De vorige header was beterquote:
Zat al te googlen, gelukkig geeeeeeeeeeen idee wie het isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DE DIIIINOOOOOOOOSJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Nou Dave kwam er pas later bij hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
26 topics achtereen.
Opdat we nooit zullen vergeten
Nu je het aanhaalt valt het me pas opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
26 topics achtereen.
Opdat we nooit zullen vergeten
Het is geen vogel hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Bart Arends
Ik stond te swingen tijdens de afwas. De borden vielen nog net niet uit mijn handen.
The Bourne Legacy. Viel me erg tegen.quote:
Ja die is inderdaad zeer matig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The Bourne Legacy. Viel me erg tegen.
En die chickquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad zeer matig.
Al helemaal als je voorafgaand aan de bioscooppremiere jezelf zit op te hypen door de trilogie (Mega actie achtbaan, raast maar door) opnieuw te kijken.
Zit je ineens naar een film met blauwe pilletjes, teveel gelul, geen vaart en geen Jason Bourne te kijken.
Dan ben je dankbaar voor je Pathé Unlimited pas, omdat je er geen 10 euro tegenaan hebt gesmeten, kan ik je vertellen.
Ja, die voegde bar weinig toe.quote:
Smakelijk alvast.quote:
Yes!!! Het is pas echt weekend als Rock zijn pizza in de oven ligtquote:
een pizza uit de koeling van de Jumbo, een Pollo Picante to be exactlyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes!!! Het is pas echt weekend als Rock zijn pizza in de oven ligtWelke pizza is het vandaag maestro?!!
WWWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een pizza uit de koeling van de Jumbo, een Pollo Picante to be exactly
Pikante Paddo's dus. Hopelijk word je er niet extra pikant stoned van word.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een pizza uit de koeling van de Jumbo, een Pollo Picante to be exactly
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pikante Paddo's dus. Hopelijk word je er niet extra pikant stoned van word.
Slecht garpje dit
gaat alles goed met je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pikante Paddo's dus. Hopelijk word je er niet extra pikant stoned van word.
Slecht garpje dit
BIER!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het beste nieuws van de dag. ¤4.64 te veel betaald aan DUO en die krijg ik terug. Bier voor iedereen!!!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het beste nieuws van de dag. ¤4.64 te veel betaald aan DUO en die krijg ik terug. Bier voor iedereen!!!!!
![]()
![]()
mag ik een Shandy?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
zonnehoedje op voortaan!quote:
Jeuj!!!quote:
Tering man. Das krap anderhalf biertTJEquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
ondankbare wolf!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering man. Das krap anderhalf biertTJE
Dat mag ookquote:
Dan krijg je maar niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar drink jij bier dan? Hier is bier in het cafe iets van 2 euro ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puh ik heb Frans pression bière in blikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat mag ook
[..]
Dan krijg je maar niks
jij bent toch de stem van t station????quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gemist...
Zo gelijk maar even terugluisteren & fragmentje knippen.
niet zo lullig doen EJ!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:26 schreef Evertjan het volgende:
die ijsdame heeft zelf ook een ijsje te veel op
Ok, bedankt voor het melden. Ik had het gemist.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag je tweet MarijeH! je was op Tevelisie!
wat heb je een leuk toetjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in een ijsje, maar ik heb al een toetje gehad vanavond.
Nou en. Pak het ijsje in de vriezer gewoon joh. Het roept je naam... Hoor maar!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in een ijsje, maar ik heb al een toetje gehad vanavond.
Ja.. maar....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou en. Pak het ijsje in de vriezer gewoon joh. Het roept je naam... Hoor maar!
hangt van meerdere factoren af. bijvoorbeeld hoorngrootte, bolgrootte en omgevingstemperatuur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef ddx het volgende:
hoeveel bolletjes passen er op een ijsje ?
avond trouwens.
watje! doorbeuken moet je!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef Qunix het volgende:
Ik ga trouwens maar 1 uur Stenders luisteren, denk ik.
Moet morgen vroeg weer aan het werk
... en vergeet de ijssoort en -structuur niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hangt van meerdere factoren af. bijvoorbeeld hoorngrootte, bolgrootte en omgevingstemperatuur.
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trouwens nog Ben en Jerry's in de koeka staan.....chocolade met stukken noot enzo. eigenlijk heb ik daar wel zin in....
dat ook nog! en de handigheid van de ijsbolletjesstapelaar!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Die uuropener...
[..]
... en vergeet de ijssoort niet.
Slecht voor je hardloopconditie..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trouwens nog Ben en Jerry's in de koeka staan.....chocolade met stukken noot enzo. eigenlijk heb ik daar wel zin in....
ow, ben jij dat!quote:
ja, en?quote:
Daar is het toch te warm voor.quote:
Ja, wil je 'm terug?quote:
nee hoor, ik ben een man, ik kan goed zonder ijsquote:
Het is prachtig hardloopweer, 13,5 graden en zon wat wil je nog meer?quote:
En terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:37 schreef ddx het volgende:
even over naar vaste camera ivm ijspauze cameracrew
quote:
Waar ga je naartoe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef henkde_j het volgende:
Bamboleo!![]()
Ik wil bier. Maar moet nog rijden
ik denk naar grootmoeder, koekjes brengenquote:
DIE LUCHT!!! gadverdamme echtquote:
Naar m'n broerquote:
Kokosquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
DIE LUCHT!!! gadverdamme echt![]()
![]()
sowieso kokos![]()
![]()
Pompeii!!
Place beyond the pines schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef ChungLingSoo het volgende:
Vrouw naar The great Gatsby, dus bier, pizza en Ekstra Weekend!![]()
Zoe alleen nog een goeie slechte film die ik nog niet gezien heb. Pirate bay top 100 helpt niet. Iemand nog tips ?
een voorzichtig gesponsord programma?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdenk dit programma van sluipreclame.
Gracias, maar het moet een behoorlijk slechte actie film zijn (goede films kijken we meestal samenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Place beyond the pines schijnt goed te zijn.
A Life Less Ordinary is mijn alltime favoriet
Rain Fall is wel behoorlijk matigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Gracias, maar het moet een behoorlijk slechte actie film zijn (goede films kijken we meestal samen) En die 2 staan inderdaad al in de library alhoewel we ze allebei nog niet gezien hebben
ehm..die laatste met Statham? kan ff niet op de titel komen. J.Lo doet ook mee. of Snitch met The Rock. niet heel veel actie, maar wel ok.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:50 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Gracias, maar het moet een behoorlijk slechte actie film zijn (goede films kijken we meestal samen) En die 2 staan inderdaad al in de library alhoewel we ze allebei nog niet gezien hebben
Parker ? Die heb ik idd al gezien! Eeeeh Snitch... Heb ik inderdaad wel binnen, misschien gooi ik die straks aan. Thanks!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..die laatste met Statham? kan ff niet op de titel komen. J.Lo doet ook mee. of Snitch met The Rock. niet heel veel actie, maar wel ok.
Fruit op een stokje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdenk dit programma van sluipreclame.
dank! de mijne is bijna klaar hoor ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit me net te bedenken dat mijn was al bijna een halve dag in de wasmachine zit. Totaal vergeten.
Terwijl je 'm nu juist mooi buiten had kunnen hangen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit me net te bedenken dat mijn was al bijna een halve dag in de wasmachine zit. Totaal vergeten.
ik heb al eens de was 4 dagen in de wasmachine laten zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Van Stockdale solo? Morgen maar eens beluisteren dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dat nieuwe Wolfmother album is echt lekker!
mijn moeder is niet muzikantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dat nieuwe Wolfmother album is echt lekker!
Waar? We hebben hier op 3 hoog geen waslijn buiten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Terwijl je 'm nu juist mooi buiten had kunnen hangen!
ook mijn geboortejaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wut? Laatste EW?!
Lekker 80s knallertje in mijn MP3lijst trouwens
1982, goed jaar, want mijn geboortejaar !
Haha hij met een stijve tampeloerisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Huisgenoot zit sinds vanmiddag in het gips ivm gescheurde enkelbanden. Moest ik net zijn spijkerbroek los tornen, omdat hij er anders niet uit kan.
Ik moet echt gewoon huismoeder worden en niets anders dan dat.
Waar heb jij dat gehoord?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wut? Laatste EW?!
Lekker 80s knallertje in mijn MP3lijst trouwens
1982, goed jaar, want mijn geboortejaar !
Yep, op Spotify!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van Stockdale solo? Morgen maar eens beluisteren dan.
Neuh. Ik lijk wel gek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha hij met een stijve tampeloeris
Die wilde je wel even ter mond nemen zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toen ik een quotebericht kreeg wist ik dat je dit had getyptquote:
Een woest kloppende vleeslollie is niet te weerstaan toch?quote:
Hier ook 3 hoog.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar? We hebben hier op 3 hoog geen waslijn buiten.
Wij hebben waslijn in de gang en met deur open is dat bijna buiten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hier ook 3 hoog.
Maar dan wel met dakterras van 8x8, inc. waslijn
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik een quotebericht kreeg wist ik dat je dit had getypt
Ik was al bij de torrentboer aan het zoekenquote:
Kon hem daar ook niet vindenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was al bij de torrentboer aan het zoeken![]()
Morgen dus balkondagje met Stockdale
Was in de backstage, luisteraar had berichtje gestuurd dat ze overbodig waren geworden door spotify.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar heb jij dat gehoord?
Op 21 juni is er gewoon een gast. En pieter vd Hoogenband komt ook binnenkort langs heb ik gelezen.
Bier?quote:
ik zou kleding aantrekken...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedenken wat ik morgen ga aandoen.
Vrouwenproblemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Citroen ranjaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit aan een flesje licht bruisend mineraalwater
Jurkje, hoef je ook niet over combi's na te denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]duh. Maar welke? Er zijn vele combi's mogelijk.
ik zou iig ondergoed aandoen, en dan een topje en 3 ro(c)kjes. ben ik een beetje bij jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]duh. Maar welke? Er zijn vele combi's mogelijk.
Nee! CindieY in het topic!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jurkje, hoef je ook niet over combi's na te denken
Jewel, want moet passen bij schoenen, ketting, tas, jas/vestje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je droomt nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! CindieY in het topic!
Droom ik? Welkom terug![]()
Waar heb je een jasje of vestje voor nodig?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jewel, want moet passen bij schoenen, ketting, tas, jas/vestje.
Het wordt maar 20 graden en ik ben de hele dag van 1 tot een uur of 12 weg!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je droomt niet
[..]
Waar heb je een jasje of vestje voor nodig?
godsamme, daar heb je die chick met die geile UI weerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, daar heb je die chick met die geile UI weer
Die van jou is met boomstam geiler.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van jou is met boomstam geiler.
dat moet echt de meest idiote UI ooit zijnquote:
Die is voortgekomen uit de legendarische uitspraak: "Ga toch boomstammen eten!"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet echt de meest idiote UI ooit zijn
Het uurtje van Bart was leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef CindieY het volgende:
Ik vind die SummerRequest overigens wat tegenvallen
Ach gelukkig niet standaard top100 ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef CindieY het volgende:
Je had nóg meer zomerse muziek gewild?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef CindieY het volgende:
i know, maar tis zo'n idiote UIquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is voortgekomen uit de legendarische uitspraak: "Ga toch boomstammen eten!"
Eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef CindieY het volgende:
Welk nummer dat dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef ddx het volgende:
Claudia wou een bepaald nummer vanmiddag zelfs 2 uur draaien
Los Lobos heb ik woensdag nog live gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens.
Een sunclubje of summerjampje kan er wel in. Los lobosje, etc.
Nog zomerser, jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had nóg meer zomerse muziek gewild?
Ze lijken nu wel wat aan het afbouwen te zijn btw qua échte zomerplaten, vanmiddag ging vooral Claudia helemaal los.
Toppertje??quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef ddx het volgende:
Claudia wou een bepaald nummer vanmiddag zelfs 2 uur draaien
Want vanavond gaan alle remmen losquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en een breezer ananas.
... en doe er ook maar een dubbele whiskey bij!
wat leuk, wat leuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Net even geluisterd wat die persoon op Omroep Stein in z'n spreek ná de plaat zei, hij zat te shaken in de studio omdat 'zijn helden van de vrijdagavond' hem belden.
komt goed van pas morgen, bij het relaxen in de zonquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef CindieY het volgende:
Vul hem maar aan als je iets mistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
komt goed van pas morgen, bij het relaxen in de zon
Met bomen eropquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben toevallig net op zoek naar leuke shirts, suggesties?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
het hele archief is nu voor de normale prijs op http://www.dagshirt.nl/quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De beste staat er al in: On A Ragga Tip van SL2quote:
Mijn laatste T-shirt aankoop is deze:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De beste staat er al in: On A Ragga Tip van SL2![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
shirtje voor SC en WolfRolfje! http://www.dagshirt.nl/nl/product/farticus
Terechtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Nee toch maar niet, mijn meisje verbrand dat denk ik direct
Het is bloedirritant dat shirts met een print zo walgelijk populair zijn.quote:
Die deden we op de basisschool op het grote grasveld met de hele school. Daarvoor mochten we zelfs de les skippen. En de juffen hadden de meeste lol.quote:
En dezequote:
Kan die dan geen oprot premie krijgen om verder van de studio af te gaan wonen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vaak genoeg... maar het probleem is dat 'ie zo ongeveer naast de studio woont.
Als een print ergens op slaat kan 'ie nog best leuk zijn... maar ik zie helaas heel veel shirts met opdrukken die nergens op slaan (dingen als "Chicago Baseballers '76" en dergelijke).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is bloedirritant dat shirts met een print zo walgelijk populair zijn.
Ik hou van effen kleuren
succesquote:
quote:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 20:37:38dJody_Bernal Lieffie, bel je vanavond nog? Wil het graag uitpraten. x Tjibs reageer retweet
quote:
die 1e heb ik nog niet gezien, die 2e vond ik goed. beetje kiddy, maar wel goed en Jennifer Lawrencequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
Rock. Welke raad je meer aan. The Place Beyond The Pines of The Hunger Games.
quote:
Minthy! Joehoequote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die 1e heb ik nog niet gezien, die 2e vond ik goed. beetje kiddy, maar wel goed en Jennifer Lawrence
EXCELSIOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]Jennifer Lawrence
![]()
Wat dat betreft is Silver Linings Playbook een echte aanrader
![]()
Verder niet, trouwens
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het album Haddaway van Haddaway uit 1993 gedownload.
Wat een bazen album. Had ik nog op cassette tape.
Genieten.
Ja, wat een kutfilm was dat zegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]Jennifer Lawrence
![]()
![]()
Verder niet, trouwens
SPARTA??quote:
eensch! Jennifer Lawrence...lekker wijf en zo gek als een deur volgens mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]Jennifer Lawrence
![]()
![]()
Verder niet, trouwens
Ik heb net een uur in de kerk gezeten met een gospelband in m'n nek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het album Haddaway van Haddaway uit 1993 gedownload.
Wat een bazen album. Had ik nog op cassette tape.
Genieten.
Schnitzelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef ddx het volgende:
Wat zingen ze nou als ik continu Tjitse hoor ?
The church of funk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net een uur in de kerk gezeten met een gospelband in m'n nek.
Beat that!
echt hequote:
dat dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch! Jennifer Lawrence...lekker wijf en zo gek als een deur volgens mij
ik ben laatst naar Nederlands Showworstelen in Zuidhorn geweest.....in een jongerencentrum. ook een aardige gooi naar het raarste dat je in een leven kunt doen denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Beat that!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Beat that!
Klonk bij vlagen best lomp, die gitarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |