Boeie, nogmaals, nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
stelletje mongolen die menen dat ze goede muziek maken
(paralympics post)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hapte niet hoor. Beetje trollen is wel leuk
Gewoon verlengen die ban.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ro-ald mag bijna eindelijk weer posten
top of bottom? xxquote:
quote:
www.forum.fok.nl/forum/5/quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die Tinypic of Photobucket gebruiken? Hoezo niet gewoon Imgur?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die Tinypic of Photobucket gebruiken? Hoezo niet gewoon Imgur?
Wtf, is dat serieus een regel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
SC doorgelezen en voor de laatste zeg ik het:
Er wordt niet gescholden hier.
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!quote:
quote:Posts in serieuze topics die niks toevoegen, schelden, iemand belachelijk maken, quoten zonder tekst, posts met een enkele smiley of slechts één woord worden door LittleBrownie of arachide. verwijderd.
Oké, sinds wanneer is deze SC serieus?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
[..]
Ken ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Welke serie zal ik gaan kijken? The Wire, Mad Men, Deadwood of House of Cards?
dit geldt ook in de SCquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, sinds wanneer is deze SC serieus?
Oké, mevrouw.quote:
Jonge, koningszuur op je pener.quote:
quote:
watquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:58 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn hond likt aan een bot alsof die er sex mee heeft
Drake is kerel die nu rapper is en vroeger in Degrassi speelde.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef Dientje12 het volgende:
Weet een van jullie drake en tiggers? Wie dat zijn
Ik weet wel wat van draken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:00 schreef Dientje12 het volgende:
Weet een van jullie drake en tiggers? Wie dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |