SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Die hadden wij dus net ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:30 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben Fruitiez van de AH. 43 kcal per ijsje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan geen perenijsje meer zien!
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.
At er soms wel 6 op een dag![]()
Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!!
Dat is echt grappigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik kan geen perenijsje meer zien!
Toen ik zwanger was van de jongste heb ik me echt totaal verloren in de perenijsjes.
M'n man vond het echt belachelijk, bij elke rit naar de super moesten er 2 pakken gehaald worden.
At er soms wel 6 op een dag![]()
Toen ze een dag oud was kwam een vriend van ons langs, heeft haar vast, snuift een keer diep en roept uit: ZE RUIKT ZELFS NAAR PERENIJS!!
Goed bezig!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef Zeester het volgende:
Ik heb een hele vreemde salade gemaakt van restjes voor in de trein (broccoli, groene asperges, krieltjes, tonijn, radijsjes en een beetje augurk), en een suiker meloen alvast in stukjes gesneden. Zo goed voorbereid
Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Goed bezig!!!
Hier eet vriendje wel mee, dus zo nog wat paddestoelen erbij halen en kippetjes.
Tussenstand voor vandaag.
O: 2 beschuiten 1 kaas 1 pure hagel
T: stukje gekookte worst
T: 3 stukken watermeloen
T: handje noten
T: 4 merci chocolaatjes
Als ik het zo neertyp denk ik echt van Joyce kom op zeg. Maar goed de afgelopen dagen was veel en veel slechter, geen excuus, maar het is wel een verbetering.
me tooquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat zij zegt! Echt meer normaal eten, twee volkoren boterhammen in plaats van beschuitjes of yoghurt met fruit en/of muesli/cruesli. Van dat ontbijt moet je wel snel honger hebben.
Ik heb een nieuwe liefde: gebroken lijnzaad![]()
![]()
Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou echt je O en L gewoon groter maken. Nu vind ik het niet zo gek dat je gaat snoepen, want je hebt gewoon honger waarschijnlijk..
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik weet het de planning rammelt aan alle kanten. De trek na de beschuiten viel dan wel weer mee. Maar had een gewone L moeten eten. Morgen een goede planning maken!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
Linzen? Zit dat dan in het vocht? Ik spoel dat sowieso altijd ervan af na het opwarmen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:
BE, daar zeg je me wat, als je verpakkingen gaat lezen dan sla je idd steil achterover! Wat mij het meest verbaast is de toevoeging van suiker waar je het domweg niet verwacht. Allerlei blikgroente, bonen, linzen etc? Incl suiker. Gerookte zalm? Bevat suiker. Moet alles dan zoet zijn?! En voor de conservering is het niet, want zout is afdoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |