRHAGAHRGAHGRHAHAHWRAWRHWHWHRHWGKIPPENJEJHAJHJHJERBAJRBquote:
ARWARGARAGWARGAGARWGWGAGWRquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ARHWADHAHWHRHWHHAHHRHHWHHAHWHHWHAHAWHWHHAHHAAHHRHGRGRHAGAHRGAHGRHAHAHWRAWRHWHWHRHWGKIPPENJEJHAJHJHJERBAJRB
die hap uit m'n arm deed wel pijn hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben een goede zombie in mn vrije tijd
zombiekrabsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
die hap uit m'n arm deed wel pijn hoor
ik shine harder dan jijquote:
yesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik houd je wel vast als we die film kijken hoor
Subtiel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
gaan jullie memento kijken?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Subtiel.
Zou je mij ook vasthouden?
Misschien.quote:
Werk je in een bioscoop dan ofzo?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als jullie naar de bios gaan kan ik wel kaartjes sponsoren
hm nee er was een slecht opgezette actie waar ik 100 bonnen van hebquote:
Welke bios?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm nee er was een slecht opgezette actie waar ik 100 bonnen van heb
maar het meeste al weggeven, nog 28 ofzo
100? ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm nee er was een slecht opgezette actie waar ik 100 bonnen van heb
maar het meeste al weggeven, nog 28 ofzo
Nee iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pathé, die dus niet een zeeland zitten blijkbaar
Er zit ook maar 1 kfc in Zeelandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Pathé, die dus niet een zeeland zitten blijkbaar
Dat is juist leukquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
Ik ben echt in twee maanden tijd 6 of 7 keer naar de bios geweest
Ja vind ik ook!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. Ik wou dat ik een vriendin had die zo vaak met mij naar de bios wou
.
Oh, ik dacht even dat je een ov abonnement bedoelde om naar mij te komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!Neem volgende winter wel een abonnement
Ga met dit mooie weer niet veel naar de bios
welke?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:14 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben de laatste 2/3 weken naar 3 films geweest
Dankjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is goed maar heb ff geen om die map te zoeken om er 2 weg te strepen, komt vanavond wel ok
haha nee ik reis bijna nooit met de treinquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je een ov abonnement bedoelde om naar mij te komen.
Ik MOET hangover 3 ook zienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hangover 3, F & F 6, die olympic film, Iron man 3. Oh wacht 4 films
ohquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:20 schreef FL_Freak het volgende:
Minste van de drie delen hoor, maar nog steeds wel grappig.
Als ie niet grappig zou zijn geweest dan hadden ze wel klink hard gefaalt jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig nog steeds grappig he anders dan was ie niks waard geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |