De vorige header was beterquote:
Zat al te googlen, gelukkig geeeeeeeeeeen idee wie het isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DE DIIIINOOOOOOOOSJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Nou Dave kwam er pas later bij hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
26 topics achtereen.
Opdat we nooit zullen vergeten
Nu je het aanhaalt valt het me pas opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:33 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
26 topics achtereen.
Opdat we nooit zullen vergeten
Het is geen vogel hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Bart Arends
Ik stond te swingen tijdens de afwas. De borden vielen nog net niet uit mijn handen.
The Bourne Legacy. Viel me erg tegen.quote:
Ja die is inderdaad zeer matig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
The Bourne Legacy. Viel me erg tegen.
En die chickquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad zeer matig.
Al helemaal als je voorafgaand aan de bioscooppremiere jezelf zit op te hypen door de trilogie (Mega actie achtbaan, raast maar door) opnieuw te kijken.
Zit je ineens naar een film met blauwe pilletjes, teveel gelul, geen vaart en geen Jason Bourne te kijken.
Dan ben je dankbaar voor je Pathé Unlimited pas, omdat je er geen 10 euro tegenaan hebt gesmeten, kan ik je vertellen.
Ja, die voegde bar weinig toe.quote:
Smakelijk alvast.quote:
Yes!!! Het is pas echt weekend als Rock zijn pizza in de oven ligtquote:
een pizza uit de koeling van de Jumbo, een Pollo Picante to be exactlyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes!!! Het is pas echt weekend als Rock zijn pizza in de oven ligtWelke pizza is het vandaag maestro?!!
WWWEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een pizza uit de koeling van de Jumbo, een Pollo Picante to be exactly
Pikante Paddo's dus. Hopelijk word je er niet extra pikant stoned van word.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een pizza uit de koeling van de Jumbo, een Pollo Picante to be exactly
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pikante Paddo's dus. Hopelijk word je er niet extra pikant stoned van word.
Slecht garpje dit
gaat alles goed met je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pikante Paddo's dus. Hopelijk word je er niet extra pikant stoned van word.
Slecht garpje dit
BIER!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het beste nieuws van de dag. ¤4.64 te veel betaald aan DUO en die krijg ik terug. Bier voor iedereen!!!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb het beste nieuws van de dag. ¤4.64 te veel betaald aan DUO en die krijg ik terug. Bier voor iedereen!!!!!
![]()
![]()
mag ik een Shandy?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
zonnehoedje op voortaan!quote:
Jeuj!!!quote:
Tering man. Das krap anderhalf biertTJEquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:06 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
ondankbare wolf!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering man. Das krap anderhalf biertTJE
Dat mag ookquote:
Dan krijg je maar niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar drink jij bier dan? Hier is bier in het cafe iets van 2 euro ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puh ik heb Frans pression bière in blikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat mag ook
[..]
Dan krijg je maar niks
jij bent toch de stem van t station????quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gemist...
Zo gelijk maar even terugluisteren & fragmentje knippen.
niet zo lullig doen EJ!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:26 schreef Evertjan het volgende:
die ijsdame heeft zelf ook een ijsje te veel op
Ok, bedankt voor het melden. Ik had het gemist.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag je tweet MarijeH! je was op Tevelisie!
wat heb je een leuk toetjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in een ijsje, maar ik heb al een toetje gehad vanavond.
Nou en. Pak het ijsje in de vriezer gewoon joh. Het roept je naam... Hoor maar!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
Nu heb ik ook zin in een ijsje, maar ik heb al een toetje gehad vanavond.
Ja.. maar....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou en. Pak het ijsje in de vriezer gewoon joh. Het roept je naam... Hoor maar!
hangt van meerdere factoren af. bijvoorbeeld hoorngrootte, bolgrootte en omgevingstemperatuur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef ddx het volgende:
hoeveel bolletjes passen er op een ijsje ?
avond trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |