quote:
Dacht dat je die bedoelde inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef AchJa het volgende:
De ultieme Hassing vliegdekschepen moet je halen bij het cavalerie museum.
Niet bij onsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Baretten op baretten af?
Je bedoelt, petten af baretten op
Bareten...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Baretten op baretten af?
Je bedoelt, petten af baretten op
Niks... eierdopjes zijn voor dipli's...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er mooi/stoer aan het dragen van een baret met het formaat van een keppeltje?
Wij kregen gewoon eerst de bruine baret met Nulli Cedo embleem. Na eindoefening de rode baretquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jullie hebben de drang om al een baret te dragen in de opleiding
Baret moet je verdienen kutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij kregen gewoon eerst de bruine baret met Nulli Cedo embleem. Na eindoefening de rode baret
pfffff, laat ook maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Baret moet je verdienen kutGewoon petten
, of mutsdassen
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt bij de baas mag werkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
, of mutsdassen
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb meerdere keppeltjes gedragen, ik garandeer je dat die nog ietsje kleiner zijn
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.
Ik kan altijd nog de administratie proberenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt bij de baas mag werken
Hahaha, jezusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.
Moet je even een woordje met TMartina doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de administratie proberen
Kan je doen, maar tot die tijd mondje klamboequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de administratie proberen
Hehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je doen, maar tot die tijd mondje klamboe
een pannenkoek op je kneiter dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En laat nou net mijn baret voorbeeld van die "ekte ekte" lui komen...
De ironie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En laat nou net mijn baret voorbeeld van die "ekte ekte" lui komen...
Dan zal ik wel met FLO zijn tegen de tijd dat jij hem verdiend hebt...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
, of mutsdassen
Anders ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zal ik wel met FLO zijn tegen de tijd dat jij hem verdiend hebt...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zal ik wel met FLO zijn tegen de tijd dat jij hem verdiend hebt...
En dat meestal bij de jongens die nu Kees de Bok als mascotte hebben.quote:
Alsof er een competitie was wie de kleinste baret op hun kop kon houden.quote:
Regiment Stoottroepen 13 Infbat LMB/AASLT.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat meestal bij de jongens die nu Kees de Bok als mascotte hebben.
Wat stoten ze dan? Hun hoofd? Of schenen op de waterkering?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Regiment Stoottroepen 13 Infbat LMB/AASLT.
Dat weet ik niet, ik zat in het 11de bataljonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat stoten ze dan? Hun hoofd? Of schenen op de waterkering?
Oh, jammer. Ik zou het wel graag willen wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zat in het 11de bataljon
Die splitpen jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef AchJa het volgende:
En het embleem dient vastgemaakt te worden met een splitpen ipv die zure plastic plaat.
Iedere zichzelf respecterende militair regelt een splitpen. Dat stuk plastic is ook voor dipli's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die splitpen ja
Die hadden bij ons enkel TD'ers
Wij hadden die plastieke plaatjes.
Bij de luchtmacht had ik enkel de veldpet of die witte helmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende militair regelt een splitpen. Dat stuk plastic is ook voor dipli's.
Bieerrrrrr, eau de toilette, een jas die vandaag pas wordt geleverd aangezien PostNL de vorige bestelling was kwijtgeraakt en de rest krijg ik vanavond,zondag en over een paar weken met 't feestquote:
Of voor die schrale lui die heel hard riepen "ik steek geen geld in mijn tenue, dat moet de baas maar regelen"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende militair regelt een splitpen. Dat stuk plastic is ook voor dipli's.
Die dingen vraag je per 1000 aan ofzo... Zit gewoon een NSN op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of voor die schrale lui die heel hard riepen "ik steek geen geld in mijn tenue, dat moet de baas maar regelen"
Weet ik, dan heb je een voorraad waar je jaren mee vooruit kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dingen vraag je per 1000 aan ofzo... Zit gewoon een NSN op.
zou oud is ER toch ook nog niet dat hij in een museum hoortquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
Damn, dat ding is oud. Die hoort in een museum
Nou, het zou hem niet misstaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zou oud is ER toch ook nog niet dat hij in een museum hoort
ER gaat binnenkort denk ik klussen bij De Dorstige Types. Museummateriaal dus.quote:
Kom ik niet meer. Is een en al haat en nijd daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER gaat binnenkort denk ik klussen bij De Dorstige Types. Museummateriaal dus.
Keep them rolling...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER gaat binnenkort denk ik klussen bij De Dorstige Types. Museummateriaal dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Pics van je rode bef!quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
ER, je werd zo juist uitgemaakt voor SS'er door m'n moeder![]()
Huh?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
ER, je werd zo juist uitgemaakt voor SS'er door m'n moeder![]()
Die zat net te kijken, vond "banaan in je oor" wel grappig en zag ErwinRommel en vroeg of ik met SS'ers zat te pratenquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die zat net te kijken, vond "banaan in je oor" wel grappig en zag ErwinRommel en vroeg of ik met SS'ers zat te praten![]()
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou begrijp ik waar het vandaan komt BB
De genen waren reeds in je moeder aanwezig.
Het was als grapje bedoelt kut!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi moeke van BB, ik ben zeker geen SS'er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:43 schreef MaryMouse het volgende:
potver ik ging net voor collega's koffie halen, werd ik weer aan jitzzze herinnerdhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een paar uur geleden schreef je dat je nu volwassen bent...quote:
Het was een grapje van m'n ma, god wat is dingen overbrengen via tekst toch irriterend somsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een paar uur geleden schreef je dat je nu volwassen bent...
Oh.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een grapje van m'n ma, god wat is dingen overbrengen via tekst toch irriterend soms
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IS DAT HET GEDRAG DAT EEN OFFICIER SIERT!?!!!?
Kijk BB, dit is de SS, de Waffen SSquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een grapje van m'n ma, god wat is dingen overbrengen via tekst toch irriterend soms
Sieren en officier in 1 zin.... Dat is een soort vlag op een strontpraam...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IS DAT HET GEDRAG DAT EEN OFFICIER SIERT!?!!!?
Ik weet wat de SS isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk BB, dit is de SS, de Waffen SS
Oeh, jij ondeugende rakkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die is lekker en ik wil hem aanraken
Zijn posts in CUL waren briljant.quote:
Ben jij dan echt nog nooit een fatsoenlijke modelofficier tegengekomen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sieren en officier in 1 zin.... Dat is een soort vlag op een strontpraam...
Zoontje van Clan had ik ook mot meequote:
Die wist het verschil tussen rood en blauw dus niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoontje van Clan had ik ook mot mee![]()
"waarom ik mijn blauwe baret niet draag op veteranendag"
Zeer zeker wel. Maar hij was zwaar verontwaardigd dat ik de blauwe VN baret weigerde te dragenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die wist het verschil tussen rood en blauw dus niet?
Oh, op die manier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Maar hij was zwaar verontwaardigd dat ik de blauwe VN baret weigerde te dragen
Van welke admin was die idioot nou een kloon? Je wordt hier door Yvonne persoonlijk het forum af gebonjoured als je maar 1 misstap doet (voorbeelden te over hier in def) en die Rubje (tegenwoordig ook bekend onder de naam Scjvb) kon doen en laten wat hij wilde.quote:
Esses vergelijken met de SSquote:
Die lui zijn al verpest als ze 1 poot over de drempel van de KMA zetten...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben jij dan echt nog nooit een fatsoenlijke modelofficier tegengekomen?
Rubje was gewoon een etterbak, een droeftoeter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van welke admin was die idioot nou een kloon? Je wordt hier door Yvonne persoonlijk het forum af gebonjoured als je maar 1 misstap doet (voorbeelden te over hier in def) en die Rubje (tegenwoordig ook bekend onder de naam Scjvb) kon doen en laten wat hij wilde.
Maar ligt dat aan de KMA of de persoon zelf?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die lui zijn al verpest als ze 1 poot over de drempel van de KMA zetten...
Hopelijk kan ik je laten zien, nog voordat je met FLO bent, dat er uitzonderingen zijn MET ruggegraat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die lui zijn al verpest als ze 1 poot over de drempel van de KMA zetten...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik je laten zien, nog voordat je met FLO bent, dat er uitzonderingen zijn MET ruggegraat.
Je doelt toch niet op jezelf?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik je laten zien, nog voordat je met FLO bent, dat er uitzonderingen zijn MET ruggegraat.
Die zoon van Clan was er dan ook nog een graadje erger aan toe dan jou, die zat echt met zichzelf in de knoop.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoontje van Clan had ik ook mot mee![]()
"waarom ik mijn blauwe baret niet draag op veteranendag"
Gvd...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt. Ik had de strijdbijl met hem begraven toen door hem persoonlijk te bellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zoon van Clan was er dan ook nog een graadje erger aan toe dan jou, die zat echt met zichzelf in de knoop.
Ik heb het er regelmatig met Clan over gehad, die zat er ook mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt. Ik had de strijdbijl met hem begraven toen door hem persoonlijk te bellen.
Ik en een aantal anderen kregen toen nog een pm dat wij verantwoordelijk voor zouden zijn als hij er een eind aan zou makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die zoon van Clan was er dan ook nog een graadje erger aan toe dan jou, die zat echt met zichzelf in de knoop.
Jij als KM persoon weet best hoe het er in de verschillende verblijven aan toe gaat... De grootste ellende is te vinden in de Longroom... Echter achter gesloten deuren en blijft achter de deuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de KMA of de persoon zelf?
Behoorlijk ja, en onterecht gebanned imho.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het er regelmatig met Clan over gehad, die zat er ook mee.
Vergeleken met de jaren 80 en 90 en daarvoor is men zich nu wel bewust daarvan. Dat scheelt weer. Ik krijg hulp van alle kanten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En er moet hier in NL niet zo spartaans mee omgegaan worden.
Ja dat klopt, maar het kan nog veel beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vergeleken met de jaren 80 en 90 en daarvoor is men zich nu wel bewust daarvan. Dat scheelt weer. Ik krijg hulp van alle kanten.
Ach, ik denk dat we in NL een beter systeem hebben dan in de ons omringende landen, en met name de VS.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het kan nog veel beter.
Vraag me serieus npg wel eens af of hij leeft. Die was echt zwaar naar de klote zeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het er regelmatig met Clan over gehad, die zat er ook mee.
Moeilijke woorden gebruiken op Fok!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van Merkel's ideeën over de autocastrogene eludificatie van de banken?
Jouw huis ruikt naar water? Vertel!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Gvd, iets teveel eau opgespoten, nu ruikt 't hele huis ernaar
Ik wil me graag kunnen meten aan jouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wil je jezelf dan zo graag intelligenter voordoen?
Koud zeewater van Davidoff? Wat kost dat per liter?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Davidoff Cool water, dus ja, het ruikt naar de zee
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van Merkel's ideeën over de autocastrogene eludificatie van de banken?
quote:
Lampje, zoeken, 1 hand, tellen etc...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het mogelijk is?
per liter?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koud zeewater van Davidoff? Wat kost dat per liter?
Lekker speciaal. Alle 16 jarige paupertjes gebruiken dat spul. Echte bazen hebben privaatbotteling uit Frankrijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Davidoff Cool water, dus ja, het ruikt naar de zee
Perfect voor BB dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Lekker speciaal. Alle 16 jarige paupertjes gebruiken dat spul.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Heb een scheermes en een KMarns shirt cadeau gekregen ;p
Leg uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een mes op je electrische tandenborstel zetten
Fusion is toch zon ding met een batterij erin dat ie gaat trillen tijdens t scheren?quote:
Dat is mogelijk jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fusion is toch zon ding met een batterij erin dat ie gaat trillen tijdens t scheren?
Niet persequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fusion is toch zon ding met een batterij erin dat ie gaat trillen tijdens t scheren?
Je moest er 12 uur zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:51 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker ben jij BB; ik was op de afgesproken tijd, op de juiste locatie en in het juiste tenue. Was er niemand te bekennen
Wat danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, in het voorgeschreven tenue. Ik had zelf een cadeau voor je meegenomen
Starring?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, een videoband over groepsdouchen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef Conclusion het volgende:
Zo dan.... hebben jullie dit stuk al gezien.....
http://www.hpdetijd.nl/20(...)uinigen-op-defensie/
Als je even je frustatie kwijt wil, kunnen hier mooie reacties op komen...
Er is één zin die valt heel goed op....
Ik denk dat iedereen 'm er zo uit haalt.....
Oh, mijn bericht of het '''nieuws''bericht...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van dit soort berichten word ik altijd een beetje verdrietig.
Het nieuws bericht natuurlijk. Een hoog gehalte stemmingmakerij vind ik het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:42 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Oh, mijn bericht of het '''nieuws''bericht...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het nieuws bericht natuurlijk. Een hoog gehalte stemmingmakerij vind ik het.
Mee-eens, van die sukkels die denken slim te zijn, en dat terwijl ze met hun pure onzin nog geld verdienen ook....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het nieuws bericht natuurlijk. Een hoog gehalte stemmingmakerij vind ik het.
/sarcasm modus offquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:47 schreef m.k het volgende:
Ach het is gelukkig maar een opinie van zomaar iemand
Het erge is nog, dat hele groepen burgers dit soort geformuleerde complottheorieën ook nog voor waarheid aannemen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:46 schreef Conclusion het volgende:
[..]
[..]
Mee-eens, van die sukkels die denken slim te zijn, en dat terwijl ze met hun pure onzin nog geld verdienen ook....
Je zegt het 'm nu helemaal,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het erge is nog, dat hele groepen burgers dit soort geformuleerde complottheorieën ook nog voor waarheid aannemen.
Hoe onwetend kunnen mensen zijn; denken mensen nou echt dat we graag op missie gaan gewoon omdat het kan? Natuurlijk niet; je oefent jaren voor iets waarvan je hoopt het nooit mee te maken. Dat is de instelling die ik ken van collega's; en dat je toch op uitzending gaat is niet omdat je het zo leuk vind. Dat doe je omdat je militair bent, iets wat je in hart en nieren bent of niet.
Dit soort journalisten trekt echt het bloed onder mijn nagels vandaan en je moet echt je best doen om mij over de zeik te krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:53 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Je zegt het 'm nu helemaal,
ik kon het mezelf niet formuleren..
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses dreigt de MIVD te bellen om mijn UI op Fok!!__
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
De Griek? Nog een lekker kapsalonnetje meegepakt nu je er toch was?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nope, vanavond tonijn salade met croutons en ansjovas croutons en bacon
Juist, scheld je grill nog eens lekker uit en je bent er.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
GVD, eikel, tuttebel kutzooi!!!!
[ afbeelding ]
Het Nederlandse leger, zo slecht dat ze een commandant RC south leverden...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef Conclusion het volgende:
Zo dan.... hebben jullie dit stuk al gezien.....
http://www.hpdetijd.nl/20(...)uinigen-op-defensie/
Als je even je frustatie kwijt wil, kunnen hier mooie reacties op komen...
Er is één zin die valt heel goed op....
Ik denk dat iedereen 'm er zo uit haalt.....
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses dreigt de MIVD te bellen om mijn UI op Fok!!__
Hij maakte een grapje natuurlijk, de beste man. We naaien elkaar altijd een beetje opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Hij is ook totaal niet doorgeslagen hoor. Echt niet.
En is het lekker?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij maakte een grapje natuurlijk, de beste man. We naaien elkaar altijd een beetje op
Letterlijk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij maakte een grapje natuurlijk, de beste man. We naaien elkaar altijd een beetje op
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!quote:
Dankuwelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!
Waarom niet? Net alsof het onbekend is hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik hoef m'n kop niet op een forum
Waarom doe jij het anders niet dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom niet? Net alsof het onbekend is hoe je eruit ziet
Ik wil je nachtrust niet verstorenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom doe jij het anders niet dan?
Echt waar?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Nee maar ff zonder geintjes, het is niet alleen DEF wat toegang heeft tot dit topic.
Doe niet zo gek, zoveel mensen zijn er niet eens op de wereld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, ongeveer 5 miljard mensen kunnen dit zien
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, zoveel mensen zijn er niet eens op de wereld.
Het is een truc van de voedingsmiddelenindustrie om de prijzen kunstmatig hoog te houden en zo meer te kunnen verdienen.quote:
Ahum, Q2 2012 hadden minder dan 2,5 miljard mensen toegang tot internet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, ongeveer 5 miljard mensen kunnen dit zien
Toe maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, Q2 2012 hadden minder dan 2,5 miljard mensen toegang tot internet.
http://www.internetworldstats.com/stats.htm
Je gaat dat ding toch niet op straat dragen hoop ik?quote:
Nopequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Je gaat dat ding toch niet op straat dragen hoop ik?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
Het zou een topic van jouw hand kunnen zijn
Ik moest even opzoeken wat dat isquote:
AchJa denk ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat dat is
Daar kijkt ER denk ik wel naar
Dat die programma's nog zo populair blijven verbaast mij eigenlijk wel.quote:
Blijkbaar vinden genoeg mensen het leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat die programma's nog zo populair blijven verbaast mij eigenlijk wel.
Even opgezocht, vorige week vrijdag bloed, zweet en tranen 734.000, X-factor 1.288.000 20:00 uur journaal 1.456.000quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden genoeg mensen het leuk.
Opvallend.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even opgezocht, vorige week vrijdag bloed, zweet en tranen 734.000, X-factor 1.288.000 20:00 uur journaal 1.456.000
Grapjasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
Het zou een topic van jouw hand kunnen zijn
Ik ben een en al happyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lach er maar om; if that's what makes you happy.
Happy Birthdayquote:
Ik heb nog nooit geld gekregen/gevraagd voor cijfers/rapport o.i.d.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Maar eerlijk gezegd, na de 4e reaktie van de TS van dat topic ben ik van droefheid maar opgehouden met lezen. Want helaas is dat wél het beeld wat ik van het merendeel van de jeugd heb. Alleen maar klagen dat hun onrecht wordt aangedaan terwijl ze 99% van hun luxe leventje in hun schoot geworpen hebben kregen
Ahum haha, ik vier het vandaag niet eens. En ben gedurende de dag amper hier geweest vriendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wat doe je hier überhaupt op je verjaardag?
Ik zei ook het merendeel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geld gekregen/gevraagd voor cijfers/rapport o.i.d.
Hé, je bent mijn vriend nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ahum haha, ik vier het vandaag niet eens. En ben gedurende de dag amper hier geweest vriend
Ook daar kan ik geen uitspraken over doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Kan dat nog met die bezuinigingen op de geheime dienst.....
/carequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooi, ik ben ook hartstikke trots op je hoor
Zelfs de geheime dienst is geheimquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef Conclusion het volgende:
[..]
Kan dat nog met die bezuinigingen op de geheime dienst.....
Je zal wel mooiboy 1e klas zijn, of alleen stoer op FOK!?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik wel ja. Ik mag mijzelf best stoer noemen
Nee, we zijn niet allemaal zoals jijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zal wel mooiboy 1e klas zijn, of alleen stoer op FOK!?
Volgens mij ziet Jitzzzze eruit als Bart alleen dan mét een banaan in zijn oorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zal wel mooiboy 1e klas zijn, of alleen stoer op FOK!?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een plank voor je hoofd, spiegeltje spiegeltje?
Reeds gelezen, maar m.i. niet nieuwswaardig genoeg om in het nieuws topic te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef Conclusion het volgende:
yay,
SF nieuws.....
http://www.defensie.nl/la(...)ogte_boven_Nederland
De pot verwijt de ketel dat hij diepdonkerzwart zietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een plank voor je hoofd, spiegeltje spiegeltje?
Mooie uitspraak, ken je er nog meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij diepdonkerzwart ziet
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooie uitspraak, ken je er nog meer?
Ik ben niet tof hoorquote:
Mwah, kan ook iets van een wisselwerking zijn hèquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Hij voelt zich weer helemaal tof nadat zijn dagelijkse dosis dom doen er weer op zitten
Zal wel nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, kan ook iets van een wisselwerking zijn hè
Oh, het scheelt dat je dood bent, maak ik tenminste niet de fout om een tourniquet bij je aan te leggen om een slagaderlijke bloeding bij je te stoppenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik werd net doodgeschoten in Project Reality
Modificatie voor een redelijk ouwe klassieke game Battlefield 2.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het scheelt dat je dood bent, maak ik tenminste niet de fout om een tourniquet bij je aan te leggen om een slagaderlijke bloeding bij je te stoppen
Wat is Project Reality (geen zin om te googlen)
Klinkt een beetje als een clanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Modificatie voor een redelijk ouwe klassieke game Battlefield 2.
Gericht op teamwork in squads waarbij jouw team punten van het andere team moet veroveren. Een squad wordt ook echt geleid door een squadleader, en iedereen luistert braaf etc. Echt een uniek concept.
Klinkt als hoe heel veel FPS games horen te zijn.quote:
Clan zoeken > MLG > heb je serieuze FPSquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Klinkt als hoe heel veel FPS games horen te zijn.
Ah, BF2 heb ik wel van gehoordquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Modificatie voor een redelijk ouwe klassieke game Battlefield 2.
Gericht op teamwork in squads waarbij jouw team punten van het andere team moet veroveren. Een squad wordt ook echt geleid door een squadleader, en iedereen luistert braaf etc. Echt een uniek concept.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Klinkt als hoe heel veel FPS games horen te zijn.
Nee, ik speel momenteel BF3 het meest, en heb CS GO als back-up game. Ik ben wel benieuwd naar BF4 en DAY-Z standalone.quote:
Ah ok. Ja, standalone DayZ ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, ik speel momenteel BF3 het meest, en heb CS GO als back-up game. Ik ben wel benieuwd naar BF4 en DAY-Z standalone.
Jij durftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah ok. Ja, standalone DayZ ben ik ook wel benieuwd naar.
Net van game geswitcht naar Red Orchestra 2. T-34 uitgeschakeld door het zicht te maskeren met rookgranaten en vervolgens er op af te rennen en een satchel charge er op te gooien
Vista doet het prima.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik drop de vraag ook maar even hier. Win8 Pro of Win7 Pro
Win 7 pro. Weet niet of Win 8 al je applicaties ondersteunt + annoying new tablet interface.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
7 Tenzij je een touchscreen hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
Dat is gezeik om niksquote:
Uh, ja, dat doet Win 8. Werken collega's al mee namelijk. Ow, en uiteraard beiden 64-bit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Win 7 pro. Weet niet of Win 8 al je applicaties ondersteunt.
Gaat veranderen in servicepack 1 begreep ik. Wat MS bezield heeft om een interface te bouwen die voor een tablet/touchscreen geschikt is terwijl het gros van hun gebruikers nog XP draaienquote:
Wat gaat er aan veranderen dan? En het lijkt me sterk dat het grootste deel nog XP draaitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat veranderen in servicepack 1 begreep ik. Wat MS bezield heeft om een interface te bouwen die voor een tablet/touchscreen geschikt is terwijl het gros van hun gebruikers nog XP draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |