abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:22:14 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127517275
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127517378
Ja zo let ik altijd wel een beetje op of er aspartaam in zit. Heb zelf nu ranja met sucralose is zit.

Maar goed ik drink het niet vaak maar voor de afwisseling.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127517529
Ik had net als lunch twee volkorenwraps met tomatenpuree en een klein beetje geraspte 25+kaas :9 Soort pizza, lekker!
My salvation lies in your love..
pi_127517571
Wij hebben Fruitiez van de AH. 43 kcal per ijsje

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:40:23 #5
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127517933
Kokoswaterijsjes-met-laagje-chocolade *O* En dan drie op één avond *O* Die kopen we dus maar niet weer :') Ik vind een ijsje echter wel lekker na een lange, warme werkdag, dus toch maar eens kijken voor een slank alternatief :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127518233
Ik heb nog geen ijsjes gehad, want ik had een beetje kiespijn vorige week en dan vind ik dat niet fijn. Maar ik mag straks voor in de trein een Starbucks frap :D. Heel stout, maar goed, old habits die hard.
pi_127518571
Ik ga straks met de kids naar de lekkerste Italiaanse ijssalon van Nederland...
Misschien neem ik een bolletje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:08:48 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127518882
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben Fruitiez van de AH. 43 kcal per ijsje

[ afbeelding ]
Die hadden wij dus net ook :) De Festini's lagen er ook, maar deze zijn goedkoper en net zo lekker.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:09:48 #9
16245 CarOnline
met lange O
pi_127518906
Ik kan geen perenijsje meer zien!
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.
At er soms wel 6 op een dag :o

Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!! _O-
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:12:22 #10
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127518979
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.

Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!! _O-
:D
And eternity in an hour.
pi_127519372
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:

Dat is echt grappig :D
pi_127520591
Hahaha goed verhaal! _O-
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:38:13 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127522479
:D _O-

Ikben net op de fiets naar de tandarts gegaan: 7km enkele reis! Heerlijk! En met extra ballast: 18 kilo achterop en 18 kilo aan de aanhang-fiets. ;) *) Nu weer terug.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:43:09 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127522708
Over ruim een uur mag ik weer naar huis fietsen O+ In m'n hardloopkleren, want die zitten zo lekker soepel en luchtig op de fiets O+
And eternity in an hour.
pi_127523736
Ik heb een hele vreemde salade gemaakt van restjes voor in de trein (broccoli, groene asperges, krieltjes, tonijn, radijsjes en een beetje augurk), en een suiker meloen alvast in stukjes gesneden. Zo goed voorbereid :D
pi_127524206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een hele vreemde salade gemaakt van restjes voor in de trein (broccoli, groene asperges, krieltjes, tonijn, radijsjes en een beetje augurk), en een suiker meloen alvast in stukjes gesneden. Zo goed voorbereid :D
Goed bezig!!!

Hier eet vriendje wel mee, dus zo nog wat paddestoelen erbij halen en kippetjes.

Tussenstand voor vandaag.

O: 2 beschuiten 1 kaas 1 pure hagel
T: stukje gekookte worst
T: 3 stukken watermeloen
T: handje noten
T: 4 merci chocolaatjes

Als ik het zo neertyp denk ik echt van Joyce kom op zeg. Maar goed de afgelopen dagen was veel en veel slechter, geen excuus, maar het is wel een verbetering.
pi_127524346
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Goed bezig!!!

Hier eet vriendje wel mee, dus zo nog wat paddestoelen erbij halen en kippetjes.

Tussenstand voor vandaag.

O: 2 beschuiten 1 kaas 1 pure hagel
T: stukje gekookte worst
T: 3 stukken watermeloen
T: handje noten
T: 4 merci chocolaatjes

Als ik het zo neertyp denk ik echt van Joyce kom op zeg. Maar goed de afgelopen dagen was veel en veel slechter, geen excuus, maar het is wel een verbetering.
Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 16:22:53 #18
5428 crew  miss_sly
pi_127524421
Wat zij zegt! Echt meer normaal eten, twee volkoren boterhammen in plaats van beschuitjes of yoghurt met fruit en/of muesli/cruesli. Van dat ontbijt moet je wel snel honger hebben.

Ik heb een nieuwe liefde: gebroken lijnzaad O+ :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_127524541
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat zij zegt! Echt meer normaal eten, twee volkoren boterhammen in plaats van beschuitjes of yoghurt met fruit en/of muesli/cruesli. Van dat ontbijt moet je wel snel honger hebben.

Ik heb een nieuwe liefde: gebroken lijnzaad O+ :+

me too
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127524918
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127525424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:20 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..
Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!
pi_127525589
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!
^O^
pi_127527233
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
:o
Daarom is zelf roken dus zoveel lekkerder!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127527876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Linzen? Zit dat dan in het vocht? Ik spoel dat sowieso altijd ervan af na het opwarmen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 18:41:05 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127529285
Ik zit aan een enorme bak sla met wat komkommer, tomaatjes, gekookte mini-krieltjes en wat gegrilde kip met provencaalse kruiden. :9 Beetje yoghurt dressing erover, heerlijk! :Y

Lijstjes is:
O: Brinta
T: sneetje roggebrood met kaas
L: 1 bh kalkoenfilet m komkommer, 1 bh m gekookt ei, 1 bh met light geitenkaas
T: 1 rode paprika, paar stukjes komkommer
D: flinke bak sla dus
T: weet nog niet

S: 15km fietsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: