SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Die hadden wij dus net ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben Fruitiez van de AH. 43 kcal per ijsje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan geen perenijsje meer zien!
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.
At er soms wel 6 op een dag![]()
Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!!
Dat is echt grappigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan geen perenijsje meer zien!
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.
At er soms wel 6 op een dag![]()
Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!!
Goed bezig!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een hele vreemde salade gemaakt van restjes voor in de trein (broccoli, groene asperges, krieltjes, tonijn, radijsjes en een beetje augurk), en een suiker meloen alvast in stukjes gesneden. Zo goed voorbereid
Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed bezig!!!
Hier eet vriendje wel mee, dus zo nog wat paddestoelen erbij halen en kippetjes.
Tussenstand voor vandaag.
O: 2 beschuiten 1 kaas 1 pure hagel
T: stukje gekookte worst
T: 3 stukken watermeloen
T: handje noten
T: 4 merci chocolaatjes
Als ik het zo neertyp denk ik echt van Joyce kom op zeg. Maar goed de afgelopen dagen was veel en veel slechter, geen excuus, maar het is wel een verbetering.
me tooquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat zij zegt! Echt meer normaal eten, twee volkoren boterhammen in plaats van beschuitjes of yoghurt met fruit en/of muesli/cruesli. Van dat ontbijt moet je wel snel honger hebben.
Ik heb een nieuwe liefde: gebroken lijnzaad![]()
![]()
Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
Linzen? Zit dat dan in het vocht? Ik spoel dat sowieso altijd ervan af na het opwarmen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
Maar vegan. <3quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef _Dido_ het volgende:
Kokoswaterijsjes-met-laagje-chocoladeEn dan drie op één avond
Die kopen we dus maar niet weer
Ik vind een ijsje echter wel lekker na een lange, warme werkdag, dus toch maar eens kijken voor een slank alternatief
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weer verliefd. En heb tapas op. En tiramisu. En wijn. Veel wijn. Een dik varkentje, maar dat ene zwempak is geweldig. En de little black dress ook. Rokken staan me niet. Hoezee, hoezee.
Hoop dat je nog steeds zo vrolijk bentquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weer verliefd. En heb tapas op. En tiramisu. En wijn. Veel wijn. Een dik varkentje, maar dat ene zwempak is geweldig. En de little black dress ook. Rokken staan me niet. Hoezee, hoezee.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:20 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa!89,95!!!!!!
Het zal komende week vast nog wel omhoog stuiteren, want ik moet ongesteld worden, maar ik heb hem iig weer een keer gezien. Dat is dus -5,4 kg sinds ik mezelf weer onder controle heb en weer aan het afvallen ben!
Volgens mij praat jij jezelf dik, je hoeft er niet eens meer bij te eten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee daar ben ik ooit snel weggevlucht
Gelukkig hoor ik er nu echt echt echt, ook niet als in mn buik inhou, thuis.
Ui in alufolie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:26 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf bbq, iemand do and don'ts? Iemand nog gezonde ideeën? Had al groentespies met blokjes kipfilet bedacht, maar meer is welkom.
Ik vind mij heel niet dik. Maar ook niet slank. Ik zit niet onder de 25, dus ik hoef niet naar slank. Thank god.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij praat jij jezelf dik, je hoeft er niet eens meer bij te eten.
Ik tegenwoordig wel, maar ik willetnie. Ah toe?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit niet onder de 25, dus ik hoef niet naar slank. Thank god.
2 stukjes vlees wil ik max. Met name omdat het een kutweek was, ook qua eten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Qwea killers zijn brood en sauzen. Gewoon lekker eten en dat een beetje vermijden en steeds even pauze tussen je bordjes (met daarop veel groen). Zul je merken dat je ws niet eens aan 3 bordjes komt.
Maar die groente op de bbq... Ook sperziebonen? Hoe doe je dat dan in godsnaam? Ik ken echt alleen vleesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ui in alufolie.
Ananas.
Allerlei groente kan er ook gewoon op, asperges bijvoorbeeld.
Boks!!!!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan vanavond ook bbq'en. Of nou ja, op de skottelbraai. En ik heb me voorgenomen om alleen een paar kipspiesjes te eten en het verder bij sla en groente te laten.
Dat ge-haat en nijd hoeft van mij ook niet. Maar beide reeksen hebben imo wel een eigen identiteit (quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het eig. wel leuk dat de grens niet zo heel scherp meer is en ik heb ook het idee dat de sfeer onderling of over en weer ook wat prettiger is. Niet meer zo enorm wij en zij.
Als je niet wil dat het druk is: vrijdag om 3/4 uur. Er was niemand.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Na het sporten moet je iets substantieels eten met koolhydraten en eiwit en geen perenijsje(alhoewel lekker verkoelend) Succes met je nieuwe start, Joycie
![]()
Tas gepakt voor de sportschool, ben benieuwd of het druk is. Het is nu nog lekker koel om te sporten namelijk.
Thnx! Dan ga ik na het sporten even magere kwark halen en dan met een beetje muesli eten na het sporten. Zit namelijk al erg hoog in mijn vet. Dus moeten inderdaad wat eiwitten bij!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Na het sporten moet je iets substantieels eten met koolhydraten en eiwit en geen perenijsje(alhoewel lekker verkoelend) Succes met je nieuwe start, Joycie
![]()
Tas gepakt voor de sportschool, ben benieuwd of het druk is. Het is nu nog lekker koel om te sporten namelijk.
Ik ga heel vaak op vrijdag op dat tijdstipquote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:38 schreef Mokkels het volgende:
Als je niet wil dat het druk is: vrijdag om 3/4 uur. Er was niemand.Het was dan wel bloedheet.
Ah oke! Ik ga ook altijd op vrijdag rond die tijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga heel vaak op vrijdag op dat tijdstipMaar ik kon gisteren niet. En aangezien ik morgen in Rotterdam zit kon ik toch niet op zondag sporten, dus daarom nu.
Ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Was er een dorpsfeest in de buurt? Mij zou je daar echt nooit zienIk hou daar helemaal niet van.
Ik was er in ieder geval vorige week vrijdag op dat tijdstip!
Nee met de Squote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dorp met een EEn ja, ik zou ook naar mijn zusje gaan kijken, goede reden
Maar welk dorp jij bedoeld heeft helemaal zo'n mentaliteit ja. Dan is dan 'mijn' dorp nog wat minder erg op een paar van die aso's na.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dorp met een EEn ja, ik zou ook naar mijn zusje gaan kijken, goede reden
Sperziebonen zou ik idd niet zo snel doen, maar wel paprika, wortel, aardappel (in alu).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die groente op de bbq... Ook sperziebonen? Hoe doe je dat dan in godsnaam? Ik ken echt alleen vleesik zal ff alu folie halen
en ananas! Ook in alu?
Jeetje Vicks wat ga je lekkerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:16 schreef Vicky het volgende:
Extra tussendoortje ergens? Rijstewafel ofzo? Zakje worteltjes?
76, 4 op de weegschaal vanmorgen.
Vandaag een klein stukje taart.. mijn grote kleine is jarig.
neej joh ff helemaal niet.. ik stond een week of 5 geleden op 74,9quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje Vicks wat ga je lekker![]()
* LovelyLady terug in lurkstand gaat
Ja maar toen ik nog mee las zag ik 78 of zelfs 79 ...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
neej joh ff helemaal niet.. ik stond een week of 5 geleden op 74,9
dus jij vindt ons niet leuk?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 07:47 schreef Isabeau het volgende:
Het verschil tussen Slank en Dieet is alleen maar ontstaan omdat hier mensen met flink overgewicht bezig waren met ploeteren en er meiden binnen kwamen die 53 kilo waren en heel graag voor de zomer 50 wilden wegen. Dat werd toen Slank de Zomer in! Op die manier kreeg je wat meer mensen met vergelijkbare doelstellingen bij elkaar. Er is helemaal geen regel dat je per se hier weg zou moeten als je een te hoog BMI zou krijgenJe moet vooral posten waar je het het leukst vindt en waar de mensen een beetje zoals jij denken. En dat zou in beide topics kunnen zijn of absoluut in één.
kom eens uit lurkstand jij!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje Vicks wat ga je lekker![]()
* LovelyLady terug in lurkstand gaat
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ah oke! Ik ga ook altijd op vrijdag rond die tijd.(Ik zeg nu wel altijd maar ben nog maar 2 keer op vrijdag wezen sporten
sport nog niet zo lang)
Succes dan straks in de sportschool!
Jullie zijn ook leuk!quote:
Je game headset?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:39 schreef Isabeau het volgende:
We zijn hier (bijna) allemaal dik, CCGa je morgen nog wel kijken naar de Lady's Run?
Ik ben echt ontzettend actief geweest vanmorgenEn mijn nieuwe sport-koptelefoon is gearriveerd
Ik kan niet zo goed tegen van die oorplugjes, vind ik erg onprettig zitten en mijn game headset is domweg te zwaar en dat werkt ook niet lekker als je gaat zweten
Waarom geen oordopjes in? Ik doe tegenwoordig niet anders als ik naar een club/feest ga.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:40 schreef Mokkels het volgende:
Man man man... wat heb ik bagger geslapen zeg.
Gister een dorpsfeest gehad (ik ga al nooit 'uit' ivm mijn oren die dan een week dood zijn) dus waren rond half 2/2 uur weer thuis. Vriend had teveel bier gehad... dus die is de halve nacht heen en weer gerent van de wc naar bed. En ik kon niet in slaap komen door m'n zere oren. Ben ik ook nog eens om half 7 wakker en kon ik niet in slaap komen.Dit word een lange dag...
Ik hou er sowieso al niet zo van van dat hele uitgaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom geen oordopjes in? Ik doe tegenwoordig niet anders als ik naar een club/feest ga.
Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de naamgeving zo idiootquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
Spul van de vegetarische slagerIk eet al een jaar of 7 inmiddels geen vlees&vis meer
Negeren, ebt vanzelf weg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer allen dat dat ijsje wat snoeperitus triggerde.![]()
Neptonijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de naamgeving zo idiootDan wil je geen vlees of vis meer en dan noem je alles naar vlees en vis
![]()
Waar is dit van gemaakt dan?
Dat is geen plantquote:
Sojaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, ik vind de naamgeving zo idiootDan wil je geen vlees of vis meer en dan noem je alles naar vlees en vis
![]()
Waar is dit van gemaakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |