wel flink zout over het ei heen togquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef nodig het volgende:
Hoi gezellig hier ik zit in de zon met een broodjen gebakken ei gr gr
stoer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef nodig het volgende:
Pass mij dat broodje eens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:47 schreef nodig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Rezania het volgende:
Je bent gewoon kut, je kan de tyfus krijgen, ik hoef geen kutmensen in mijn leven.
Ja en peperquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel flink zout over het ei heen tog
het is maar een forum hèquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Rezania het volgende:
Je bent gewoon kut, je kan de tyfus krijgen, ik hoef geen kutmensen in mijn leven.
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Trollscience het volgende:
haha gelijk ontvriend op facebook, het zit je wel hoog hè
ey heb je enig idee waar dit over gaatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ooken maar rebels doen. Puberteit nog niet ontgroeid?
Gewoonlijk nergens over als jij online bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey heb je enig idee waar dit over gaat
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ooken maar rebels doen. Puberteit nog niet ontgroeid?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoonlijk nergens over als jij online bent
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoonlijk nergens over als jij online bent
Wow goeie comeback met plaatjesquote:
Alleen als we het met shotjes spelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
Kom laten we gezellig doen en ganzenbord gaan spelen ofzo
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :pquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef Trollscience het volgende:
wie heeft die zeitgeist-films gezien
Moet zo werkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als we het met shotjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |