abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:22:14 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127517275
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127517378
Ja zo let ik altijd wel een beetje op of er aspartaam in zit. Heb zelf nu ranja met sucralose is zit.

Maar goed ik drink het niet vaak maar voor de afwisseling.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127517529
Ik had net als lunch twee volkorenwraps met tomatenpuree en een klein beetje geraspte 25+kaas :9 Soort pizza, lekker!
My salvation lies in your love..
pi_127517571
Wij hebben Fruitiez van de AH. 43 kcal per ijsje

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:40:23 #5
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127517933
Kokoswaterijsjes-met-laagje-chocolade *O* En dan drie op één avond *O* Die kopen we dus maar niet weer :') Ik vind een ijsje echter wel lekker na een lange, warme werkdag, dus toch maar eens kijken voor een slank alternatief :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127518233
Ik heb nog geen ijsjes gehad, want ik had een beetje kiespijn vorige week en dan vind ik dat niet fijn. Maar ik mag straks voor in de trein een Starbucks frap :D. Heel stout, maar goed, old habits die hard.
pi_127518571
Ik ga straks met de kids naar de lekkerste Italiaanse ijssalon van Nederland...
Misschien neem ik een bolletje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:08:48 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127518882
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben Fruitiez van de AH. 43 kcal per ijsje

[ afbeelding ]
Die hadden wij dus net ook :) De Festini's lagen er ook, maar deze zijn goedkoper en net zo lekker.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:09:48 #9
16245 CarOnline
met lange O
pi_127518906
Ik kan geen perenijsje meer zien!
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.
At er soms wel 6 op een dag :o

Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!! _O-
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:12:22 #10
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127518979
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.

Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!! _O-
:D
And eternity in an hour.
pi_127519372
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:

Dat is echt grappig :D
pi_127520591
Hahaha goed verhaal! _O-
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:38:13 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127522479
:D _O-

Ikben net op de fiets naar de tandarts gegaan: 7km enkele reis! Heerlijk! En met extra ballast: 18 kilo achterop en 18 kilo aan de aanhang-fiets. ;) *) Nu weer terug.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:43:09 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127522708
Over ruim een uur mag ik weer naar huis fietsen O+ In m'n hardloopkleren, want die zitten zo lekker soepel en luchtig op de fiets O+
And eternity in an hour.
pi_127523736
Ik heb een hele vreemde salade gemaakt van restjes voor in de trein (broccoli, groene asperges, krieltjes, tonijn, radijsjes en een beetje augurk), en een suiker meloen alvast in stukjes gesneden. Zo goed voorbereid :D
pi_127524206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een hele vreemde salade gemaakt van restjes voor in de trein (broccoli, groene asperges, krieltjes, tonijn, radijsjes en een beetje augurk), en een suiker meloen alvast in stukjes gesneden. Zo goed voorbereid :D
Goed bezig!!!

Hier eet vriendje wel mee, dus zo nog wat paddestoelen erbij halen en kippetjes.

Tussenstand voor vandaag.

O: 2 beschuiten 1 kaas 1 pure hagel
T: stukje gekookte worst
T: 3 stukken watermeloen
T: handje noten
T: 4 merci chocolaatjes

Als ik het zo neertyp denk ik echt van Joyce kom op zeg. Maar goed de afgelopen dagen was veel en veel slechter, geen excuus, maar het is wel een verbetering.
pi_127524346
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Goed bezig!!!

Hier eet vriendje wel mee, dus zo nog wat paddestoelen erbij halen en kippetjes.

Tussenstand voor vandaag.

O: 2 beschuiten 1 kaas 1 pure hagel
T: stukje gekookte worst
T: 3 stukken watermeloen
T: handje noten
T: 4 merci chocolaatjes

Als ik het zo neertyp denk ik echt van Joyce kom op zeg. Maar goed de afgelopen dagen was veel en veel slechter, geen excuus, maar het is wel een verbetering.
Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 16:22:53 #18
5428 crew  miss_sly
pi_127524421
Wat zij zegt! Echt meer normaal eten, twee volkoren boterhammen in plaats van beschuitjes of yoghurt met fruit en/of muesli/cruesli. Van dat ontbijt moet je wel snel honger hebben.

Ik heb een nieuwe liefde: gebroken lijnzaad O+ :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127524541
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat zij zegt! Echt meer normaal eten, twee volkoren boterhammen in plaats van beschuitjes of yoghurt met fruit en/of muesli/cruesli. Van dat ontbijt moet je wel snel honger hebben.

Ik heb een nieuwe liefde: gebroken lijnzaad O+ :+

me too
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127524918
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127525424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:20 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..
Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!
pi_127525589
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!
^O^
pi_127527233
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
:o
Daarom is zelf roken dus zoveel lekkerder!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127527876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Linzen? Zit dat dan in het vocht? Ik spoel dat sowieso altijd ervan af na het opwarmen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:41:05 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127529285
Ik zit aan een enorme bak sla met wat komkommer, tomaatjes, gekookte mini-krieltjes en wat gegrilde kip met provencaalse kruiden. :9 Beetje yoghurt dressing erover, heerlijk! :Y

Lijstjes is:
O: Brinta
T: sneetje roggebrood met kaas
L: 1 bh kalkoenfilet m komkommer, 1 bh m gekookt ei, 1 bh met light geitenkaas
T: 1 rode paprika, paar stukjes komkommer
D: flinke bak sla dus
T: weet nog niet

S: 15km fietsen
pi_127530240
Hmm lekker perenijsje op! En nu lekker koken! Vriendlief is thuis, dus straks lekker op het balkon eten!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:33:56 #27
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_127533177
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef _Dido_ het volgende:
Kokoswaterijsjes-met-laagje-chocolade *O* En dan drie op één avond *O* Die kopen we dus maar niet weer :') Ik vind een ijsje echter wel lekker na een lange, warme werkdag, dus toch maar eens kijken voor een slank alternatief :)
Maar vegan. <3
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_127535131
Lijstje:

O: Boterham smeerkaas
T: Boterham met ei
L: Spaghetti
T: yoghurt
D: Salade met garnalen en een dressing
T: appel uit de oven met kaneel
S: 10 km fietsen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:26:55 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127538917
Mooi lijstje serieliefhebber :Y Wederom wat te weinig, straks nog een lekker agurkje met ham ofzo?

Bizar he? Ingredientendeclaraties lezen en begrijpen dat opent zoveel ogen!

Lees de ingredienten en leer! Zelfs in rosbief, kipfilet e.d. zit suiker en zout. Is heleaal niet erg maar de meeste mensen weten het niet.
Laat staan wat iemand weet over de igredienten van poederpakjes (mix voor spaghetti, mix voor nassi, ovenschotelmixen) kom nou. Dat kunnen we zelf veel beter!

Zonder kennis geen geslaagde afvalmissie

En zonder PLANNING ook niet trouwens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127539646
Ik ben weer verliefd. En heb tapas op. En tiramisu. En wijn. Veel wijn. Een dik varkentje, maar dat ene zwempak is geweldig. En de little black dress ook. Rokken staan me niet. Hoezee, hoezee.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:51:46 #31
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127540616
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weer verliefd. En heb tapas op. En tiramisu. En wijn. Veel wijn. Een dik varkentje, maar dat ene zwempak is geweldig. En de little black dress ook. Rokken staan me niet. Hoezee, hoezee.
*O*
Spoilers!
pi_127544743
Hahaha cc! _O- _O_
Het is echt te lang geleden dat ik dronken was..
pi_127548121
Duizend complimentjes maar ook duizend biertjes! Maar de biertjes winnen en das maar goed ook!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 06:41:53 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127548366
Ik las eerst niet goed Zeester, maar het was voor jou ook een goeie avond dus? Fijn! :Y

:D c_c! _O-

[ Bericht 32% gewijzigd door BE op 08-06-2013 07:00:31 ]
pi_127548398
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoop dat je nog steeds zo vrolijk bent :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:20:36 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127548438
Jaaaaa! *O* 89,95!!!!!! *O*

Het zal komende week vast nog wel omhoog stuiteren, want ik moet ongesteld worden, maar ik heb hem iig weer een keer gezien. Dat is dus -5,4 kg sinds ik mezelf weer onder controle heb en weer aan het afvallen ben! *O*
pi_127548440
*O*
pi_127548459
*O* voor BE.

Soms weet ik het verschil tussen hier en Slank niet zo goed meer :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:26:22 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548460
Vanaaf bbq, iemand do and don'ts? Iemand nog gezonde ideeën? Had al groentespies met blokjes kipfilet bedacht, maar meer is welkom.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_127548465
Kom jij in slank? :o
pi_127548467
Nee daar ben ik ooit snel weggevlucht :@

Gelukkig hoor ik er nu echt echt echt, ook niet als in mn buik inhou, thuis.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:27:59 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548468
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa! *O* 89,95!!!!!! *O*

Het zal komende week vast nog wel omhoog stuiteren, want ik moet ongesteld worden, maar ik heb hem iig weer een keer gezien. Dat is dus -5,4 kg sinds ik mezelf weer onder controle heb en weer aan het afvallen ben! *O*
*O*

Goed man!!!!!

Hier gisteren 82,9. 600gr meer dan laatst, maar ik had ook best een slechte week. En in een onwijs hectische periode is het lastig genoeg en gezond te eten.
pi_127548473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee daar ben ik ooit snel weggevlucht :@

Gelukkig hoor ik er nu echt echt echt, ook niet als in mn buik inhou, thuis.
Volgens mij praat jij jezelf dik, je hoeft er niet eens meer bij te eten.
pi_127548475
Qwea killers zijn brood en sauzen. Gewoon lekker eten en dat een beetje vermijden en steeds even pauze tussen je bordjes (met daarop veel groen). Zul je merken dat je ws niet eens aan 3 bordjes komt.
pi_127548476
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:26 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf bbq, iemand do and don'ts? Iemand nog gezonde ideeën? Had al groentespies met blokjes kipfilet bedacht, maar meer is welkom.
Ui in alufolie.
Ananas.
Allerlei groente kan er ook gewoon op, asperges bijvoorbeeld.
pi_127548477
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Volgens mij praat jij jezelf dik, je hoeft er niet eens meer bij te eten.
Ik vind mij heel niet dik. Maar ook niet slank. Ik zit niet onder de 25, dus ik hoef niet naar slank. Thank god.

Nog een bonbon!
pi_127548483
Jeetje, door dat praten over BBQ heb ik ineens zin in lambchops zeg :9~

En dat op de nuchtere maag :@
pi_127548486
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit niet onder de 25, dus ik hoef niet naar slank. Thank god.
Ik tegenwoordig wel, maar ik willetnie. Ah toe?

Oeh, lambchops! :9~
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:33:27 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548490
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Qwea killers zijn brood en sauzen. Gewoon lekker eten en dat een beetje vermijden en steeds even pauze tussen je bordjes (met daarop veel groen). Zul je merken dat je ws niet eens aan 3 bordjes komt.
2 stukjes vlees wil ik max. Met name omdat het een kutweek was, ook qua eten.

Brood en saus blijf ik af. De prefab slaatje ook :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:33:57 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548492
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ui in alufolie.
Ananas.
Allerlei groente kan er ook gewoon op, asperges bijvoorbeeld.
Maar die groente op de bbq... Ook sperziebonen? Hoe doe je dat dan in godsnaam? Ik ken echt alleen vlees :') ik zal ff alu folie halen :Y en ananas! Ook in alu?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:35:27 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127548494
Ik vind het eig. wel leuk dat de grens niet zo heel scherp meer is en ik heb ook het idee dat de sfeer onderling of over en weer ook wat prettiger is. Niet meer zo enorm wij en zij. :Y

Wij gaan vanavond ook bbq'en. Of nou ja, op de skottelbraai. En ik heb me voorgenomen om alleen een paar kipspiesjes te eten en het verder bij sla en groente te laten.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:37:01 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548498
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:35 schreef Brighteyes het volgende:

Wij gaan vanavond ook bbq'en. Of nou ja, op de skottelbraai. En ik heb me voorgenomen om alleen een paar kipspiesjes te eten en het verder bij sla en groente te laten.
Boks!!!!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:38:02 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127548500
Van mij hoeft het sws helemaal niet, maar ja, manlief en de kinderen vinden het erg leuk, dus tsja... :)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 07:38:40 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548502
Ik vind het altijd zo lekker, ff bbq'en :9
pi_127548524
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het eig. wel leuk dat de grens niet zo heel scherp meer is en ik heb ook het idee dat de sfeer onderling of over en weer ook wat prettiger is. Niet meer zo enorm wij en zij. :Y

Dat ge-haat en nijd hoeft van mij ook niet. Maar beide reeksen hebben imo wel een eigen identiteit ( :r) en dat is ook goed denk ik. Denk ook dat iedereen voorkeur heeft voor 1 van de 2.
pi_127548530
Het verschil tussen Slank en Dieet is alleen maar ontstaan omdat hier mensen met flink overgewicht bezig waren met ploeteren en er meiden binnen kwamen die 53 kilo waren en heel graag voor de zomer 50 wilden wegen. Dat werd toen Slank de Zomer in! Op die manier kreeg je wat meer mensen met vergelijkbare doelstellingen bij elkaar. Er is helemaal geen regel dat je per se hier weg zou moeten als je een te hoog BMI zou krijgen :P Je moet vooral posten waar je het het leukst vindt en waar de mensen een beetje zoals jij denken. En dat zou in beide topics kunnen zijn of absoluut in één.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127548548
Planning voor vandaag :7 Eerst boodschappen doen, daar wil ik 8 uur zijn. Dan de was. Sportschool om 9 uur. Dan douchen en wandelend naar een vriendin en dan met haar en haar kleuter naar de kinderboerderij. Daar zouden ze ook honing verkopen en ik heb wel belangstelling voor lokale honing! En dan daar dus lunchen in de tuin. Vanmiddag nog naar een andere vriendin, die is ziek. Even schoonmaken en boodschappen voor haar halen. En dan vanavond om 6 uur naar bed, want nachtdienst. En na de nachtdienst direct door naar Rotterdam voor de Lady's Run :D
pi_127548649
Zo vanmorgen op de weegschaal gestaan. Lekker confronterend. 108,5. Bijna weer op mijn zwaarst gelukkig niet naar de 110 geschoten.

Nu echt gauw weer aan de bak. Nu ontbijten en straks sporten!

Planning voor vandaag:
O: turkse yogurt met aardbeien en wat honing, misschien wat muesli erdoor.
S: 30 min cardio 45 min kracht
T: perenijsje ( denk dat ik daar wel behoefre aan heb na het sporten.
L: wrap met avocado, gerookte kip wat peper en zout en tomaat
T: Een stuk watermeloen
D: maaltijdsalade met gerookte zalm en groentjes. Stukje stokbrood erbij.
T: geen idee gaan naar een feest in de buurt dus denk geen T, en heel veel water!

[ Bericht 1% gewijzigd door J0ycie88 op 08-06-2013 08:28:56 ]
pi_127548769
Na het sporten moet je iets substantieels eten met koolhydraten en eiwit en geen perenijsje :P (alhoewel lekker verkoelend) Succes met je nieuwe start, Joycie *O*

Tas gepakt voor de sportschool, ben benieuwd of het druk is. Het is nu nog lekker koel om te sporten namelijk.
pi_127548779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Na het sporten moet je iets substantieels eten met koolhydraten en eiwit en geen perenijsje :P (alhoewel lekker verkoelend) Succes met je nieuwe start, Joycie *O*

Tas gepakt voor de sportschool, ben benieuwd of het druk is. Het is nu nog lekker koel om te sporten namelijk.
Als je niet wil dat het druk is: vrijdag om 3/4 uur. Er was niemand. :o Het was dan wel bloedheet. :')
pi_127548795
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:

Thnx! Dan ga ik na het sporten even magere kwark halen en dan met een beetje muesli eten na het sporten. Zit namelijk al erg hoog in mijn vet. Dus moeten inderdaad wat eiwitten bij!
pi_127548796
Man man man... wat heb ik bagger geslapen zeg.

Gister een dorpsfeest gehad (ik ga al nooit 'uit' ivm mijn oren die dan een week dood zijn) dus waren rond half 2/2 uur weer thuis. Vriend had teveel bier gehad... dus die is de halve nacht heen en weer gerent van de wc naar bed. En ik kon niet in slaap komen door m'n zere oren. Ben ik ook nog eens om half 7 wakker en kon ik niet in slaap komen. :') Dit word een lange dag...
pi_127548800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:38 schreef Mokkels het volgende:

Als je niet wil dat het druk is: vrijdag om 3/4 uur. Er was niemand. :o Het was dan wel bloedheet. :')
Ik ga heel vaak op vrijdag op dat tijdstip :D Maar ik kon gisteren niet. En aangezien ik morgen in Rotterdam zit kon ik toch niet op zondag sporten, dus daarom nu.
pi_127548807
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga heel vaak op vrijdag op dat tijdstip :D Maar ik kon gisteren niet. En aangezien ik morgen in Rotterdam zit kon ik toch niet op zondag sporten, dus daarom nu.
Ah oke! Ik ga ook altijd op vrijdag rond die tijd. :P (Ik zeg nu wel altijd maar ben nog maar 2 keer op vrijdag wezen sporten :') sport nog niet zo lang)

Succes dan straks in de sportschool!
pi_127548810
Was er een dorpsfeest in de buurt? Mij zou je daar echt nooit zien :@ Ik hou daar helemaal niet van.

Ik was er in ieder geval vorige week vrijdag op dat tijdstip! :Y
  zaterdag 8 juni 2013 @ 08:45:24 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127548823
Ooh, mijn weegschaal zegt nu 82,5 B-)

Anyway, ik ga ff brood halen en ff voor 2,5u het mca verblijden met mijn komst :')

:W :O
pi_127548836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Was er een dorpsfeest in de buurt? Mij zou je daar echt nooit zien :@ Ik hou daar helemaal niet van.

Ik was er in ieder geval vorige week vrijdag op dat tijdstip! :Y
Ja. :P Het is dat mijn zusje mee deed met de playback show met de oude straat waar we woonden maar anders had je mij daar ook nooit gezien. Haat de mentaliteit van dat dorp. :')
pi_127548855
Ah, dorp met een E O-) En ja, ik zou ook naar mijn zusje gaan kijken, goede reden ^O^
pi_127548868
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dorp met een E O-) En ja, ik zou ook naar mijn zusje gaan kijken, goede reden ^O^
Nee met de S :P 6 km van Hgv af.
pi_127548876
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar welk dorp jij bedoeld heeft helemaal zo'n mentaliteit ja. Dan is dan 'mijn' dorp nog wat minder erg op een paar van die aso's na.
pi_127548899
Ik kom met mijn lijstje uit op 1300 kcals, dat is echt te weinig, maar weet niet wat ik er nog bij moet eten.
Hmm nu merk ik pas weer hoe belangrijk plannen is.
pi_127549110
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar die groente op de bbq... Ook sperziebonen? Hoe doe je dat dan in godsnaam? Ik ken echt alleen vlees :') ik zal ff alu folie halen :Y en ananas! Ook in alu?
Sperziebonen zou ik idd niet zo snel doen, maar wel paprika, wortel, aardappel (in alu).
Peer is misschien ook lekker.
pi_127549123
Extra tussendoortje ergens? Rijstewafel ofzo? Zakje worteltjes?

76, 4 op de weegschaal vanmorgen.

Vandaag een klein stukje taart.. mijn grote kleine is jarig. *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127549136
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:16 schreef Vicky het volgende:
Extra tussendoortje ergens? Rijstewafel ofzo? Zakje worteltjes?

76, 4 op de weegschaal vanmorgen.

Vandaag een klein stukje taart.. mijn grote kleine is jarig. *O*
Jeetje Vicks wat ga je lekker _O_

* LovelyLady terug in lurkstand gaat :@
pi_127549149
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

neej joh ff helemaal niet.. ik stond een week of 5 geleden op 74,9 :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127549161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:18 schreef Vicky het volgende:

[..]

neej joh ff helemaal niet.. ik stond een week of 5 geleden op 74,9 :@
Ja maar toen ik nog mee las zag ik 78 of zelfs 79 ... :@

Ik zeg al niks meer :D
  zaterdag 8 juni 2013 @ 09:24:24 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127549197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Het verschil tussen Slank en Dieet is alleen maar ontstaan omdat hier mensen met flink overgewicht bezig waren met ploeteren en er meiden binnen kwamen die 53 kilo waren en heel graag voor de zomer 50 wilden wegen. Dat werd toen Slank de Zomer in! Op die manier kreeg je wat meer mensen met vergelijkbare doelstellingen bij elkaar. Er is helemaal geen regel dat je per se hier weg zou moeten als je een te hoog BMI zou krijgen :P Je moet vooral posten waar je het het leukst vindt en waar de mensen een beetje zoals jij denken. En dat zou in beide topics kunnen zijn of absoluut in één.
dus jij vindt ons niet leuk? :(
And eternity in an hour.
pi_127549328
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

kom eens uit lurkstand jij!

* douche-eendje geeft lola een portie motivatie
  zaterdag 8 juni 2013 @ 09:42:16 #79
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127549356
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:43 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ah oke! Ik ga ook altijd op vrijdag rond die tijd. :P (Ik zeg nu wel altijd maar ben nog maar 2 keer op vrijdag wezen sporten :') sport nog niet zo lang)

Succes dan straks in de sportschool!

Sowieso is het op vrijdag superrustig.
And eternity in an hour.
pi_127550078
:W

Ik kijk de laatste tijd wat meer naar docu's over wat eten doet met je lichaam, werd hier aangehaald als tip. Ik heb beide docu's gezien van foodmatters, de ene kwam nogal veel vitamine C in terug en de andere sapjes. Al bij al wel wat tips meegenomen die ik deze week ga uitproberen.

Eerst en vooral suikers bannen en deze halen uit fruit wanneer ik er behoefte aan heb. Mijn kasten leegmaken en vullen met zinvollere snacks: noten, fruit, rijstkoeke en groentjes.

Mijn grootste uitdaging, voldoende water drinken. Ik kom gemiddeld aan een liter. Ik drink erg weinig en moet zelden naar het toilet. Terwijl dat het heel je systeem zuivert :|W , maar vandaag al goed begonnen, heb al bijna een liter uit.

Voor de rest probeer ik gewoon verder te doen met voldoende te eten en te bewegen.

Als jullie nog goeie docu's kennen, hoor ik het graag.

Over de bbq gesproken, het hangt natuurlijk van de situatie af. Wanneer je deze zelf voorbereid, kan je er opgooien wat je wil: groentenspiesen met paprika, champignons, aubergine, courgette, kleine tomaatjes; champignons met knoflook in de folie en natuurlijk een heerlijk stukje vis. Als bijgerechten: koude macaroni met een dressing, frisse kruiden en wat groenten er doorheen, net hetzelfde kan met een gekookte aardappel, salades.. Een stukje vlees kan geen kwaad, pas wel op voor de marinades, sausjes en het drinken.
pi_127550414
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:24 schreef _Dido_ het volgende:

dus jij vindt ons niet leuk? :(
Jullie zijn ook leuk! :o Maar ik vind het hier op dit moment wat gezelliger en heb vaak in Slank niet zoveel te zeggen. Maar in Slank zitten ook een paar favoriete FOK!kers van mij heur 8-)
pi_127550733
Zeester, zie je wel dat iedereen het ziet? *O*.

En BE, geweldig!

Ik ben vooral heel heel dik. Heb goddomme de hele week niet zelf gekookt :'). Klaar nu. Over die weken moét er 3 kilo of zijn.
pi_127552320
We zijn hier (bijna) allemaal dik, CC 8-) Ga je morgen nog wel kijken naar de Lady's Run?

Ik ben echt ontzettend actief geweest vanmorgen *O* En mijn nieuwe sport-koptelefoon is gearriveerd O+ Ik kan niet zo goed tegen van die oorplugjes, vind ik erg onprettig zitten en mijn game headset is domweg te zwaar en dat werkt ook niet lekker als je gaat zweten :7
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:52:47 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127561017
*O*
Een bak sla, 3 kipspiesjes, 1 likje pindasaus, 1 stokbroodje, paar stukken paprika, 1 hapje hamburger, 1 hapje van een worstje. *O*
Vanmidddag 3/4 zak edamame in een poging pms in te dammen. :')

En zometeen ga ik, als het spul op bed ligt, een heerlijk echt italiaans ijsje halen om het weekend te vieren.

Ik wilde hip zijn en haalde een fles prosecco, maar ben na twee slokken gestopt. :') Ik geloof niet dat ik wijn etc ooit echt lekker ga vinden. :+
F. daarentegen laat het zich goed smaken. :D
pi_127563077
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:39 schreef Isabeau het volgende:
We zijn hier (bijna) allemaal dik, CC 8-) Ga je morgen nog wel kijken naar de Lady's Run?

Ik ben echt ontzettend actief geweest vanmorgen *O* En mijn nieuwe sport-koptelefoon is gearriveerd O+ Ik kan niet zo goed tegen van die oorplugjes, vind ik erg onprettig zitten en mijn game headset is domweg te zwaar en dat werkt ook niet lekker als je gaat zweten :7
Je game headset?
Hoe nerdy O+
pi_127564303
Ik ben blij dat ik sommige zaken niet lekker vind of super graag heb. Sterke dranken drink ik niet graag tenzij in een zoete cocktail, maar dan kan ik evengoed een sapje of frisdrank drinken. Wijn en bier af en toe, een keer in de 2 maanden ofzo.. Dat scheelt een hoop calorieën als je dat vergelijkt met iemand die wekelijks toch graag wat drinkt.

Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde sneden brood met kaas en boter
T: 4 beschuiten met aardbeien
L: Maaltijdsoep met veel vlees en groenten
T: Potje magere yoghurt
D: Papilliot van witte vis met tomaatjes met stokbrood en kruidenboter
T: Handje noten
V: 2 liter water en een glas sinaasappelsap
S: 30 km gefietst
pi_127565147
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:40 schreef Mokkels het volgende:
Man man man... wat heb ik bagger geslapen zeg.

Gister een dorpsfeest gehad (ik ga al nooit 'uit' ivm mijn oren die dan een week dood zijn) dus waren rond half 2/2 uur weer thuis. Vriend had teveel bier gehad... dus die is de halve nacht heen en weer gerent van de wc naar bed. En ik kon niet in slaap komen door m'n zere oren. Ben ik ook nog eens om half 7 wakker en kon ik niet in slaap komen. :') Dit word een lange dag...
Waarom geen oordopjes in? Ik doe tegenwoordig niet anders als ik naar een club/feest ga.
pi_127565199
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waarom geen oordopjes in? Ik doe tegenwoordig niet anders als ik naar een club/feest ga.
Ik hou er sowieso al niet zo van van dat hele uitgaan. :P Heb er het geld niet voor enzo en vind het nooit zulke leuke muziek. Dus mij zul je er niet zo snel vinden. Maar oordopjes vergeet ik altijd.. bij concerten heb ik ze wel altijd mee omdat ik er dan aan denk maar gister was ik ze vergeten.
pi_127566721
Zo wat een dag O+

SoortvanO/L: 2 volkoren met hagelslag, paar hapjes leftoversalade van gister.
LateL -tijdens het shoppen want te weinig gegeten en viel bijna flauw :')- een broodje bij de v&d en iets wat erg leek op suikerwater onder de noemer vitaminwater :')
T: stukje volkorenspeltbrood met walnoten, 35 gram pure chocolade
D: Rijstsalade met neptonijn.
T: schaaltje aardbeien& blauwe bessen.

Verder lekker wat spul kunnen kopen voor brood bakken, http://www.thefreshloaf.com/recipes/flaxseedwheatbread deze staat nu te rijzen. En voor 9 euro een kilo aardbeien, 300 gram blauwe bessen en een meloen op de markt gehaald :9
pi_127567916
Ik ben vandaag een beetje katerig geweest. Lekker met de left-over slapers van het feestje hele dag gaar op een terrasje gezeten.

Ik kreeg echt veel complimentjes, en ik had een met iemand over het voorgaande feestje van die jongen (wat een verkleed feestje was) en zocht een foto op op m'n telefoon van die avond om m'n outfit te showen, en toen zag ik echt dat er een hele hoop onderkin verdwenen was. Dat was fijn.

Het heeft mijn zelfvertrouwen echt goed gedaan geloof ik! *yay* daarvoor. Vandaag nog niet zo net gegeten, maar morgen lekker weer normaal doen! Zin in!

Om nog even terug te komen op alle discussies hoor. Ik vind die scheiding van slank en de dieetclub wel goed. Ik merk dat echt je levensstijl veranderen zoals ik en vele anderen hier pogen te doen écht iets heel anders is dan 'even 2 kilo kwijtraken'. En dat daar dus ook echt andere verhalen en tips en trucs bijhoren!
pi_127568218
Fijn dat je nu positieve feedback krijgt, Zeester *O* Enne, in Slank zitten ook heel veel die hun leefstijl heel anders hebben gemaakt of willen maken hoor! Gezond en fit zijn is natuurlijk iets van elk gewicht. Alleen komen er heel andere dingen ook kijken als je bijv 30+ kilo's moet/wilt afvallen :Y

douche-eendje, wat is neptonijn :?

BE, klinkt als een heel verantwoorde barbecue ^O^

En ik weet nu al dat ik te weinig eten mee heb voor vannacht en morgenochtend. Had nog aardbeien met yoghurt of een salade mee moeten nemen.
pi_127568295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:05 schreef Isabeau het volgende:

douche-eendje, wat is neptonijn :?

Spul van de vegetarische slager :) Ik eet al een jaar of 7 inmiddels geen vlees&vis meer :)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:09:29 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127568398
Beetje jammer allen dat dat ijsje wat snoeperitus triggerde. :') -O-
pi_127568695
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
Spul van de vegetarische slager :) Ik eet al een jaar of 7 inmiddels geen vlees&vis meer :)
Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de naamgeving zo idioot :') Dan wil je geen vlees of vis meer en dan noem je alles naar vlees en vis :')

Waar is dit van gemaakt dan?
pi_127568708
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer allen dat dat ijsje wat snoeperitus triggerde. :') -O-
Negeren, ebt vanzelf weg.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:16:50 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127568747
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de naamgeving zo idioot :') Dan wil je geen vlees of vis meer en dan noem je alles naar vlees en vis :')

Neptonijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127568776
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Neptonijn
Dat is geen plant :{
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:18:14 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127568801
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is geen plant :{
pi_127568811
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soja :P
pi_127568869
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
Soja :P
Ah :Y

Ik vind van die vegetarische schijven van een soort schimmel/paddestoel zo lekker :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')