Ik streep de dagen al af boven mijn bed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ro-ald mag bijna eindelijk weer posten
Mooizoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik streep de dagen al af boven mijn bed.
Ging helemaal loesoequote:
Jordyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, wat een trieste woordenwisseling man man man. Een beetje heen en weer spuwen in een tevergeefse poging je e-penis te laten groeien, en dan die nalopers er nog bij.
Nee, nee, 1.2/10
Grumpy Toad.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Rezania het volgende:
Rock, wat de neuk moet dit voorstellen?
[ afbeelding ]
Ik was hem al een tijdje zat, zocht alleen nog een reden om hem helemaal te blocken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, wat een trieste woordenwisseling man man man. Een beetje heen en weer spuwen in een tevergeefse poging je e-penis te laten groeien, en dan die nalopers er nog bij.
Nee, nee, 1.2/10
Haten op twolliequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was hem al een tijdje zat, zocht alleen nog een reden om hem helemaal te blocken.
Link?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, nee, 1.2/10
Ik haat op wie ik wil, haters gonna hate.quote:
maar mumford and sons is ook gewoon kutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik haat op wie ik wil, haters gonna hate.
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar mumford and sons is ook gewoon kut
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar mumford and sons is ook gewoon kut
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |