quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Rezania het volgende:
Je bent gewoon kut, je kan de tyfus krijgen, ik hoef geen kutmensen in mijn leven.
Ja en peperquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel flink zout over het ei heen tog
het is maar een forum hèquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Rezania het volgende:
Je bent gewoon kut, je kan de tyfus krijgen, ik hoef geen kutmensen in mijn leven.
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Trollscience het volgende:
haha gelijk ontvriend op facebook, het zit je wel hoog hè
ey heb je enig idee waar dit over gaatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ooken maar rebels doen. Puberteit nog niet ontgroeid?
Gewoonlijk nergens over als jij online bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey heb je enig idee waar dit over gaat
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu gefrustreerd kutnichtje ben je ooken maar rebels doen. Puberteit nog niet ontgroeid?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoonlijk nergens over als jij online bent
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoonlijk nergens over als jij online bent
Wow goeie comeback met plaatjesquote:
Alleen als we het met shotjes spelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:54 schreef nodig het volgende:
Kom laten we gezellig doen en ganzenbord gaan spelen ofzo
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :pquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef Trollscience het volgende:
wie heeft die zeitgeist-films gezien
Moet zo werkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als we het met shotjes spelen.
Nou omdat je zei dat je dronken zou worden!quote:
Vooral over religie en over de wereldeconomie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :p
jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :p
Oh. Ja ze presteren het mooi, leven zonder geld blabla.. Maar er klopt geen reet van. Ze hebben alleen dingen in Zeitgeist die hun hele denken bevestigen en niks van de andere kant. Totaal niet kritisch dus. Niet intrappen, de wereld zoals zij in hun document afschetsen bestaat nietquote:
Toch ook veel over geld? Dat ene bedrijf of die familie weet niet meer.. Die al het geld zou bezitten of iig bijna al het geld?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral over religie en over de wereldeconomie.
Obesitasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Rezania het volgende:
Rock, wat de neuk moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |