natuurlijk, kneusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is trollscience, hij vindt alles dat mainstream is kut.
Ja, dat is het beeld wat ik van je heb, dat heb je zelf vormgegeven. Nu moet je er mee dealen ook.quote:
Omg harde wereldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het beeld wat ik van je heb, dat heb je zelf vormgegeven. Nu moet je er mee dealen ook.
gr gr
wow je hebt echt het iq van een baksteen ofnietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is het beeld wat ik van je heb, dat heb je zelf vormgegeven. Nu moet je er mee dealen ook.
gr gr
Ja, daarom doe ik ook vwo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow je hebt echt het iq van een baksteen ofniet
mijn imago boeit me geen ziekte, ik vind het gewoon opvallend dat ik ineens alles dat mainstream is haat omdat ik algemene kutdingen zoals mumford & cocks en gay of thrones en gamen kut vind, omdat jij je beledigd voelt. ik kan er niks aan doen dat mijn kunstsmaak beter is dan die van jouquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef Rezania het volgende:
Je maakt gewoon vaak kutopmerkingen, het is dan logisch dat dat je imago schaadt.
Die knul gewoon negeren lol. Naar de reacties van dat soort figuren moet je gewoon niet eens meer kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef Rezania het volgende:
Je maakt gewoon vaak kutopmerkingen, het is dan logisch dat dat je imago schaadt.
Dit soort dingen dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn imago boeit me geen ziekte, ik vind het gewoon opvallend dat ik ineens alles dat mainstream is haat omdat ik algemene kutdingen zoals mumford & cocks en gay of thrones en gamen kut vind, omdat jij je beledigd voelt. ik kan er niks aan doen dat mijn kunstsmaak beter is dan die van jou
Oh wat ben je een idiootquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn imago boeit me geen ziekte, ik vind het gewoon opvallend dat ik ineens alles dat mainstream is haat omdat ik algemene kutdingen zoals mumford & cocks en gay of thrones en gamen kut vind, omdat jij je beledigd voelt. ik kan er niks aan doen dat mijn kunstsmaak beter is dan die van jou
misschien als je de knop in je aspiehoofdje eens leert omzetten, dan kun je misschien begrijpen dat bepaalde dingen niet letterlijk opgevat horen te wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus.Ga toch fietsen man.
En als hij het krijgt gelijk janken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die knul gewoon negeren lol. Naar de reacties van dat soort figuren moet je gewoon niet eens meer kijkenZoekt alleen maar aandacht op een negatieve manier.
Je interpunctie is ook niet echt goed hequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien als je de knop in je aspiehoofdje eens leert omzetten, dan kun je misschien begrijpen dat bepaalde dingen niet letterlijk opgevat horen te worden
ironie, heet dat met een duur woord
okquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je interpunctie is ook niet echt goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |