Vooral over religie en over de wereldeconomie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :p
jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volgens mij.. Wel lang geleden. Gaat over macht en geld is onzin blabla toch? :p
Oh. Ja ze presteren het mooi, leven zonder geld blabla.. Maar er klopt geen reet van. Ze hebben alleen dingen in Zeitgeist die hun hele denken bevestigen en niks van de andere kant. Totaal niet kritisch dus. Niet intrappen, de wereld zoals zij in hun document afschetsen bestaat nietquote:
Toch ook veel over geld? Dat ene bedrijf of die familie weet niet meer.. Die al het geld zou bezitten of iig bijna al het geld?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral over religie en over de wereldeconomie.
Obesitasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Rezania het volgende:
Rock, wat de neuk moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
Zoiets als dat anarchiebeeld van punkers. Dat soort samenlevingen kunnen alleen maar tijdelijk zijn omdat het zo weer in elkaar stort.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ze presteren het mooi, leven zonder geld blabla.. Maar er klopt geen reet van. Ze hebben alleen dingen in Zeitgeist die hun hele denken bevestigen en niks van de andere kant. Totaal niet kritisch dus. Niet intrappen, de wereld zoals zij in hun document afschetsen bestaat niet
Ik weet wie je bedoelt, kan alleen even niet op de naam komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toch ook veel over geld? Dat ene bedrijf of die familie weet niet meer.. Die al het geld zou bezitten of iig bijna al het geld?
Ja precies. En ze zullen vast wel gelijk hebben met bepaalde dingen.. Maarja, niet genoeg gelijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zoiets als dat anarchiebeeld van punkers. Dat soort samenlevingen kunnen alleen maar tijdelijk zijn omdat het zo weer in elkaar stort.
Rothschild ofzoiets toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, kan alleen even niet op de naam komen
Yes, ik wilde het al zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |